Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ruoka.fi > Omat ruokaohjeet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.10.12, 11:06   #76 (linkki)
Laiskatato kokkaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jx Näytä viesti
Tarpeeksi nestettä ja uunissa tunnin niin pitäisi ehtiä. 45 minuutista en osaa sanoa. Ruokaan nimeltä broileria riisipedillä laitan riisit raakana ja tämä ruoka on uunissa tunnin ja nestettä riittävästi niin riisit kypsyvät.
Kun tämä ketju näemmä jatkuu ja jatkuu, niin kerron, ettei tarvinnut keittää etukäteen ohra-riisisekoitusta.

Sellaisissa ohjeissa tuntuu olevan nesteen määrä maksimissa ja mausteiden määrä vastaavasti minimissä.

Kaikista helpointa tietysti olisi, kun ei tarvitsisi laittaa ruokaa ollenkaan.
  Vastaa viestiin
08.10.12, 15:20   #77 (linkki)
Onko sinulla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laiskamato kokkaa Näytä viesti
Vaikka tämä on ruokapalsta, voisitko ystävällisesti täsmentää, mitä tarkoitat kommenteillasi.

Minä olen noin viidenkymmenen vuoden ajan pyrkinyt muuttamaan ja kehittämään itseäni. Aikaa ja rahaa säästämättä. Elämä olisi ollut kokolailla toisenlaista, jos senkin ajan ja rahan olisi voinut käyttää muulla tavalla.

Kunnianhimolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kun pyrkii selviytymään päivätä päivään. Siinä on ollut tavoitetta riittämiin. Siinä on edelleen tavoitetta, että selviää päivästä päivään loppuelämästä. Mutta olen päättänyt itseni kanssa, että mitään ylivoimaisia tavoitteita en enää ota itselleni, koska yli on menty monesta sellaisesta, josta jotkut vain lukevat lehdistä tai eivät edes lue.

Ketju muuten alkoi uuniruuista.

..jokin sairaus, kun olet joutunut tekemään töitä itsesi kanssa noin kohtuuttoman paljon?

Jos on, niin ruuanlaitto siinä on varmaan niitä viimeisiä kiinnostuksen aiheita.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku