Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Yliluonnolliset ilmiöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.07.12, 20:22   #1 (linkki)
Lottovoitto?
(Vierailija)

Aikariippumaton telepaatio

Onko kukaan kokeillut lähettää itselleen telepaattista tietä informaatiota, joka saapuisi perille vasta joskus tulevaisuudessa, tai olisi jo saapunut joskus menneisyydessä? Mitä tuloksia mahdollinen kokeilu on tuonut?
  Vastaa viestiin
02.07.12, 22:18   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2011
Sijainti: Metsäinen meren saari
pullopostia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lottovoitto? Näytä viesti
Onko kukaan kokeillut lähettää itselleen telepaattista tietä informaatiota, joka saapuisi perille vasta joskus tulevaisuudessa, tai olisi jo saapunut joskus menneisyydessä? Mitä tuloksia mahdollinen kokeilu on tuonut?

Vaikeaa sanoa, tulevaisuuteen liittyvät kun ovat ikäänkuin vielä saapumatta, ehkä... ja joskus menneisyydessä mahdollisesti lähetetyt.....en ehkä muistaisi lähettäneeni :)))

Tein joskus ryhmissä mielikuvaharjoituksia, joissa mielikuviteltiin pullopostia, joka saapui asianomaiselle myrskyisällä aallonmurtajalla. Harjoitukseen kuului toki rentoutusta, aallonmurtajaa vasten murtuvien aaltojen, meren ääniä, tarina...
Pulloposti piti sisällään tärkeän, kauan sitten tai tulevaisuudesta lähetetyn viestin, jolla oli aivan erityinen sanoma.
Viestit olivat melenkiintoisia ja asianomaista syvästi koskettavia.
Kun sitten lopuksi "paljastin", että tuntematon, aikojen takaa, tai tulevaisuudessa oleva pullopostin lähettäjä olikin asianomainen itse, niin ne heureka-elämykset olivat melkoisia!
Tehokas ja alitajuntaa aktivoiva harjoitus muuten!
Pakko kommentoida, kun tuli niin elävästi ne harjoitukset mieleen :)
Olivat muuten lähtökohta varsinaiselle työskentelylle.
  Vastaa viestiin
02.07.12, 23:35   #3 (linkki)
jaa!
(Vierailija)

Lainaus:

en tiedä olenko kokeillut, koska elän edelleen menneisyydessä. En kyllä lähettäisi itselleni informaatiota tulevaisuuteen, koska eihän tulevaisuuden minäni mitään tee sillä tiedolla, jonka nyt koen.

MUTTA olen saanut "unessa" tavata tulevaisuuden itseni ja hän (tai siis minä :-D) keskuteli pitkään kanssani. Ajatus itsensä tapaamisesta ja itsensä kanssa kasvokkain olemsiesta tutnuu todella oudolta, mutta se oli jotenkin järkevää unen aikana ja täytyy sanoa, etät olin nerokkaasti ratkaissut persoonan ongelman (siis sen,että persoonallisen itsensä kanssa ei voi keskustella oikeasti). (en muista enää miten, mutta mitäpä välissä sillä on, kun keksin sen tulevaisuudessa kuitenkin. Eipä kuitenkaan ollut jakomielitauti, jos joku tahtoo tulla vitsailemaan)

kirjoitin myös koko unen ylös ja täytyy sanoa, että noita jutuista on jo osa toteutunut. Olin kyllä huolellisesti miettinyt mitä itselleni kerron, että ei mitään sellaista, että olet syönyt tähän astisen elämäsi aikana 78 lasagnea.

nimimerkkisi idea on itse asiassa hyvin mielenkiintoinen... pitäisi kai kokeilla, mutta en ihan tiedä miten sen saisi tehtyä noin päin, koska ilmeisesti hallitsen tuon taidon vasta tulevaisuudessa - täältä katsoen. toisaalta taas.... tulevaisuuden minälläni ei näyttänyt olevan rahahuolia, joskaan en kyllä roope ankkakaan ollut... että ehkä lottovoitto kohdallani ei sitten ole tarpeen ja nuo tiedot mitä sain, nin ne liittyivät, hmm.. niin enpäs kerrokaan, nyt tajusin jonkun jutun tästä aikaulottuvuushommasta.

En tiedä, en kyllä osaa auttaa sinua, mutta olen kokenut tuollaista ja toivon totisesti, että koen vielä uudeleenkin. Voi olla, että on paljon kysymyksiä esitettävänä itselleni.
  Vastaa viestiin
03.07.12, 03:03   #4 (linkki)
Kissantassu kirj:tta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa! Näytä viesti
en tiedä olenko kokeillut, koska elän edelleen menneisyydessä. En kyllä lähettäisi itselleni informaatiota tulevaisuuteen, koska eihän tulevaisuuden minäni mitään tee sillä tiedolla, jonka nyt koen.

MUTTA olen saanut "unessa" tavata tulevaisuuden itseni ja hän (tai siis minä :-D) keskuteli pitkään kanssani. Ajatus itsensä tapaamisesta ja itsensä kanssa kasvokkain olemsiesta tutnuu todella oudolta, mutta se oli jotenkin järkevää unen aikana ja täytyy sanoa, etät olin nerokkaasti ratkaissut persoonan ongelman (siis sen,että persoonallisen itsensä kanssa ei voi keskustella oikeasti). (en muista enää miten, mutta mitäpä välissä sillä on, kun keksin sen tulevaisuudessa kuitenkin. Eipä kuitenkaan ollut jakomielitauti, jos joku tahtoo tulla vitsailemaan)

kirjoitin myös koko unen ylös ja täytyy sanoa, että noita jutuista on jo osa toteutunut. Olin kyllä huolellisesti miettinyt mitä itselleni kerron, että ei mitään sellaista, että olet syönyt tähän astisen elämäsi aikana 78 lasagnea.

nimimerkkisi idea on itse asiassa hyvin mielenkiintoinen... pitäisi kai kokeilla, mutta en ihan tiedä miten sen saisi tehtyä noin päin, koska ilmeisesti hallitsen tuon taidon vasta tulevaisuudessa - täältä katsoen. toisaalta taas.... tulevaisuuden minälläni ei näyttänyt olevan rahahuolia, joskaan en kyllä roope ankkakaan ollut... että ehkä lottovoitto kohdallani ei sitten ole tarpeen ja nuo tiedot mitä sain, nin ne liittyivät, hmm.. niin enpäs kerrokaan, nyt tajusin jonkun jutun tästä aikaulottuvuushommasta.

En tiedä, en kyllä osaa auttaa sinua, mutta olen kokenut tuollaista ja toivon totisesti, että koen vielä uudeleenkin. Voi olla, että on paljon kysymyksiä esitettävänä itselleni.
Olipa mielenkiintoinen kertomus ja mielenkiintoinen tapa ennustaa itselleen :)
  Vastaa viestiin
03.07.12, 07:19   #5 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Meditaatio kekemus, jossa vanhasta kellarista haettiin edellisen reinkarnaation aikaisen jäämistön seasta kirje, jossa oli tietoa tämän elämän tulevaisuuden kuvausta. Sisältöä en muista, mutta hyvin lookiseslta se silloin tuntui.
  Vastaa viestiin
03.07.12, 14:43   #6 (linkki)
Lottovoitto?
(Vierailija)

Mä ajattelin ihan käytännöllistä sovellusta. Lauantai-iltana lottoarvonnan jälkeen minä lähetän oikeat lottonumerot telepaattisesti itselleni saman lauantain aamulle, jotta kaupassa käydessäni voin panna tuottoisan kupongin sisään!

Ne muut hienommat henkiset asiat kokeiluun sitten myöhemmin....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku