Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 05.08.12, 12:03   #26 (linkki)
sitkeä sydän
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja katselen 9 Näytä viesti
Tuli niin lämmin ja rauhallinen ihminen mieleen kun viestiäsi luin rohkeasti otat häneen yhteyttä, ja todellakin tulee ottaa sinut lämmöllä
Vastaan.. katsotko minulle kävin lääkärissä muiden asioiden takia ja lääkäri epäili että olen raskaana uskallanko tehdä testiä on ollut liian monta pettymystä??

Uskallat :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.08.12, 12:08   #27 (linkki)
Poutapilvi Päivikki
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sitkeä sydän Näytä viesti
Miten tohdin lähetyä tätä miestä? Hän on mielestäni aivan uskomattoman ihana. Tuo niin paljon valoa mukanaan, iloa ja tunteita joita en muistanut olevankaan. Mies on vanhempi ja vaalea. Minä tumma ja pieni. Ottaako vastaan.

Näyttää niin kuin asiat olisivat vähän solmussa.Sinulla on suuri kaipaus häntä kohtaan. Olet kuin kuivalla aavikolla ja janoat vettä (rakkautta). Nyt olet tavannut miehen, joka vastaa toiveitasi. Saan tuntemuksen, ettei mies halua kuitenkaan suhdetta kanssasi. Hän taitaa olla jo varattu.

Palautettasi otan mielelläni vastaan.

Olen ajatellut hakea starttirahaa yrityksen perusamiseen. Mitä näet tähän asiaan?

Olen jo pitkään ollut niin väsynyt/kyllästynyt elämääni. Alku viikosta oli muutama parempi päivä, mutta nyt taas on viikonloppu ollut silkkaa kurjuutta. Onko tulossa mitään parannusta asiaan vai jatkuuko kurjuus?
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.08.12, 12:18   #28 (linkki)
rekipeitto
(Vierailija)

Kiitos nopeasta vastauksesta. Miksi ajattelet, että näky ei voisi olla mahdollinen? Haluaisin ymmärtää paremmin tuon, mitä sain ja tarkentaa tulkitsemistani, koska sen itselleni haasteelliseksi.

Lainaus:
heh, ei ole kuvaan uskominen... voit katkaista ajatussiteen hyvinkin helposti ;) Sitten löydät tien sydämeesi uudelleen ja valon. Sinulla on montakin mahdollisuutta :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.08.12, 12:54   #29 (linkki)
sitkeä sydän
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Poutapilvi Päivikki Näytä viesti
Näyttää niin kuin asiat olisivat vähän solmussa.Sinulla on suuri kaipaus häntä kohtaan. Olet kuin kuivalla aavikolla ja janoat vettä (rakkautta). Nyt olet tavannut miehen, joka vastaa toiveitasi. Saan tuntemuksen, ettei mies halua kuitenkaan suhdetta kanssasi. Hän taitaa olla jo varattu.

Palautettasi otan mielelläni vastaan.

Olen ajatellut hakea starttirahaa yrityksen perusamiseen. Mitä näet tähän asiaan?

Olen jo pitkään ollut niin väsynyt/kyllästynyt elämääni. Alku viikosta oli muutama parempi päivä, mutta nyt taas on viikonloppu ollut silkkaa kurjuutta. Onko tulossa mitään parannusta asiaan vai jatkuuko kurjuus?
Uskon, että asia on juuri näin. Ja ei ole tarkoitettu että ollaan yhdessä.

Starttirahaan on jotain ongelmaa. Katson hetken päästä lisää.
  Vastaa viestiin
Päiväys 05.08.12, 21:52   #30 (linkki)
kiitos
(Vierailija)

kiitos

Lainaus:
Nämä tunneasiat tulevat asettumaan. On puhtaan pöydän aika. Rakasta itseäsi ja hyväksy, että sinulla on oikeus elämään ja rakkauteen. Näin sanoo kaunis pitkät hiukset omaava nainen. Sinä olet tuntenut turhaan syyllisyyttä koko aikuis-iän ajan. Arpesi ovat vaalentuneet jo kauan sitten. Sydämesi syvyydessä elää pelon, mutta se on järkesi mukainen. Eli avaa silmäsi, myös sielun silmät ja näe tämä kaunis maailma. Sisältä ja ulkoa. Tämmöiset tuli ohjeeksi. Hyväksyminen.

kiitos sinulle tämä oli tärkeä ja tarpeellinen viesti tähän hetkeen vaikka se ei liittynytkään siihen asiaan mistä sinulta kysyin.
  Vastaa viestiin

Päiväys 06.08.12, 09:14   #31 (linkki)
Milloin vastaat minulle
(Vierailija)

Lainaus:
Uskon, että asia on juuri näin. Ja ei ole tarkoitettu että ollaan yhdessä.

Starttirahaan on jotain ongelmaa. Katson hetken päästä lisää.
kysyy Poutapilvi Päivikki?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku