Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.08.12, 14:06   #1 (linkki)
Nainen 36
(Vierailija)

Tavoite kuosiin

Hei,

Antaisitteko vinkkejä, miten pääsen tavoitteeseeni? Eli lähtötilanne pituus 160 cm paino siinä n. 55 kg. Haluaisin lihaksia näkyviin ja painoa alas 4-5 kg. Minulla on jäsenyys liikuntakeskukseen, missä on todella monipuolinen tarjonta, lisäksi isohko koira, joka tietenkin vaatii liikuntaa päivittäin. Minua kiinnostaisi myös aloittaa kuntosaliharjoittelu, mutta en yhtään osaa tehdä itselleni ohjelmaa.

Tykkään kuntokeskuksen tarjonnassa erityisesti spinningistä ja bodypump tunneista. Miten minun kannattaisi yhdistää sali näihin lajeihin, mieluummin siis enemmän pumppia ja spinningiä, eikä kovin montaa erillistä salipäivää. Montako salipäivää tarvitsisin tavoitteeseen nähden teidän mielestänne? Kävelylenkkejä max 3 tunnin lenkkiä viikossa ja muuten noin 20 + 20 min kävelylenkkejä koiran kanssa.

Entäpä sitten ruokavalio? Syön tällä hetkellä mielestäni liikaa, vaikkakin terveellisiä ruokia, mutta siis on ollut joku syöppö kausi menossa, johtunee lievästä alakulosta, jota nyt ei kai masennukseksi voi kutsua, eli urheilu auttaisi kai vähän korvien väliinkin, näin toivon. Tykkään kaurapuurosta, rahkasta, ananaksesta ym terveellisestä ruoasta.

Paljonko tarvitsen liikuntaa viikossa? Kiitos jos joku ystävällinen auttaisi naista mäessä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku