|
21.08.12, 15:14
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vaihtoa kahdelle
Aostar täällä taas. :) Haluisiko joku vaihdella kanssani? Varaathan paikkasi ennen kirjoittamista, ettei tulisi taas kovin monta vastausta. Minua mietityttää työpaikkani. Mitä näkyy siellä loppuvuoteen?
| |
| |
21.08.12, 15:18
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aostar Aostar täällä taas. :) Haluisiko joku vaihdella kanssani? Varaathan paikkasi ennen kirjoittamista, ettei tulisi taas kovin monta vastausta. Minua mietityttää työpaikkani. Mitä näkyy siellä loppuvuoteen? |
varaan paikan ja aloitan katsomaan. Laitan oman kysymykseni sitten vastauksei jatkoksi.
| |
| |
21.08.12, 15:25
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aostar Aostar täällä taas. :) Haluisiko joku vaihdella kanssani? Varaathan paikkasi ennen kirjoittamista, ettei tulisi taas kovin monta vastausta. Minua mietityttää työpaikkani. Mitä näkyy siellä loppuvuoteen? |
Varaan paikan.
| |
| |
21.08.12, 15:40
|
#4 (linkki)
Tunnelma on yleisesti paikaan seisova ja painostava. Asiat eivät liikuu suuntaan eikä toiseen. Epävarmuutta ilmassa eikä ratkaisuja tule. Tumma päättäväinen nainen tässä näkyy henkilönä. Hän on jotenkin uhkaava.
Vasta tammikuun puolella tapahtuu todellisia muutoksia ja ratkaisuja, jotka kannaltasi ovat positiivisia.
Muut asiat elämässä loistavasti, mutta rakkautta kaipaan. Se uupuu.
| |
| |
21.08.12, 15:51
|
#5 (linkki)
Aika turbulenssiselta tämä vaikuttaa, onko teille tulossa uudistuksia isosti? Organisaatiorakennetta muokataan, näin näkisin. Ihmisten työnkuvat tulevat muuttumaan ja valitettavasti jokunen ihminen joutuu lähtemään uudistusten seurauksena. Muutos on kuitenkin pidemmällä aikavälillä hyväksi, vaikka ensi reaktiona tieto säikäyttää ja saa aikaan todellisen kuohunnan. Ihan kuin aika yllätyksenä muutos tulisi. Sinulla on muutoksessa jotenkin hyvä tuuri, pääsetkö sellaiseen työtiimiin, jossa hommat sujuvat aikaisempaa paremmin, pääset käyttämään osaamistasi jotenkin laajemmin. Ehkä jotain kurssitustakin tähän tulee. Sinun tehtävänäsi on jotenkin myös hillitä muutoksen aiheuttamaa pelkoa, sillä kaikki sujuu lopulta hyvin.
Katsoisitko minulle miesasiaan Olen omat kolhuni kokenut ja niistä ehkä opiksi ottanut. Sinkkuilen tällä hetkellä. Taakse jääneenä on suhde varattuun mieheen, siitä en ole ylpeä mutta ehkä sekin oppi tarvittiin. Nyt sydämeni on saanut raiteiltaan hyvinkin samankaltainen mies, mutta jotenkin miehet ovat kuin saman kolikon kääntöpuolia (kontrolli- vapaus, taloudeliset asiat- henkiset asiat....). Minulle on tullut tunne, että nämä kaksi miestä ovat jotenkin "samaa sieluperhettä" tai jotain sellaista. Olenko aivan väärässä ajatuksineni?
| |
| |
22.08.12, 14:16
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | -Jasmiina- Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -jasmiina- Tunnelma on yleisesti paikaan seisova ja painostava. Asiat eivät liikuu suuntaan eikä toiseen. Epävarmuutta ilmassa eikä ratkaisuja tule. Tumma päättäväinen nainen tässä näkyy henkilönä. Hän on jotenkin uhkaava.
Vasta tammikuun puolella tapahtuu todellisia muutoksia ja ratkaisuja, jotka kannaltasi ovat positiivisia.
Muut asiat elämässä loistavasti, mutta rakkautta kaipaan. Se uupuu. | En eilen ehtinyt enää koneen äärelle. Mutta nyt olen taas täällä. :)
Kiitos -Jasmiina-. En nyt ihan tunnista kuvailemaasi tilannetta. En kyllä tuota tummaa naistakaan. Ehkä hän on joku uusi tuttavuus tulevaisuudessa...
Sinulle näen tumman miehen. Tämä on uusi tuttavuus ja kohtaat hänet sattumalta. Harrastuksesi parista tai sitten tämä tarkoittaa, että on miehelle tärkeä harrastus. Mahdollisesti jopa hänen pääsääntöinen työnsä. Mustasukkaisuutta suhteessanne on miehen puolelta, johon sinun olisi hyvä tarttua nopeasti, jotta se ei pääse jatkumaan.
- Aostar
| |
| |
22.08.12, 14:37
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Samsaralle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsara Aika turbulenssiselta tämä vaikuttaa, onko teille tulossa uudistuksia isosti? Organisaatiorakennetta muokataan, näin näkisin. Ihmisten työnkuvat tulevat muuttumaan ja valitettavasti jokunen ihminen joutuu lähtemään uudistusten seurauksena. Muutos on kuitenkin pidemmällä aikavälillä hyväksi, vaikka ensi reaktiona tieto säikäyttää ja saa aikaan todellisen kuohunnan. Ihan kuin aika yllätyksenä muutos tulisi. Sinulla on muutoksessa jotenkin hyvä tuuri, pääsetkö sellaiseen työtiimiin, jossa hommat sujuvat aikaisempaa paremmin, pääset käyttämään osaamistasi jotenkin laajemmin. Ehkä jotain kurssitustakin tähän tulee. Sinun tehtävänäsi on jotenkin myös hillitä muutoksen aiheuttamaa pelkoa, sillä kaikki sujuu lopulta hyvin.
Katsoisitko minulle miesasiaan Olen omat kolhuni kokenut ja niistä ehkä opiksi ottanut. Sinkkuilen tällä hetkellä. Taakse jääneenä on suhde varattuun mieheen, siitä en ole ylpeä mutta ehkä sekin oppi tarvittiin. Nyt sydämeni on saanut raiteiltaan hyvinkin samankaltainen mies, mutta jotenkin miehet ovat kuin saman kolikon kääntöpuolia (kontrolli- vapaus, taloudeliset asiat- henkiset asiat....). Minulle on tullut tunne, että nämä kaksi miestä ovat jotenkin "samaa sieluperhettä" tai jotain sellaista. Olenko aivan väärässä ajatuksineni? |
Kuljet oravanpyörää tyttöseni. Se mitä näet heissä on se mitä arvostat. Muista erottaa status symbolit ja niiden ihailu sinun todellisista tunteista ja miehistä. Mitä mies on ilman niitä? Kuvittele miehesi seisomassa keskellä metsää ja mieti omistaako hän ne kaikki omaisuudet millä on oikeasti merkitystä? Sinun on pyrittävä näkemään syvemmälle. Mitkä ovat todellisen ihailemasi miehen ominaisuuksia? Ei se varmasti ole päättämättömyys, epärehellisyys, epävarmuus ja materialismi. Tiedät sen itsekkin. Kun tiedät mitä oikeasti haluat sinun ei tarvitse elää epävakaasti. Tiedät kuka on oikea ja kuka on väärä. Älä pode huonoa omatuntoa menneistä, tämä olikin kuljettava. Se oli myös miehen karma. Sinä oppisit itsestäsi, monet eivät opi kerrasta eikä kolmestakaan. Joku ihminen aiheuttaa suuren paineen sydämmeesi, kuvitelmissasi leikkaa sydämestäsi lähtevä sidos ja vapaudu hänen tuomasta henkisestä painolastista. Sinun ei tarvitse kantaa sitä.
Aostar
| |
| |
22.08.12, 14:48
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aostar Aostar täällä taas. :) Haluisiko joku vaihdella kanssani? Varaathan paikkasi ennen kirjoittamista, ettei tulisi taas kovin monta vastausta. Minua mietityttää työpaikkani. Mitä näkyy siellä loppuvuoteen? | haluat kuulla tämän ja vastata minulle..
Ilmapiiri työpaikallasi on synkkä. Ristiriidat vellovat ihmisten välillä. Nyt tarvitaan kovaa kättä ja aikuismaista käytöstä. Tilanteeseen puuttuu nainen loppuvuodesta ja tilanne muuttuu positiiviseen suuntaan.
Rakastan pitkää miestä,joka on minulle kiltti ja hyvä. Tapasimme keväällä ja tapailemme viikonloppuisin. Mitä näet meille loppuvuoteen?
| |
| |
22.08.12, 15:24
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aostar Kuljet oravanpyörää tyttöseni. Se mitä näet heissä on se mitä arvostat. Muista erottaa status symbolit ja niiden ihailu sinun todellisista tunteista ja miehistä. Mitä mies on ilman niitä? Kuvittele miehesi seisomassa keskellä metsää ja mieti omistaako hän ne kaikki omaisuudet millä on oikeasti merkitystä? Sinun on pyrittävä näkemään syvemmälle. Mitkä ovat todellisen ihailemasi miehen ominaisuuksia? Ei se varmasti ole päättämättömyys, epärehellisyys, epävarmuus ja materialismi. Tiedät sen itsekkin. Kun tiedät mitä oikeasti haluat sinun ei tarvitse elää epävakaasti. Tiedät kuka on oikea ja kuka on väärä. Älä pode huonoa omatuntoa menneistä, tämä olikin kuljettava. Se oli myös miehen karma. Sinä oppisit itsestäsi, monet eivät opi kerrasta eikä kolmestakaan. Joku ihminen aiheuttaa suuren paineen sydämmeesi, kuvitelmissasi leikkaa sydämestäsi lähtevä sidos ja vapaudu hänen tuomasta henkisestä painolastista. Sinun ei tarvitse kantaa sitä.
Aostar | Olet aivan oikeassa. Sydämeni laulaa miehelle, jolla ei ole statussymboleja, maallista mammonaa, mutta sitäkin enemmän henkistä rikkautta. Haluaisitko katsoa, että tunteeko hän samoin?
| |
| | | | |