Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 18.08.12, 19:35   #1 (linkki)
Inka
(Vierailija)

Vaihtoa

Säilyykö nykyinen parisuhteeni? Näkisikö kukaan minulle vakavaa neurologista sairautta?
Kaikista parhaiten näen rakkauteen
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 19:46   #2 (linkki)
Hikipinko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inka Näytä viesti
Säilyykö nykyinen parisuhteeni? Näkisikö kukaan minulle vakavaa neurologista sairautta?
Kaikista parhaiten näen rakkauteen
Parisuhde rakoilee ja toisen osapuolen (nainen) näen olevan lähdössä suhteesta, mutta kun saan että ei olisi lopullista. Tai tämä lähteminen voi olla jonnekin väliaikainen muutto jonkun muun asian vuoksi. Ei sinulla ole vakavaa neurologista sairautta, masennusta kyllä.

Katsotkos sitten minulle rakkauteen. Tulenko saamaan rakkautta syksyn aikana?
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 19:52   #3 (linkki)
Inka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hikipinko Näytä viesti
Parisuhde rakoilee ja toisen osapuolen (nainen) näen olevan lähdössä suhteesta, mutta kun saan että ei olisi lopullista. Tai tämä lähteminen voi olla jonnekin väliaikainen muutto jonkun muun asian vuoksi. Ei sinulla ole vakavaa neurologista sairautta, masennusta kyllä.

Katsotkos sitten minulle rakkauteen. Tulenko saamaan rakkautta syksyn aikana?

Kyllä olen suhteessa naisen kanssa. Haluaisin tietää tulenko saamaan työtä nykyiseltä alalta mitä opiskelen.

Sinulle vastaus rakkauteen
Pienta mutkaa on havaittavissa ennen kuin rakkaus saapuu elämääsi. Mutkantakana näen sinulle onnellisen parisuhteen lokakuussa
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 20:14   #4 (linkki)
Inka
(Vierailija)

Lainaus:
Kyllä olen suhteessa naisen kanssa. Haluaisin tietää tulenko saamaan työtä nykyiseltä alalta mitä opiskelen.

Sinulle vastaus rakkauteen
Pienta mutkaa on havaittavissa ennen kuin rakkaus saapuu elämääsi. Mutkantakana näen sinulle onnellisen parisuhteen lokakuussa

Hikipinko osuit niin hyvin oikeaan, että voisitko kertoa lisääkin.
Miten minun ennustukseni sinulle?
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 21:33   #5 (linkki)
Hikipinko
(Vierailija)

Lainaus:
Hikipinko osuit niin hyvin oikeaan, että voisitko kertoa lisääkin.
Miten minun ennustukseni sinulle?
Työn saanti ei onnistu aivan heti se jää vielä tässä vaiheessa muutenkin toissijaiseksi kun tähän tulee tämän terveysasian hoitaminen päällimmäiseksi huolen aiheeksi.

Sinä osuit asian ytimeen rakkausasiassa. Minulla ei ole nyt kenenkään kanssa suhdetta, niin jospa lokakuulla joku huomaisi minut tai minä hänet ja saisin sekä itse, että voisin antaa rakkautta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 18.08.12, 21:56   #6 (linkki)
Inka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hikipinko Näytä viesti
Työn saanti ei onnistu aivan heti se jää vielä tässä vaiheessa muutenkin toissijaiseksi kun tähän tulee tämän terveysasian hoitaminen päällimmäiseksi huolen aiheeksi.

Sinä osuit asian ytimeen rakkausasiassa. Minulla ei ole nyt kenenkään kanssa suhdetta, niin jospa lokakuulla joku huomaisi minut tai minä hänet ja saisin sekä itse, että voisin antaa rakkautta.

Voitko kertoa tuosta sairaudesta se vaivaa minua?
Onko vakavaa lihaksia särkee.
  Vastaa viestiin