Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.08.12, 20:19   #1 (linkki)
SininenTuli
(Vierailija)

Kuvankatsoja

Näetkö minua työelämässä seuraavien kuukausien aikana? Pärjätäänkö rahallisesti?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 22:10   #2 (linkki)
nostan toivossa
(Vierailija)

että katsot

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SininenTuli Näytä viesti
Näetkö minua työelämässä seuraavien kuukausien aikana? Pärjätäänkö rahallisesti?

kun nyt tuntuu ettei pärjätä ollenkaan...;/ Onko toivoa työpaikasta näkyvillä?
  Vastaa viestiin
20.08.12, 22:41   #3 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nostan toivossa Näytä viesti
kun nyt tuntuu ettei pärjätä ollenkaan...;/ Onko toivoa työpaikasta näkyvillä?

Neljä annettiin määreenä, ja sen uskon viittaavan kuukausiin, on vaisua työrintamalla. Sitten asiaan tulee selvyys. Näen jotakin, joka ei ole varsinaista työtä, mutta siellä käydään kuin töissä. Uusi kuva kertoo taas että muutamien viikkojen päästä olisi tarjolla mahdollisuus ihan oikeaan työhön. Sinun tulee löytää näistä tuo jälkimmäinen kohtalo. Oletkin ollut aktiivinen, jatka samaa linjaa. Katso sieltäkin, mistä et kuvitellut löytäväsi.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 22:49   #4 (linkki)
SininenTuli
(Vierailija)

kiitos.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Neljä annettiin määreenä, ja sen uskon viittaavan kuukausiin, on vaisua työrintamalla. Sitten asiaan tulee selvyys. Näen jotakin, joka ei ole varsinaista työtä, mutta siellä käydään kuin töissä. Uusi kuva kertoo taas että muutamien viikkojen päästä olisi tarjolla mahdollisuus ihan oikeaan työhön. Sinun tulee löytää näistä tuo jälkimmäinen kohtalo. Oletkin ollut aktiivinen, jatka samaa linjaa. Katso sieltäkin, mistä et kuvitellut löytäväsi.

Olen sellaisessa harjoittelutyössä, kun ei muuta ole tarjolla. Ilman palkkaa vaan...

Yritän pysyä aktiivisena.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku