Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Yliluonnolliset ilmiöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.07.12, 00:46   #1 (linkki)
heebo
(Vierailija)

Ufojen käyttövoima selviää?

Keshe säätiö, Ninov Belgia, julkaisee 6.9.2012 ensimmäisen vaiheen tietoja kehittämästään avaruustekniikan ja magneettisen painovoiman järjestelmästään (magravs). Säätiö lupaa järjestelmän tuottavan ilmaista energiaa kaikille ja mahdollistavan lennot Iranista New Yorkiin noin 10 minuutissa. Järjestelmä tuo ratkaisun myös maailman ruoka- ja vesipulaan.

Keshe Foundation - The world peace invitation and release of technology | News
  Vastaa viestiin
16.07.12, 17:10   #2 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
HEI OLEN PUHUNUT TÄSTÄ PITKÄN AIKAA SITTEN

hei mä oon puhunut tästä ajat sitten moni ei uskonut tämä tekniikka mahdolidstaa myös sen että autot siirtyvät ílmaan tästä jonkin ajan sisällä ja ihmiset voivat itekin lentää pitempiä matkoja kiitureillaan vain , pisimmät matkat tehdään tulevilla lentävillä aliksulli ne todennäköissti muuttavat paljon ulkonäköä . KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE
  Vastaa viestiin
19.07.12, 20:56   #3 (linkki)

Käyttäjän sekonikki avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012

http://2.bp.blogspot.com/-_CWCZJZ1gl...7082T68L35.jpg

Myös lehmät tulevat lentämään tällä uudella energialla! Se on varma, olen kanavoinneista lukenut!

Vastaa viestiin
19.07.12, 20:57   #4 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sekonikki Näytä viesti

http://2.bp.blogspot.com/-_CWCZJZ1gl...7082T68L35.jpg

Myös lehmät tulevat lentämään tällä uudella energialla! Se on varma, olen kanavoinneista lukenut!

Tsiisus, ei kannata sit enää sanoo jotta sitte ku lehmätki lentää...
20.07.12, 21:19   #5 (linkki)
Sem.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Näytä viesti
hei mä oon puhunut tästä ajat sitten moni ei uskonut tämä tekniikka mahdolidstaa myös sen että autot siirtyvät ílmaan tästä jonkin ajan sisällä ja ihmiset voivat itekin lentää pitempiä matkoja kiitureillaan vain , pisimmät matkat tehdään tulevilla lentävillä aliksulli ne todennäköissti muuttavat paljon ulkonäköä . KARS SKYWALKER JEDI MESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

Voiman Soturit myös itse liikkuvat huomattavasti nopeammin kaikessa mitä tekeekään elämässään.

Kohtasin ystäväni ympäristössäni missä elän ja voin sanoa että Voiman kohtasin voimaeläimeni kanssa. Kaksi nälkäistä soturia ja toinen vakavissaan niin asia oli ymmärretty. :)

Nälkäisiä elämällemme Voimassa olemme.:)

The Mummers Dance - Loreena McKennit - Wolf )( Loup - YouTube
  Vastaa viestiin
03.09.12, 22:24   #6 (linkki)
heebo
(Vierailija)

Promovideo, englantia

Keshe Foundation Promo Intro Video (english with multiple subtitles) === PLEASE SHARE === - YouTube

Antaas kattoo mitä ajan myötä asiasta sukeutuu. Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen ihminen joka aikoo laittaa fysiikan teoriat uusiksi.
  Vastaa viestiin
04.09.12, 18:35   #7 (linkki)
Jos
(Vierailija)

Sanoisin, että

ufojen käyttövoima oli aikoinaan magneetisälpä. Nykyään se on tinaanisulate.
  Vastaa viestiin
11.10.12, 11:05   #8 (linkki)
heebo
(Vierailija)

Rohkea rokan syö. Keshe Foundation on ilmoittanut järjestävänsä joulukuun 2012 puolessavälissä julkisen teknologiademonstraation, jonne odotetaan noin 5000 ihmistä paikalle, mm kolme astronauttia. Keshe on lupaillut jopa lentävän auton esittelyä. Samoin joulukuussa saisivat ensimmäiset ennakkotilaajat 5kW teholähteensä jotka perustuvat Keshe teknologiaan.

Odotan uteliaana näemmekö me ihmiset joulukuussa todellakin lentävän UFO-auton vai suuria selittelyjä...
  Vastaa viestiin
11.10.12, 14:26   #9 (linkki)
Oily
(Vierailija)

Sen öljy-yhtiöt tulevat estämään.
  Vastaa viestiin
12.10.12, 21:55   #10 (linkki)
alien woman
(Vierailija)

ufot siirtyvät ajassa eteen ja taakse ei kilometreissä.
  Vastaa viestiin

13.10.12, 11:32   #11 (linkki)
Oily
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alien woman Näytä viesti
ufot siirtyvät ajassa eteen ja taakse ei kilometreissä.

Ahaa, tässä onkin kyse ajatusautoista.
  Vastaa viestiin
23.10.12, 09:44   #12 (linkki)
heebo
(Vierailija)

Afrikkalaisen Sierra Leonen hallitus ja kansa ovat liittyneet 15.10.2012 niiden kansojen joukkoon joilla on hallussaan avaruusalusten rakentamiseen tarvittava teknologia.

the Keshe Foundation Forum • View topic - News from Africa
  Vastaa viestiin
16.11.12, 21:54   #13 (linkki)
heebo
(Vierailija)

USA! vastaanotti 15.11.2012 kaikki patentit ja piirustukset Keshe säätiön teknologiasta. Tällä hetkellä teknologia on luovutettu jo 15 maalle.

Tämä käy jo kummalliseksi, Mehran Keshe on sentään iranilainen, ja hänen kehittämänsä teknologia perustuu aivan uudenlaiseen ja hänen ikiomaan käsitykseensä fysiikan perusasioista.

the Keshe Foundation Forum • View topic - USA the latest nation to receive the spaceship program
  Vastaa viestiin
16.11.12, 22:06   #14 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Voiman Tie virtaa, aina.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä