Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kulttuuri ja viihde > Leffa- ja tv-friikit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.07.12, 20:08   #1 (linkki)
ap
(Vierailija)

Häät sulhasen tapaan

Tää kai on taas turha alotus, mutta kun tuo ohjelma juuri alko, niin pakko kommentoida sitä. Mua ärsyttää ensinnäkin koko juttu, et sulhanen järjestää häät ja sit morsiammet vinkuu miks se teki noin ja näin. Mitä antaa järjestää häät ? Miks lähtee tommoseen mukaan sitten ?

Sit mua ärsyttää siinä alussa se yks "mä haluan prinsessahäät, mä olen prinsessa". Mietein just, et kyllä on prinsessat muuttuneet näköjään, kun tultiin 2000-luvulle. Yleensä ne oli kauniita. No hyi, rumasti sanottu, mutta pääsinpähän sanomaan.
  Vastaa viestiin
17.07.12, 12:04   #2 (linkki)
Ne saavat
(Vierailija)

rahaa kustannuksiin, sekä korut ilmaiseksi, siksi pääasiallisesti jo lapsia vuositolkut lykänneet parit menevät naimisiin, kun omaa rahaa ei ole.
Kässärin kirjoittaja, tai formaatin myyjä on keksinyt jäynän, että pitää valittaa, jonkin on mentävä pahasti pieleen, ts. joku "yllättävä käänne" tulee olla jokaisen kekkerin edeltävä tapaus.

Eilinen "satuhäät" pariskunta oli niin viehättävä, ettei mitään laitaa, ihan kaikkein viehättävin ja kaunenin pari.ei vaimo marmattanut, eikä vaatinut mitään kommervenkkejä.
Tosi kaunista katsoa rakastuneita ihmisiä.
  Vastaa viestiin
17.07.12, 14:44   #3 (linkki)
ajattelin samaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ne saavat Näytä viesti
rahaa kustannuksiin, sekä korut ilmaiseksi, siksi pääasiallisesti jo lapsia vuositolkut lykänneet parit menevät naimisiin, kun omaa rahaa ei ole.
Kässärin kirjoittaja, tai formaatin myyjä on keksinyt jäynän, että pitää valittaa, jonkin on mentävä pahasti pieleen, ts. joku "yllättävä käänne" tulee olla jokaisen kekkerin edeltävä tapaus.

Eilinen "satuhäät" pariskunta oli niin viehättävä, ettei mitään laitaa, ihan kaikkein viehättävin ja kaunenin pari.ei vaimo marmattanut, eikä vaatinut mitään kommervenkkejä.
Tosi kaunista katsoa rakastuneita ihmisiä.

Mietin kans eilisestä satuhäät parista, että he olivat kyllä ihan normaaleja, kun yleensä nämä satuhäissä olevat eivät ole olleet. Kaikki jotenkin erikoisia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku