Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Klinikalla
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.11.12, 13:20   #26 (linkki)
Eemu
(Vierailija)

Valkoiset hampaat

Mun mies kävi pari viikkoa sitten valkaisuttamassa hampaansa tuolla Hollywood Smilessa. Hänen hampaat oli musta melko vaaleat jo ennen valkaisuakin mut nyt ne on ihan mega valkoiset. Mä en olis uskonu että toi on niin tehokas. Mä varasin itselleni ajan ensi viikolle niin voidaan sitten mieheni kanssa kilpaa hymyillä. Ihan sairaan siistiä! Mun anoppi luuli että pojalle on laitettu kuoret hampaisiin.
  Vastaa viestiin
14.11.12, 09:28   #27 (linkki)
Lilli
(Vierailija)

Hyvä vaalennus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemu Näytä viesti
Mun mies kävi pari viikkoa sitten valkaisuttamassa hampaansa tuolla Hollywood Smilessa. Hänen hampaat oli musta melko vaaleat jo ennen valkaisuakin mut nyt ne on ihan mega valkoiset. Mä en olis uskonu että toi on niin tehokas. Mä varasin itselleni ajan ensi viikolle niin voidaan sitten mieheni kanssa kilpaa hymyillä. Ihan sairaan siistiä! Mun anoppi luuli että pojalle on laitettu kuoret hampaisiin.

Tosi hyvä lopputulos. Kävin Helsingin klinikalla ja olen todellla tyytyväinen lopputulokseen, pientä vihlontaa mutta meni nopeasti ohi, kyllä kauneuden vuoksi kestää. Aion mennä ainakin puolen vuoden välein, sillä olen kova kahvin käyttäjä. Pieni hinta siihen nähden että ensivaikutelman teet vain kerran.
  Vastaa viestiin
27.12.12, 15:12   #28 (linkki)
Jukka
(Vierailija)

Hampaat

Kävin Turussa vaalentamassa hampaani Hollywood Smile:ssä joulun lahjakortilla. Olen todella tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
28.12.12, 23:31   #29 (linkki)
Lilianne
(Vierailija)

valkaisu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jukka Näytä viesti
Kävin Turussa vaalentamassa hampaani Hollywood Smile:ssä joulun lahjakortilla. Olen todella tyytyväinen.

Ei mitään tehoa, maksointurhasta
  Vastaa viestiin
28.04.13, 23:26   #30 (linkki)
Hammaskeiju
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilianne Näytä viesti
Ei mitään tehoa, maksointurhasta

Itsellä valitettavasti varsin samanlainen kokemus. Kaiken sen suitsuksen ja yliampuvan hehkutuksen jälkeen vaikutusta ei huomannut edes oma puoliso. Vihlontaa oli jonkun verran, mutta se lienee väistämätöntä kaikissa näissä menetelmissä. Pahinta kuitenkin oli se pettymys ja tunne, kuinka tyhmäksi itseni tunsikaan, kun lähdin saman värisillä hampailla kioskista pois tuntia myöhemmin 250€ köyhempänä.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku