Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirjam Nyt ois tämä näkijä totaallisesti avun tarpeessa. Jännittää, kihelmöi, kuumottaa. Työsopimus päättyy elokuussa ja tälläviikolla kävimme keskustelua sen jatkumisesta. Luvattiin ensiviikonaikana kertoa jatkuuko työ vaiko ei. Olen määräaikaisena. Näkiskö joku miten käy. Jos saan jatkaa niin mihin asti uusi sopimus olisi ja jatkettaisiinko siitä eteenpäinkin. Toinen vaivaava asia on lapsi tai pikemminkin niiden puuttuminen. Huomaan kokoajan salaa toivovani lasta. Miten on saankohan minä koskaan niitä ja kumpiakohan? |
hei
vastapuoli pyrkii kaikin keinoin järjestämään sinulle jatkoa. Tässä jokin pieni hidaste/este saattaa nousta esiin, mutta minusta näyttäisi että se "kivi" saataisiin pois edestä ja sinulla jatkuisi työsuhde.
Jouluun, kevät-talvelle tulisi jatkoa ja siitä eteenpäin olisi jo vakinaistamisen paikka..
Kyllä lapset sinulle kuuluvat, mutta ei vielä ole niiden aika. ensin tämä työasia on saatettava kuntoon.
Katsotko minulle miksi mies ei ole vastannut viestiini ja toisekseen, milloin minulle näkyisi elämänmuutosta perhekeskeiseen elämään, siis lapsia ja muutenkin perhettä? Näkyykö sellaista?