|
29.06.12, 08:37
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | toisenlaiset vaihdot
Elämä nakkasi eteen hyvin raskaita uutisia entisten päälle. Edessä saattaa olla raskaita aikoja ja vaikeita asioita. Olen hetkellisesti täysin lopussa ja pelkään pahinta. Tarvitsen lohduksi ja voimaksi jotain hyvää uutista tulevastani. Olen vaihtanut täällä ihmissuhteeseen liittyen, ja joku sanoi että tulee muuta mietittävää, tarkoitti varmaan tätä tilannetta, joka nyt on. Joku toinen taas sanoi, että kasvoillasi tulee olemaan seuraavan kuukauden aikana melko monenlaisia ilmeitä. Niitä nyt sitten on. Onko sinulla mitään hyvää kerrottavaa minulle? Jos näet, että kuolen tähän sairauteen, älä kerro sitä tässä. Tarvitsen nyt uskoa tulevaan, jotain voimaannuttavaa.
| |
| |
29.06.12, 08:40
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Viesti ei suostu jostain syystä näkymään vaihtojen etusivulla....siksi tämä viesti.
| |
| |
29.06.12, 08:54
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eipä tämä ketju näytä tulevan näkyvii yleisesti. Ehkä parempi niin. Pitää yrittää selvitä toisella tapaa tästä.
| |
| |
29.06.12, 15:32
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari Elämä nakkasi eteen hyvin raskaita uutisia entisten päälle. Edessä saattaa olla raskaita aikoja ja vaikeita asioita. Olen hetkellisesti täysin lopussa ja pelkään pahinta. Tarvitsen lohduksi ja voimaksi jotain hyvää uutista tulevastani. Olen vaihtanut täällä ihmissuhteeseen liittyen, ja joku sanoi että tulee muuta mietittävää, tarkoitti varmaan tätä tilannetta, joka nyt on. Joku toinen taas sanoi, että kasvoillasi tulee olemaan seuraavan kuukauden aikana melko monenlaisia ilmeitä. Niitä nyt sitten on. Onko sinulla mitään hyvää kerrottavaa minulle? Jos näet, että kuolen tähän sairauteen, älä kerro sitä tässä. Tarvitsen nyt uskoa tulevaan, jotain voimaannuttavaa. | Tarvitset kaiken voimasi, jotta parannut, ulkoile voimiesi mukaan. Rauhoita ainakin kerran päivässä mielesi hyvillä ajatuksilla. Näen sinulle voimia vievää aikaa ja suuria muutoksia ja usko tai älä - hyviä muutoksia. Tulet näkemään ketkä ovat aitoja ystäviäsi. Ei tämä sairaus sinua nujerra olet sen verran jo kokenut kaikenlaista. Tästä tulee sinulle vielä palkkio.
Yllätyksiä tulet kokemaan seuraavien kuukausien aikana. Rukoilen tänään puolestasi ja toivon sinulle enkeleitä suojaksesi.
Lyhyesti uusi työ edessä elokuussa, matkan takana, miten selviän? Voiko työstä tulla vakinainen?
| |
| |
29.06.12, 16:16
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja belief Tarvitset kaiken voimasi, jotta parannut, ulkoile voimiesi mukaan. Rauhoita ainakin kerran päivässä mielesi hyvillä ajatuksilla. Näen sinulle voimia vievää aikaa ja suuria muutoksia ja usko tai älä - hyviä muutoksia. Tulet näkemään ketkä ovat aitoja ystäviäsi. Ei tämä sairaus sinua nujerra olet sen verran jo kokenut kaikenlaista. Tästä tulee sinulle vielä palkkio.
Yllätyksiä tulet kokemaan seuraavien kuukausien aikana. Rukoilen tänään puolestasi ja toivon sinulle enkeleitä suojaksesi.
Lyhyesti uusi työ edessä elokuussa, matkan takana, miten selviän? Voiko työstä tulla vakinainen? |
Kiitos.
En edes tiedä vielä, onko tämä se vakavempi versio. Pelkään kovasti. Elämässä on ollut kovasti muutosta ja raskautta, menetyksiä myös. Pelottaa hirveästi.
Työ matkan takana näkyy vakituisena ja pysyvänä muutoksessa. Voimia arjen järjestely vie. Paljon vietät aikaa pyörien päällä, matkustamista on. Tämä on työläydestään huolimatta hyvä muutos sinulle.
| |
| |
29.06.12, 16:22
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | huolitko vaihtoon
Minä saan, että ajan kanssa terveytesi muuttuu parempaan. Nyt on vaan saatava voimia hyväksyä vaikea tilanne...Hyvää kerrottavaa on sinuan oloasi tukevat ihmissuhteet. Joku on ystäväi, joku alan ammatin edustaja.
Myös jonkin kauniin asian näen...en ole ihan varma siitä; mikä se on...
Jospa kysyn itse poikaani liittyen- pysyykö hän kaidalla tiellä elämänsä ja löytyykö perheen perustamista varten kumppani?
Jos vielä itseeni liittyen saisin vastauksen siihen, että onko minulla muuta sairautta kuin astma- on tutkimukset päällä nyt. Kiitos. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari Elämä nakkasi eteen hyvin raskaita uutisia entisten päälle. Edessä saattaa olla raskaita aikoja ja vaikeita asioita. Olen hetkellisesti täysin lopussa ja pelkään pahinta. Tarvitsen lohduksi ja voimaksi jotain hyvää uutista tulevastani. Olen vaihtanut täällä ihmissuhteeseen liittyen, ja joku sanoi että tulee muuta mietittävää, tarkoitti varmaan tätä tilannetta, joka nyt on. Joku toinen taas sanoi, että kasvoillasi tulee olemaan seuraavan kuukauden aikana melko monenlaisia ilmeitä. Niitä nyt sitten on. Onko sinulla mitään hyvää kerrottavaa minulle? Jos näet, että kuolen tähän sairauteen, älä kerro sitä tässä. Tarvitsen nyt uskoa tulevaan, jotain voimaannuttavaa. | | |
| |
29.06.12, 17:57
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maa Minä saan, että ajan kanssa terveytesi muuttuu parempaan. Nyt on vaan saatava voimia hyväksyä vaikea tilanne...Hyvää kerrottavaa on sinuan oloasi tukevat ihmissuhteet. Joku on ystäväi, joku alan ammatin edustaja.
Myös jonkin kauniin asian näen...en ole ihan varma siitä; mikä se on...
Jospa kysyn itse poikaani liittyen- pysyykö hän kaidalla tiellä elämänsä ja löytyykö perheen perustamista varten kumppani?
Jos vielä itseeni liittyen saisin vastauksen siihen, että onko minulla muuta sairautta kuin astma- on tutkimukset päällä nyt. Kiitos. |
Et lupaa hyvää sinäkään. Kiitos silti.
Pojan tie on omanlaisensa. Siinä on vielä mutkia edessä, mutta lopulta henkinen tai hengellinen asia toimii selkeyttävänä tekijänä.
Näen ylävartalosi tummana. Ei tällä alueella ole muuta kuin keuhkot. Niissä, niiden toiminnassa on syy oireisiisi. Säännöllinen lääkitys ja hoito riittää.
| |
| | | | |