Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.08.12, 14:06   #1 (linkki)
erhe
(Vierailija)

kenennys valmiste VARO!

Tilasin kevennys tablettaja kokeilu aika 14 päivää.Tuossa ajassa ei laihtumista tapahtunut ainoastaan sain vatsakipuja.Otin vielä kuukauden jakson katsoakseni tehoaako tuotteet EI TEHONNUT. Mutta kävikin niin että tilausta ei voi peruuttaa enää 14 päivän jälkeen vaan sitoituu ostamaan tuotteita 9 kuukauden ajan hintaan liki 300 euroa.Tilausta ei voi perua vaikka en voi tuotteita käyttää.Varokaa ettei tulee samaa erehdystä.olen anellut tilauksen peruuutusta toistuvasti,mutta Kevennys firma ei ole halukas yhtään tulemaan vastaan vaan minun on pakko ottaa tuotteet ja maksaa joka kuukausi.En saa edes maksaa tuotteita kerralla pois että säästyisin jokakuukausittaiselta maksuvaivalta,mutta sekään ei heille käy.
Tämä minulle ei tehoavaa tuotetta myy. Kevennys. Laihduttaminen voi olla helppoa. markkinoija Fennotuonti Oy
Varokaa kyseistä myyntitapaa !
  Vastaa viestiin
07.10.12, 14:05   #2 (linkki)
toinen erehtynyt
(Vierailija)

kevennys

Menin samaan lankaan ja olen samassa tilanteessa. Aion tehdä asiasta julkisemman ja tutkia asiaa hieman tarkemmin käyttäen apuna asiantuntavampia kuin minä. Voisi kai sanoa että homma on törkeää harhaan johtamista kun ihmiset hyvässä uskossa tilaavat tuotetta. Minkään muun postimyyntifirman kanssa ei ole ollut samoja ongelmia.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja erhe Näytä viesti
Tilasin kevennys tablettaja kokeilu aika 14 päivää.Tuossa ajassa ei laihtumista tapahtunut ainoastaan sain vatsakipuja.Otin vielä kuukauden jakson katsoakseni tehoaako tuotteet EI TEHONNUT. Mutta kävikin niin että tilausta ei voi peruuttaa enää 14 päivän jälkeen vaan sitoituu ostamaan tuotteita 9 kuukauden ajan hintaan liki 300 euroa.Tilausta ei voi perua vaikka en voi tuotteita käyttää.Varokaa ettei tulee samaa erehdystä.olen anellut tilauksen peruuutusta toistuvasti,mutta Kevennys firma ei ole halukas yhtään tulemaan vastaan vaan minun on pakko ottaa tuotteet ja maksaa joka kuukausi.En saa edes maksaa tuotteita kerralla pois että säästyisin jokakuukausittaiselta maksuvaivalta,mutta sekään ei heille käy.
Tämä minulle ei tehoavaa tuotetta myy. Kevennys. Laihduttaminen voi olla helppoa. markkinoija Fennotuonti Oy
Varokaa kyseistä myyntitapaa !
  Vastaa viestiin
07.10.12, 17:56   #3 (linkki)
Pitkätukkaista..
(Vierailija)

Eiväthän kaikki opi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen erehtynyt Näytä viesti
Menin samaan lankaan ja olen samassa tilanteessa. Aion tehdä asiasta julkisemman ja tutkia asiaa hieman tarkemmin käyttäen apuna asiantuntavampia kuin minä. Voisi kai sanoa että homma on törkeää harhaan johtamista kun ihmiset hyvässä uskossa tilaavat tuotetta. Minkään muun postimyyntifirman kanssa ei ole ollut samoja ongelmia.
Ostelkaa vain postimyynnistä ja nimenomaan laihdutustuotteita, a' la "Laihdu syömällä"!

Oikotietä onneen ei ole. Lihavaksi itsensä saa syömällä yli tarpeen, laihemmaksi vain syömällä vähemmän.
  Vastaa viestiin
09.04.13, 15:35   #4 (linkki)
laitoin kuluttaja-am lle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen erehtynyt Näytä viesti
Sama juttu. Laitoin kyselyn eteenpäin. Kaikki ei voi olla paikalla juuri kun tuote tulee, joten ei kuulemma voi mennä noin.
  Vastaa viestiin
21.04.13, 19:22   #5 (linkki)
petetty
(Vierailija)

Konjam

VAROKAA. FENNOTUONTI RATSASTAA MYÖSKIN TELEVISIOSTA TUTULLA KONJAK KAPSELEILLA. HELLLÄ SE ON KONJAM NIMELLÄ.AINE OSAT MAINOKSEN MUKAAN SAMAT KUIN KONJAKISSA,MUTTA LUUENPA ETTÄ NE SISÄLTÄVÄT PELKKÄÄ LIIVATETTA. hELPPOA EREHTYÄ KUN NIMET OVAT NIIN SAMANLAISIA.vALMISTETTU SUOMESSA.vALMISTAJAFIRMASTA EN OLE LÖYTÄNYT MINKÄÄNLAISTA TIETOA.oLISIKOHAN TÄMÄKIN KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE VIETÄVÄ JUTTU.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku