Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 15.07.12, 22:35   #1 (linkki)
Tarot-kortteihin katsoja

Rekisteröitynyt: 12/2007
Sijainti: Etelä-Pohjanmaa
Reggae-Rekkautuneet :-)

Reiska voisi vaihdella rekkautuneiden kanssa muutaman, ei terveysjuttuja kun ne ei multa suju. Eli mitäs katsellaan vai katsellaanko mitä tulee? Tarvin horoskooppimerkin.

Mulle oikeestaan voi kattoo mitä tulee, oon tässä pohtinut omia unelmiani, että onko ne aiva pölöhöjä vai uskonko niihin edelleenkin kivenkovaa :-)
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 23:14   #2 (linkki)
SamuElla.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Raven Eye Näytä viesti
Reiska voisi vaihdella rekkautuneiden kanssa muutaman, ei terveysjuttuja kun ne ei multa suju. Eli mitäs katsellaan vai katsellaanko mitä tulee? Tarvin horoskooppimerkin.

Mulle oikeestaan voi kattoo mitä tulee, oon tässä pohtinut omia unelmiani, että onko ne aiva pölöhöjä vai uskonko niihin edelleenkin kivenkovaa :-)

Tämä on nyt jo neljäskerta kun kirjoitan tämän saman tekstin tähän, joten toivon että hyväksyt vaihdon. Käytän nettiä luuristani ja aina kun olen kirjoittanut tekstini, lähetys epäonnistuu, koska palvelimen mukaan sessio kesti liian kauan ja mun pitäis kirjautua uudestaan. Sitten kun tein näin, sama homma. Eli onko vika mun hitaudessa vai palvelimessa? :D Joten tässäpä nyt taas.

Unelmoida pitää aina! Margaret Thatceria lainaten, ajatukset muuttuvat sanoiksi, sanat teoiksi. Teot muuttuvat tavaksi, tavat luonteeksi. Luonne kohtaloksi ;)
Tuli kuvastaa nyt omaa asennettasi ja tilannettasi. Uusia ideoita syntyy ja sikiää. Saan tähän ihan lähimenneeseen kasvunajan. Onko peräti ollut ihan taloudellisesti kasvun aikaa? Pelkoja nousee eteen, liittyvätkö ristiveriseen mieheen. Ne haihtuvat ilmaan ja saat niistä ns. Vapautuksen. Kehoituksena olla tarkkana, minkä tien valitset. Jokin tienristeys siis tulossa. Lupaus myös sitoumuksesta rakkaudessa, mutta siihen liittyy myös odotus. Siemen on kylvetty, pitää jaksaa odottaa kasvua. Mielestäni muutoinkin ihan mukavalta elämäsi näyttää tässä, nyt ja tulevassa.

Mitäs minulle, neitsyt neidolle. Sekavaa on, rakkaus päälimäisenä.
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 23:31   #3 (linkki)
Tarot-kortteihin katsoja

Sulle SamuElla

Saat luvan olla nyt poikkeus sääntöön, eli vaikka et nyt ollut rekkautunut nikki, niin vaihdan kanssasi.

Sanoit olevasi neitsyt, sut näytetään mulle naisena, joka on kovettanut itsensä, eikä näytä tunteitaan. Lieneekö sitten tämä tilanteesi vai mennyt, joka susta on tämmöisen tehnyt. Sä kätket tässä surun sydämeesi ja pidät pokerinaamaa. Sun tapasi käsitellä sydänsuruja on tarttua johonkin toimeen, jolloin surut jää sen toimekkuuden alle piiloon. Oonko ihan metsässä?

Nämä kortit näyttää että on ristiriitoja ja riitoja, asiat eivät ole tasapainossa ja sulla on pelkoja siitä ettei siihen tasapainoon enää päästä. Keskusteluja tässä näytetään, että pitäisi puhua asiat halki, mutta asioina. Mikä ikinä siellä mättääkin, se pitää tuoda esille, mutta rakentavasti.

Onko niin että rakkaus on muuttunut arkiseksi ystävyydeksi, ja mietityttää että onko tämä se mitä haluan, kaveruus? Vai halutaanko parisuhde. Ja tässä on semmoinen jumitilanne, ettei kaikki ole sinustakaan kiinni, näyttää siltä että ei auta vaikka sinä haluaisit muuttaa juttuja kun tarvitaan sitä toistakin osapuolta ja siksi tämä jumi. Asiat riippuu jostain, joka ei välttämättä juuri nyt ole ratkeamassa.

Tähän liittyy kaikenlaisia luuloja ja epätietoisuutta, ja pitää muistaa ettei luulo ole tiedon väärti, eli pitäisi pysyä vain niissä tosiasioissa. Pään sisällä kasvaa kärpäsestä härkänen ja se ruokkii lisää tätä epäluuloisuutta. Eli pitää pistää stoppi semmoiselle ajattelulle/luulolle.

Tähän nousee selvä mahdollisuus onnelliseen perhe-elämään ja sitoutumiseen, eli kaikki ei ole menetetty. Palaan tuohon äskeiseen, eli pysyttele totuudessa, älä luuloissa. Jos oikeasti halutaan, on tuo perheonni mahdollista saavuttaa. Töitä pitää tehdä parisuhteen eteen, mutta jos se on sen arvoista, niin miksipä ei!

Summa summarum : olette itse itsenne/suhteenne pahimmat viholliset. Puhukaa, olkaa rehellisiä ja asiallisia, jättäkää luulottelut pois.

Kaikkea hyvää teille ja kiitos vaihtarista <3
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 23:37   #4 (linkki)
SamuElla.
(Vierailija)

Lainaus:
Saat luvan olla nyt poikkeus sääntöön, eli vaikka et nyt ollut rekkautunut nikki, niin vaihdan kanssasi.

Sanoit olevasi neitsyt, sut näytetään mulle naisena, joka on kovettanut itsensä, eikä näytä tunteitaan. Lieneekö sitten tämä tilanteesi vai mennyt, joka susta on tämmöisen tehnyt. Sä kätket tässä surun sydämeesi ja pidät pokerinaamaa. Sun tapasi käsitellä sydänsuruja on tarttua johonkin toimeen, jolloin surut jää sen toimekkuuden alle piiloon. Oonko ihan metsässä?

Nämä kortit näyttää että on ristiriitoja ja riitoja, asiat eivät ole tasapainossa ja sulla on pelkoja siitä ettei siihen tasapainoon enää päästä. Keskusteluja tässä näytetään, että pitäisi puhua asiat halki, mutta asioina. Mikä ikinä siellä mättääkin, se pitää tuoda esille, mutta rakentavasti.

Onko niin että rakkaus on muuttunut arkiseksi ystävyydeksi, ja mietityttää että onko tämä se mitä haluan, kaveruus? Vai halutaanko parisuhde. Ja tässä on semmoinen jumitilanne, ettei kaikki ole sinustakaan kiinni, näyttää siltä että ei auta vaikka sinä haluaisit muuttaa juttuja kun tarvitaan sitä toistakin osapuolta ja siksi tämä jumi. Asiat riippuu jostain, joka ei välttämättä juuri nyt ole ratkeamassa.

Tähän liittyy kaikenlaisia luuloja ja epätietoisuutta, ja pitää muistaa ettei luulo ole tiedon väärti, eli pitäisi pysyä vain niissä tosiasioissa. Pään sisällä kasvaa kärpäsestä härkänen ja se ruokkii lisää tätä epäluuloisuutta. Eli pitää pistää stoppi semmoiselle ajattelulle/luulolle.

Tähän nousee selvä mahdollisuus onnelliseen perhe-elämään ja sitoutumiseen, eli kaikki ei ole menetetty. Palaan tuohon äskeiseen, eli pysyttele totuudessa, älä luuloissa. Jos oikeasti halutaan, on tuo perheonni mahdollista saavuttaa. Töitä pitää tehdä parisuhteen eteen, mutta jos se on sen arvoista, niin miksipä ei!

Summa summarum : olette itse itsenne/suhteenne pahimmat viholliset. Puhukaa, olkaa rehellisiä ja asiallisia, jättäkää luulottelut pois.

Kaikkea hyvää teille ja kiitos vaihtarista <3

Pokerinaama olen todellakin ja paljon surua ja kärsimystä sydämessä, joka on tehnyt kovaksi. Tai itse olen itseni kovettanut. Suuret kiitokset vaihtarista! :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 15.07.12, 23:50   #5 (linkki)
Tarot-kortteihin katsoja

Menöö maate....

....notta jaksaa taas huomenna herätä. Olkoon tämä vaihtariketju voimassa huomisenkin siis. Ötyä!
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 11:44   #6 (linkki)
Henkisellä polulla:)

Rekisteröitynyt: 07/2010
Sijainti: Turun seutu, mutta peltojen keskellä
Raven Eye

Ollaan joskus ennenkin vaihdettu.

Minulle tulee kummallinen kuva (kortein) tästä asiasta. Sellaista hiukan häilyvää ja vähän hakemistakin.
Olisiko tässä nyt niin, että olet uskonut todellakin lujasti ja vahvasti asiaasi ja unelmaasi, mutta et ole samalla ollut yhtään valmis muokkaamaan venettä virtahan sopivaksi. Eli tarkoitan, että joustoakin täytyy vähän olla, pienen pientä hiontaa ja kompromissin poikasta tässä vaiheessa asiaa.
Kyllä ne sieltä tulevat ne timangit sitten tiputellen ja pieninä annoksina, niiden järjestystä ja väriä et saa kuulemma itse valita, vaan vain ottaa vastaan ja tyytyä siihen. Kärsivällisyys ja jonkinasteinen syvä vapautuksen tila: periksiantaminen jossakin kohtaa ja sitä kautta taas toiselta puolelta lähtee virtaamaan. Kunpa osaisin tätä ajatusta tässä tarkemmin Sinulle kuvata ja selvittää, mutta luulenpa, että tietänet sisimmässäsi itse, että jotakin on hiukan tekstitettävä uudestaan tässä unelmien kartassa, sellaista päivityksen poikasta, joka sallii paremmin virran vientiä ja ajankulkua. Etene siis. Mutta muovailtavissa ole myös. Et voi tietää, vaikka ajan kanssa se olisi parempikin lopputulos kuin ajattelit.

Minäkin olen neitsykäinen, elokuun loppupään tytteli. Suurimmat elämän karikot taitavat olla jo takana, koska pakosta muokkauduin minäkin ja arvotkin pamahtivat kerralla oikeaan järjestykseen. En tavoittele enää kuuta, mutta joskus toivon sellaista luuta, josta riittäisi järsittävää. Eli työelämä on ollut mullistuksessa jo pitkään: pätkätöitä, ei aina niin haastavaa, syksyllä olisi varmaankin tulossa uusi pätkä toisessa paikassa, joka liittyy samaan alaan ja hallintoon, jossa nyt.
MITÄ SAAT TÄHÄN, Reiska?
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 13:23   #7 (linkki)
Tarot-kortteihin katsoja

Sinulle Ristirouvanen

Kerrohan minulle jos nämä kortit eivät osu ja uppoa, olen nyt vähän epävarma itsekin.

Kortit vihjailee siihen suuntaan että olet päättänyt hakea työtä tältä alalta/osaamisalueelta, etkä haluaisin ajatella mitään muuta, jotain semmoista jossa työllistyminen voisi olla vakituisempaa tai ainakin pidempiaikaista. Vaikka on koulutettu johonkin ammattiin, on jokaisella valmiudet toimia muissakin hommissa. Ja tähän nousee sun haluttomuus lähteä kokeilemaan siipiä jossain muussa. Ja itseasiassa kortit sanoo läpi pöydän että sieltä uusilta laduilta vois löytyä jotain pysyvämpää. En sano että pitäisi kouluttaa itsensä uusiksi, mennä koulunpenkille, vaan "työ tekijäänsä neuvoo" -periaatteella.

Tässä nimittäin näkyy että nämä pätkät ovat ainoat mitä saat jos näin mennään vastakin. Ja vilauttaapa kortit myös mahdollisuutta että pätkät loppuisivat kokonaan :-( Jotenkin silti aina pärjäät taloudellisesti, olet semmoinen sinnikäs selviytyjä ja sentinvenyttäjä.

Kortit sinnikkäästi sanovat että älä tyrmää muita vaihtoehtoja, vaan ala katsomaan työmarkkinoita uudelta kantilta. Tässä sanotaan että uudet vaihtoehdot toisivat tasapainoisemman tilanteen niin rahapussiin kuin mielenrauhaankin.

Ja tosiaan, nämä korttini näyttävät että saattaa hyvinkin tulla tilanne, jossa sitä uutta pätkäsopimusta ei solmitakaan, tai muuten vain se työ ei jatku mitä ajattelit, ja viimeistään silloin olet pakotettu katsomaan mitä muuta voisit tehdä. Eikä se ole loppupeleissä hullumpi käänne ollenkaan, vaikka aluksi siltä tuntuukin.

Kiitos vaihtarista Ristirouvanen, vaikka en oikeastaan saanut tuosta nyt tässä hetkessä ainakaan mitään irti. Nimittäin olen ollut kovasti "otetaan vastaan mitä tulee, ja antaa virran viedä" -moodissa, joten en oikein tiedä mitä minun kuuluisi nyt sitten tehdä toisin. Se unelmani on olemassa, mutta miten sinne mennään, se on maailmankaikkeuden omissa käsissä. Kiitos silti kovasti sinulle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 14:05   #8 (linkki)
Ristirouvan. ei rek.
(Vierailija)

Palautan

Hauska juttu, tiedätkö, että juuri tuollaisessa tilanteessa olen juuri ollut ja kokeillut viime vuonna uutta suuntaa, joka pamahti sitten seinää päin, ja päädyin, että ehkä nämä pätkät sittenkin ovat tutumpaa ja turvallisempaa kuin tavoitella sitä uutta, jossa sain kovin paljon turpiini heti kärkeen. Joten vähän samanlainen palaute Sinulle, hauskasti, että molemmat saimme jotenkin kiinni tilanteesta, joka on jo ratkeamassa?
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 14:09   #9 (linkki)
Tarot-kortteihin katsoja

Ristirouvaselle

Niinpä menikin! Mutta mulle kyllä käy joskus niin että ensin näytetään se mikä on ollut tai juuri nyt, siis ekassa pöydässä. Ja sitten toisessa pöydässä näytetään eteenpäin. Se joskus on siksi että kysyjä rentoutuisi ja olisi avoimempi, eli jos hän on semmoinen epäilevä tuomas nimittäin, tai pitää kortteja humpuukina. Mutta en usko että se oli sinun kohdallasi syynä. Voin tässä päivän mittaan heittää sen toisen pöydän, josko siinä tulisi sitten asiaa. Tosin mun korttini sanoi tuossa että se toinen olisi kuitenkin parempi vaihtoehto, mutta katsotaan mitä kortit sanoo jatkolle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 15:25   #10 (linkki)
Tarot-kortteihin katsoja

Ristirouvaselle uusintaa

No niin. Kokeillaas uutta pöytää. Onko sulla mies? Joku lähipiirin mieshenkilö on sulle tärkeä tuki, saattaa joskus taloudellisestikin auttaa, tai sitten hänen kauttaan löydät sitä uutta suuntaa. Koska tähän tulee edelleen että se sun jatkosi on uhattuna, eli sen varaan ei voi laskea kovinkaan tukevasti. Tähän tulee jopa tämmöinen nuorempi henkilö, vähän röyhkeä jopa, joka nousee uhkaksi.

Ja kyllä nää kortit edelleen väittää että se uusi homma toisi tasapainoisemman olon monella tapaa. Uutta ammattisuuntaa ja sen tuomaa vahvuutta elämään näytetään sinnikkäästi.

Lisäksi sulle sanotaan että sä et näe nyt metsää puilta. Eli joku on ihan siinä tyrkyllä, mutta sä et näe sitä. Joko etsit väärästä suunnasta taikka sitten et ole ajatellut tätä vaihtoehtona. Mutta tää ois kuitenki menestyksen tie.

Sä joutuisit oppimaan uutta, ja se vaatii kärsivällisyyttä tietenkin, koska ei kukaan ole seppä syntyessään, mutta kaikki olisi sen arvoista. Jos nyt vähän vastustaa joskus, niin se nostakoon sussa vaan sisua ja halua näyttää mistä kana pissii, näyttää itselles ja muille että sä kyllä osaat ja opit.

Eli vaikka sä nyt olet kerran kokeillut ja se kerta ei ollut onnekas, nää kortit väittää kivenkovaa edelleen että joku uus juttu sun kantsis siltikin aloittaa.

:-)
  Vastaa viestiin

Päiväys 17.07.12, 12:39   #11 (linkki)
Ristirouivanen ei rek
(Vierailija)

Raven Eyelle

Moikka moi taas ja kiitos näistä ystävällisisitä teoistasi tässä välissä

On minulla yksi tuttu mies, joka on juuri luvannut kuukausi sitten minulle syksystä alkaen vanhasta työpaikasta uutta pätkää. Aiemmin hän ei ole minua tukenut, mutta kaipa se kova jätkäkin sitten elämässä vanhemmiten alkaa oppia, ketä on hyvä auttaa ja kuka auttaa aina takaisin.

Tuo metsää ei näe puilta: on mulla tässä nykyisessäkin luvattu jatkoa, mutta sekin on lyhyt ja pätkissä. Ja tämä nykyinenkin liittyy vanhaan työpaikkaan ja vanhaan työhön, josta siis nyt on tarjottu uutta työtä.......Mutta melkein samantyylistä...

Olen jo monesti aloittanut alusta ja oppinut uutta. Eli siihen on jo totuttu. Onpas mielenkiintoista, rakas Raven Eye.

Lupaan tulevassa vastata Sulle. Esitä kysymyksesi, kun sen aika tulee. Vaikka yksärinä, käyn siellä silloin tällöin kurkkaamassa.

VOI KIITOS!
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.07.12, 16:25   #12 (linkki)
käärmeparta
(Vierailija)

Lainaus:

Rakkauteen sinulle nostin pari korttia. Nähtävästi kohtalo on tuonut sinulle nopean käänteen joka vieläkin jatkuu elämässäsi. Olet turhan varovainen rakkauden suhteen joka näyttäytyy että sinulla on kuori jonka alla on pehmyt sydän. Nähtävästi kai fiilistelet liikojakin vanhoja pettymyksiä tai sanoja? Sinua on kuitenkin aidosti loukattu, montakin kertaa, mutta muista että avoin ihminen saa. Joku pian ottaa sinuun yhteyttä, rakkauskorttejakin sinulle nousi tähän korttiyhtälöön. Kuitenkin kokisit itsesi yksinäiseksi ja vetäydyt mieluusti puimaan asioita itseksesi. Tämä voi aiheuttaa sen että toiselle tulee mieli ettet halua jakaa itsestäsi ja asioitasi.

Äitisikö tähän nyt tuli, jokin tunnepohjainen pettymys ja sen puinti.

Työhösi näytetään vaikeaselkoisia kortteja. Toinen kortti kertoo että jotain seläntakana vehkeilyä on ollut. Toinen kortti taasen kertoo että neuvotteluja asian tiimoilta tehdään. Työteliäitä elämänvaiheita sinulle näytetään, ettet ihan tyhjän päälle jää, mutta lakiasioita pyöritetään ja vanhat asiat nousevat uudelleen pintaan. Ristiverinen mieskin ilmaantuu tähän yhtälöön.

Minulle jos kortteja heittäisit rakkauteen. Olen hyvin yksinäinen kala-nainen. Ei ole ketään edes ilmapiirissä.
  Vastaa viestiin