Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja burned Hei. Olen kohta voiton puolella elämäni muutoksessa. Irtiottoa on tehty mieheen jo kauan. Nyt se tapahtuu fyysisesti. Miten asiat menee lasten yms. kanssa. Lisäksi kysyn tästä mukavasta ihmisestä elämässäni. Kuinka hänen kanssaan. |
Hyvältä tulevaisuutesi näyttää, tuntuu että vapaudut turhista painolasteista ja jonkinlaista henkistä kasvuakin näen sinulle tulevaksi. Toki pieniä vaikeuksia tulee, muttei mitään suuren suurta. Näkisin, että aika helposti löydät ratkaisuja vaikeampiin asioihin, taaakka on selästäsi pudonnut ja se tulee antamaan sinulle voimaa ja energiaa. Eihän kukaan ilman vaikeuksia tule selviämään elämästä, et sinäkään, mutta näen nämä muutokset hyvinä ja sinua voimaannuttavina. Mukava ihminen on mukava ihminen ja auttaa sinua selvittämään asioita, myöhemmin tulee toinen ihminen rinnalle vakavasti otettavaksi elämäntoveriksi. Uusia asioita tämän syksyn aikana tulee. Hyörinää ja pyörinää näkyy ympärilläsi. Kaikkea hyvää sinulle tulevaan,
Minä haaveilen rakkaudesta ja kestävästä parisuhteesta, sellaista ei ole ollut vuosiin näköpiirissä. Ajattelen niin että tässä olisi yksi projekti vielä tehtävä ja sen jälkeen olisin valmis vastaanottamaan ihmisen rinnalleni, toki toivoisin hänen tulevan nopeammin, mutta nähtävästi taitaa vielä vuosi vierähtää. Tällaiset ovat omat näkemykseni tilanteestani. Mutta miten sinä näet tilanteeni? Olen keski-ikäinen pirteä nainen kahden aikuistuvan nuoren yyhoo.