|
08.08.12, 09:48
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Meediolle vaihdot-jos löytyy
Isäni on menehtynyt muutama kk sitten ja minulla on ollut vaikeuksia käsitellä tätä jotenkin kaiken keskellä. Eilen kuulin ihankuin lamppua olisi napsuteltu pari kertaa, kun pyysin tämä kyllä sitten lopulta loppui. Isäni oli mielessäni silloin. Olin myöskin juuri rukoillut.
Mitä tämä tarkoittaa? Onko isällä jotain asiaa? Tiedän että minun pitäisi jo mennä haudalle-olla siihen valmis... kerrotko jos saat yhteyden, kiitos!
Katson sinulle kuvin, tuntein, aisten, rakkaudella- mitä haluat tietää?
| |
| |
08.08.12, 11:07
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isästäni ? Isäni on menehtynyt muutama kk sitten ja minulla on ollut vaikeuksia käsitellä tätä jotenkin kaiken keskellä. Eilen kuulin ihankuin lamppua olisi napsuteltu pari kertaa, kun pyysin tämä kyllä sitten lopulta loppui. Isäni oli mielessäni silloin. Olin myöskin juuri rukoillut.
Mitä tämä tarkoittaa? Onko isällä jotain asiaa? Tiedän että minun pitäisi jo mennä haudalle-olla siihen valmis... kerrotko jos saat yhteyden, kiitos!
Katson sinulle kuvin, tuntein, aisten, rakkaudella- mitä haluat tietää? |
Isäsi haluaa lohduttaa sinua, siksi hakeutuu lähellesi. Hän toivoo, että muistaisit kaikki kauniit asiat ja että ne kantaisivat sinua surusi yli. Älä pelkää.
Jos haluat katsoa niin haluaisin tietää mitä sydämessäni oleva mies tuntee nyt minua kohtaan. Emme seurustele tai tapaile, enää. Itselläni on vielä kaipaus. haluaisiko ottaa/ ottaako tulevassa yhteyttä?
| |
| |
08.08.12, 11:52
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaipaus Isäsi haluaa lohduttaa sinua, siksi hakeutuu lähellesi. Hän toivoo, että muistaisit kaikki kauniit asiat ja että ne kantaisivat sinua surusi yli. Älä pelkää.
Jos haluat katsoa niin haluaisin tietää mitä sydämessäni oleva mies tuntee nyt minua kohtaan. Emme seurustele tai tapaile, enää. Itselläni on vielä kaipaus. haluaisiko ottaa/ ottaako tulevassa yhteyttä? |
Kiitos! En ymmärrä miksi pelkään, olen vain pelkuri :P ...
Sinulle katson.
Hänestä huokuu tällä hetkell sellainen viileämpi arkisiin asioihin liittyvä energia. Ihan kuin sivuuttaisi ajatuksiaan. Joskus iltaisin tai asioiden yhteyksissä mitkä liittyvät sinuun saattaa asioita miettiä. Tästä tämä yhteys teillä. Hän jotenkin kiinni koneessa, katsooko kuvia mitä tämä on, ei näytetä mitä katsoo, mutta tällaisessa yhteydessä sinua miettinyt haikeana. Päivisin jatkaa ilman ajattelua. Välillä siis pilkahtelet mielessä. Yhteydenoton suhteen on kankeampi. Hänen periaatteessa tekisi mieli se tehdä, mutta jokin pistää vastaan. Voimia ei asiaan ole.
Uskallusta uupuu jotenkin. Kun otat yhteyksiä hämmentyy ja tipahtaa ensin maan pinnalle. Kuitenkaan ei riitaisia tuntemuksia tästä nouse. Tapaaminen tulee. Pikkukahvilan oloinen rauhallinen mesta voisi olla. Yleinen paikka. Yhteinen hetki, sovittu sellainen. Kirjasto nousee sanana mieleen. Vaikea tarkalleen sanoa.
Tällaista...
| |
| |
08.08.12, 12:15
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
En ole meedio, mutta katson sinulle kun tuli voimakkaasti :)
Ensimmäisenä nousee sanat "älä pelkää, ei ole mitään hätää".
Tämä aika ollut sinulle rankkaa ja surua vievää aikaa. On vaikea käsitellä suurta surua ja ymmärtäen että läheinen on poistunut.
Isäsi tahtoo tuoda sinulle rauhaa, kertoa hänen voivansa nyt hyvin ja saada sinulle turvallisen olon. Vaikka pelkäät tätä tilannetta nyt, niin ajattele asia isäsi kautta ja tulisit itsekin varmistamaan läheisen hyvinvointia. Tämä aika on sinusta pelottaa, koska suru on niin voimakkaasti läsnä ja sen käsitteleminen on vaikeaa.
Isäsi ei tahdo pelotella sinua, tahtoo auttaa ja poistaa suruasi. Hänellä tuntuu tämä olevan kesken täällä vielä ja tahtoo varmistaa sinun vointisi,silloin hänkin saa rauhaisan olon sielulleen. Koskaan ei sinua jätä ja nauti elämästäsi kaikesta huolimatta.Hän näkee sinut aina.
Nousee kuva, että haudalla käyminen olisi tärkeää sinulle ja isällesi. Kun olet siihen valmis, niin mene käymään siellä ja huomaat olosi rauhoittuvan.Vaikka surullinen käynti se onkin.Se murhe ja suru jää joka kerta vähemmäksi käytyäsi siellä.Alat hyväksymään isäsi pois menon.
Otan osaa suruusi.Toivottavasti oli tästä jotain apua sinulle :)
Jos jaksat katsoa minulle, niin voisitko katsoa miten minun syksy etenee? Rakkauden asiat kiinnostaa. Mies jätti minut ja olemme eroamassa. Alkanut hyväksymään tämän,vaikka selitystä en saanut ja pitkä suhde kaatui tuosta vain. Kiitos.
| |
| |
08.08.12, 12:21
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain En ole meedio, mutta katson sinulle kun tuli voimakkaasti :)
Tämä aika ollut sinulle rankkaa ja surua vievää aikaa. On vaikea käsitellä suurta surua ja ymmärtäen että läheinen on poistunut.
Isäsi tahtoo tuoda sinulle rauhaa, kertoa hänen voivansa nyt hyvin ja saada sinulle turvallisen olon. Vaikka pelkäät tätä tilannetta nyt, niin ajattele asia isäsi kautta ja tulisit itsekin varmistamaan läheisen hyvinvointia. Tämä aika on sinusta pelottaa, koska suru on niin voimakkaasti läsnä ja sen käsitteleminen on vaikeaa.
Isäsi ei tahdo pelotella sinua, tahtoo auttaa ja poistaa suruasi. Hänellä tuntuu tämä olevan kesken täällä vielä ja tahtoo varmistaa sinun vointisi,silloin hänkin saa rauhaisan olon sielulleen. Koskaan ei sinua jätä ja nauti elämästäsi kaikesta huolimatta.Hän näkee sinut aina.
Nousee kuva, että haudalla käyminen olisi tärkeää sinulle ja isällesi. Kun olet siihen valmis, niin mene käymään siellä ja huomaat olosi rauhoittuvan.Vaikka surullinen käynti se onkin.Se murhe ja suru jää joka kerta vähemmäksi käytyäsi siellä.Alat hyväksymään isäsi pois menon.
Jos jaksat katsoa minulle, niin voisitko katsoa miten minun syksy etenee? Rakkauden asiat kiinnostaa. Mies jätti minut ja olemme eroamassa. Alkanut hyväksymään tämän,vaikka selitystä en saanut ja pitkä suhde kaatui tuosta vain. Kiitos. |
Hei,
Kiitos paljon!
Lähden nyt haudalla käymään ja kun tulen takaisin kotiin katson sinulle.
Toivottavasti jaksat odottaa.
| |
| |
08.08.12, 12:36
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja isästäni ? Kiitos! En ymmärrä miksi pelkään, olen vain pelkuri :P ...
Sinulle katson.
Hänestä huokuu tällä hetkell sellainen viileämpi arkisiin asioihin liittyvä energia. Ihan kuin sivuuttaisi ajatuksiaan. Joskus iltaisin tai asioiden yhteyksissä mitkä liittyvät sinuun saattaa asioita miettiä. Tästä tämä yhteys teillä. Hän jotenkin kiinni koneessa, katsooko kuvia mitä tämä on, ei näytetä mitä katsoo, mutta tällaisessa yhteydessä sinua miettinyt haikeana. Päivisin jatkaa ilman ajattelua. Välillä siis pilkahtelet mielessä. Yhteydenoton suhteen on kankeampi. Hänen periaatteessa tekisi mieli se tehdä, mutta jokin pistää vastaan. Voimia ei asiaan ole.
Uskallusta uupuu jotenkin. Kun otat yhteyksiä hämmentyy ja tipahtaa ensin maan pinnalle. Kuitenkaan ei riitaisia tuntemuksia tästä nouse. Tapaaminen tulee. Pikkukahvilan oloinen rauhallinen mesta voisi olla. Yleinen paikka. Yhteinen hetki, sovittu sellainen. Kirjasto nousee sanana mieleen. Vaikea tarkalleen sanoa.
Tällaista... | Kaunis kiitos sinulle.
Voinko vielä kysyä? Onko tuo tapaaminen sitten lopulliset jäähyväiset vai olisiko meillä vielä kaikesta huolimatta uskallusta yhteiseen tulevaisuuteen?
Sinulle viestiksi isäsi vielä antaa valkoisia kukkia, paljon valkoisia kukkia ja vähän vaaleanpunaista häivähdyksenä. Pitikö isäsi valkoisista, luonnollisista kukista?
| |
| |
08.08.12, 15:28
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja isästäni ? Isäni on menehtynyt muutama kk sitten ja minulla on ollut vaikeuksia käsitellä tätä jotenkin kaiken keskellä. Eilen kuulin ihankuin lamppua olisi napsuteltu pari kertaa, kun pyysin tämä kyllä sitten lopulta loppui. Isäni oli mielessäni silloin. Olin myöskin juuri rukoillut.
Katson sinulle kuvin, tuntein, aisten, rakkaudella- mitä haluat tietää? |
Haluan sanoa vielä sinulle sen, että on vähän hassua, kun sinulla on kiire haudalle, sillä isäsi on sinun luonasi energiatasolla, ei varsinaisesti siellä haudassa :) Voit jutella hänelle ja pyytää häneltä merkkiä. Joillekin unet avautuvat paremmin, voit pyytää häntä käymään unessasi, jos sinulla on jotain erityistä asiaa hänelle. Tähän nousee sananan Reino, olisiko isälläsi ollut tällaiset aamutossut vai miksi tämä tähän tulee? Sinua pyydetään rentoutumaan ja siunaamaan rakkaita muistoja. Isäsi asettelee shaalia olkapäillesi ja haluaa sitä kautta kertoa, että hän rakastaa sinua yhä ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.
Jos haluat voit katsoa uuden kodin löytymisajankohtaa.
| |
| |
08.08.12, 15:54
|
#8 (linkki)
Katson sinulle kuvin, tuntein, aisten, rakkaudella- mitä haluat tietää? | Olen aloittelija, haluan kuitenkin yrittää.
Näen tumman, "pienen", jotenkin riutuneen oloisen miehen. Kuoliko hän jonkin sairauden uuvuttamana, jokin sisäelinongelma joka lopulta vei voiton. Ihan kuin hän olisi ollut elämänsä viimeiset kuukaudet jotenkin yksin tai erillään suvustaan ja perheestään, oliko yksinäinen? Ei aavistanut kuolemaansa, vaikka se tulikin pikkuhiljaa hiipien ja oli kai jollakin tapaa odotettavissakin. Hänen eläessään on jo ollut jonkinlaista surua teidän välissänne, ettekö pitäneet yhteyttä ja se suretti teitä molempia jo tuolloin.
Hän on jotenkin hämmentynyt edelleen, eikö uskonut "tuonpuoleiseen" ja näkee nyt uudella tavalla kaiken. Lähtönsä oli rauhaisa ja hiljainen, olisiko nukkunut ikiuneen, lipunut vain pois.
En saa mitään viestiä häneltä, aistin vain tunteita. Surumielisyyttä tässä ja vielä sellaista tunnelmaa kuin jotenkin levähtäisi tai lepäisi vielä eikä oikein ole sillä tavalla helposti läsnä.
Voisitko kertoa minulle palautetta tästä?
| |
| |
08.08.12, 22:31
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain En ole meedio, mutta katson sinulle kun tuli voimakkaasti :)
Jos jaksat katsoa minulle, niin voisitko katsoa miten minun syksy etenee? Rakkauden asiat kiinnostaa. Mies jätti minut ja olemme eroamassa. Alkanut hyväksymään tämän,vaikka selitystä en saanut ja pitkä suhde kaatui tuosta vain. Kiitos. |
Kiitos nyt uudelleen!
Tähän nousee tumma hoikka mies. Kävelee valkoisen auton luokse, valkoinen paita päällä.
Tulee käymään aina silloin tällöin luonasi. Onko tämä exäsi? Lapset nousevat voimakkaana esille. Tapaamisia järjestettyjä sellaisia. Kahvit.
Vaalea laiskahko mies nousee menneeseen, vai onko tämä exäsi? Tämä hieman hakoteillä itsensä kanssa. Ei saa otetta mihinkään. raisua elämää joka väsyttää.
Kuitenkin tuo tumma hoikka tulee vaikuttamaan elämässäsi syksyllä ja hymyäkin siinä näkyy. Hyvin järjestettyä vain kaikki, sellaista tähän nousee.
| |
| |
08.08.12, 22:33
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hupsukka Haluan sanoa vielä sinulle sen, että on vähän hassua, kun sinulla on kiire haudalle, sillä isäsi on sinun luonasi energiatasolla, ei varsinaisesti siellä haudassa :) Voit jutella hänelle ja pyytää häneltä merkkiä. Joillekin unet avautuvat paremmin, voit pyytää häntä käymään unessasi, jos sinulla on jotain erityistä asiaa hänelle. Tähän nousee sananan Reino, olisiko isälläsi ollut tällaiset aamutossut vai miksi tämä tähän tulee? Sinua pyydetään rentoutumaan ja siunaamaan rakkaita muistoja. Isäsi asettelee shaalia olkapäillesi ja haluaa sitä kautta kertoa, että hän rakastaa sinua yhä ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.
Jos haluat voit katsoa uuden kodin löytymisajankohtaa. |
Katsoisin huomenna, pahoittelen. Päivä oli pitkä ja keskittymiskykyni näihin asioihin on aika heikohko. Parempi jos katson huomenna, ok? Reino on vara-isäni, ei oikea isäni. Hassua että nousi tuohon esille. =) Hänelle merkitsen aika paljonkin. Uskoisin että miettii mitä minulle kuuluu, kun en ole ehtinyt kylässä käymään. =)
| |
| |
09.08.12, 06:35
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaipaus Kaunis kiitos sinulle.
Voinko vielä kysyä? Onko tuo tapaaminen sitten lopulliset jäähyväiset vai olisiko meillä vielä kaikesta huolimatta uskallusta yhteiseen tulevaisuuteen?
Sinulle viestiksi isäsi vielä antaa valkoisia kukkia, paljon valkoisia kukkia ja vähän vaaleanpunaista häivähdyksenä. Pitikö isäsi valkoisista, luonnollisista kukista? |
Isä tykkäsi kyllä kukista ja kaikesta mikä liittyi luontoon ja kasvillisuuteen. :)
Tuohon onkin vaikeampi sanoa miten tuo kuvio menisi. Mielestäni tunteita kun on niin yritystä ja halua voisi olla, mutta ensin pitää askeleet ottaa tapaamiseen. En lupaa tulevaisuutta ja sellaista ei pitäisi vielä miettiä ennenkuin tuo tapaaminen on mahdollinen. Tässä esteitä askeliin tapaamistakin kohden ensin, jotenkin surullinen kaipaus miehestä nousee.
Kehoitus puhua suoraan mitä tunnet häntä kohtaan silloin. Aidot tunteet esille kaipauksesta ja rakkaudesta, huom aidot. Toivottavasti oli apua?
| |
| |
09.08.12, 06:44
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ohimennen Olen aloittelija, haluan kuitenkin yrittää.
Näen tumman, "pienen", jotenkin riutuneen oloisen miehen. Kuoliko hän jonkin sairauden uuvuttamana, jokin sisäelinongelma joka lopulta vei voiton. Ihan kuin hän olisi ollut elämänsä viimeiset kuukaudet jotenkin yksin tai erillään suvustaan ja perheestään, oliko yksinäinen? Ei aavistanut kuolemaansa, vaikka se tulikin pikkuhiljaa hiipien ja oli kai jollakin tapaa odotettavissakin. Hänen eläessään on jo ollut jonkinlaista surua teidän välissänne, ettekö pitäneet yhteyttä ja se suretti teitä molempia jo tuolloin.
Hän on jotenkin hämmentynyt edelleen, eikö uskonut "tuonpuoleiseen" ja näkee nyt uudella tavalla kaiken. Lähtönsä oli rauhaisa ja hiljainen, olisiko nukkunut ikiuneen, lipunut vain pois.
En saa mitään viestiä häneltä, aistin vain tunteita. Surumielisyyttä tässä ja vielä sellaista tunnelmaa kuin jotenkin levähtäisi tai lepäisi vielä eikä oikein ole sillä tavalla helposti läsnä.
Voisitko kertoa minulle palautetta tästä? |
Palaute: Ei ollut yksinäinen perhe oli, ihan viimeinen viikko oli kärsimystä joka liittyi asiaan mikä sai hänet kuolemaan. Pidimme yhteyttä, asuimme lähekkäin. Muiden sisarusten välillä taas ei läheisyyttä. Oli uskovainen viimeiset 20 vuotta, rukoili joka ilta ja uskoi Jumalaan.
Minä aistin hänen läheisyyden.
Kiitos sinulle, mutta tämä ei osunut.
| |
| |
09.08.12, 06:48
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hupsukka Haluan sanoa vielä sinulle sen, että on vähän hassua, kun sinulla on kiire haudalle, sillä isäsi on sinun luonasi energiatasolla, ei varsinaisesti siellä haudassa :) Voit jutella hänelle ja pyytää häneltä merkkiä. Joillekin unet avautuvat paremmin, voit pyytää häntä käymään unessasi, jos sinulla on jotain erityistä asiaa hänelle. Tähän nousee sananan Reino, olisiko isälläsi ollut tällaiset aamutossut vai miksi tämä tähän tulee? Sinua pyydetään rentoutumaan ja siunaamaan rakkaita muistoja. Isäsi asettelee shaalia olkapäillesi ja haluaa sitä kautta kertoa, että hän rakastaa sinua yhä ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.
Jos haluat voit katsoa uuden kodin löytymisajankohtaa. |
Asuntonne löytyy helposti syksyllä. Näen sinut tomerana ja täynnä vahvaa päätöksenteko energiaa. Otat ohjat käsiin kun löydät oikean vaihtoehdon. Näen sinut "johtavassa" asemassa tämän asunnon etsimisen suhteen. Taidat tehdä päätöksen teidän perheessä asian suhteen.
Hirveesti rattaat pyörii syksyllä asiassa. Sanana sinulle nousee sisko. =) Kerrotko mitä tarkoittaa. Muutto lähelle siskoasi? Perhettä tässä korostetaan myös. Hassusti vaikuttaa asiaan, jota en ymmärrä. Näitä tapahtumia loka/marraskuu.
| |
| |
09.08.12, 08:37
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja isästäni ? Kiitos nyt uudelleen!
Tähän nousee tumma hoikka mies. Kävelee valkoisen auton luokse, valkoinen paita päällä.
Tulee käymään aina silloin tällöin luonasi. Onko tämä exäsi? Lapset nousevat voimakkaana esille. Tapaamisia järjestettyjä sellaisia. Kahvit.
Vaalea laiskahko mies nousee menneeseen, vai onko tämä exäsi? Tämä hieman hakoteillä itsensä kanssa. Ei saa otetta mihinkään. raisua elämää joka väsyttää.
Kuitenkin tuo tumma hoikka tulee vaikuttamaan elämässäsi syksyllä ja hymyäkin siinä näkyy. Hyvin järjestettyä vain kaikki, sellaista tähän nousee. |
Kiitos. Tämä laiskahko vaikuttaa ex mieheltäni. Mutta kuvaus tummasta hoikasta myös kuvaa exääni. Vielä ei ole ainakaan elämässäni autollista miestä.
| |
| |
09.08.12, 15:04
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja isästäni ? Asuntonne löytyy helposti syksyllä. Näen sinut tomerana ja täynnä vahvaa päätöksenteko energiaa. Otat ohjat käsiin kun löydät oikean vaihtoehdon. Näen sinut "johtavassa" asemassa tämän asunnon etsimisen suhteen. Taidat tehdä päätöksen teidän perheessä asian suhteen.
Hirveesti rattaat pyörii syksyllä asiassa. Sanana sinulle nousee sisko. =) Kerrotko mitä tarkoittaa. Muutto lähelle siskoasi? Perhettä tässä korostetaan myös. Hassusti vaikuttaa asiaan, jota en ymmärrä. Näitä tapahtumia loka/marraskuu. |
Sisko - voisin muuttaakin lähelle siskoani. Koit energiat oikein, minä olen ilmeisesti se, joka päättää tästä asuntoasiasta.
Oliko tuo Reino-nimenä tuttu vaiko vain tossujako siinä tarkoitettiin?
Kiitos sinulle!
| |
| |
09.08.12, 15:06
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hupsukka Sisko - voisin muuttaakin lähelle siskoani. Koit energiat oikein, minä olen ilmeisesti se, joka päättää tästä asuntoasiasta.
Oliko tuo Reino-nimenä tuttu vaiko vain tossujako siinä tarkoitettiin?
Kiitos sinulle! |
Löysin jo ylempää ketjusta Reinolle merkityksen :)
| |
| | | | |