Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 12.08.12, 09:43   #1 (linkki)
Kultaruusuke
(Vierailija)

Tämän päivän ajan yhteen aiheeseen

Huomenta palstalle. Katso minulle yhteen aiheeseen - siihen mikä aukeaa Sinulle - vaihtoehtoina ovat työasiat, rakkaus tai taloudellinen puoli.

Mikä alue Sinulle? Katson iltaan asti, toki en ole koko ajan koneella, mutta vastaus on varma.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 10:01   #2 (linkki)
champion
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultaruusuke Näytä viesti
Huomenta palstalle. Katso minulle yhteen aiheeseen - siihen mikä aukeaa Sinulle - vaihtoehtoina ovat työasiat, rakkaus tai taloudellinen puoli.

Mikä alue Sinulle? Katson iltaan asti, toki en ole koko ajan koneella, mutta vastaus on varma.
Sain työhösi muutoksen, joko niin että vaihdat työtä tai nykyiseen työhösi tulee uutta, esim. uusi pomo, uusia työjärjestelyjä tms. Muutoksesta tulee sekaannusta ja joudut kovasti tekemään työtä, että asiat tasapainottuu. Tämä taas heijastuu ihmissuhteisiin, jotka ovat mielestäni taka-alallla . Tämä kaikki on siis tulevassa, ei ole tätä hetkeä, voi kuulostaa sinusta vieraaltakin, mutta syksy heittää päälaelleen asioitasi.
Olen tällainen pirtsakka aikuinen nainen, jolla on aina monta rautaa tulessa, uusia tuulia on puhallellut elämässäni jo noin vuoden ajan ja moni asia on muuttunut ja tunne on, ettei nämä muutokset vielä ole ohi,
Esitän kolme kysymystä, et välttämättä saa kaikkiin vastausta, eikä tarvitsekaan ja kaikki liittyvät hiukan toisiinsa. Lyhyetkin vastaukset hyväksytään :).
A. Lapset aikuistuvat ja vuoden päästä saattaa toinen olla pysyvästi jo poissa äidin helmoista, toisenkin jalkojen alla polttaa maa, vaikka vielä alaikäinen onkin. vaikka kotipaikkakunnalla aloittikin keskiasteen koulun, sydän vetää muualle, mutta olenko vuoden päästä sitten täysin yksin vai pysyykö toinen vielä kotosalla?
B. Yksinäisyys on ollut tänä kesänä jo seuralaisena, lapset seurustelevat ja toinen työskennellyt kaukana kotoa ja asunut sukulaisten luona, joten paljon on ollut omaa aikaa. Toki vanhenevat vanhemmat (hekin kauempana) tuovat nyt taakkaa kun lapset eivät pyöri jaloissa. Olisiko pian aika sille rakkaudelle vai onko vielä muita velvollisuuksia hoidettavana?
C. Osaatko kertoa miksi olen näinkin kauan joutunut odottelemaan sitä rakkautta, miksi rakkaus on "kiertänyt" minut kaukaa? Enkö muka tarvitse sitä? Koen usein olevani se ihminen joka tuo muille iloa ja rohkaisee muita, mistäs minä sitä voimaani saisin?
Toivottavasti kysymykseni eivät olleet liian vaikeita ja riittää yksikin vastaus, mutta tunne on vain se, että nämä liittyvät toisiinsa. Kiitän sinua jo etukäteen.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.08.12, 10:10   #3 (linkki)
Kultaruusuke
(Vierailija)

Sinulle champion

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja champion Näytä viesti
C. Osaatko kertoa miksi olen näinkin kauan joutunut odottelemaan sitä rakkautta, miksi rakkaus on "kiertänyt" minut kaukaa? Enkö muka tarvitse sitä? Koen usein olevani se ihminen joka tuo muille iloa ja rohkaisee muita, mistäs minä sitä voimaani saisin?
Toivottavasti kysymykseni eivät olleet liian vaikeita ja riittää yksikin vastaus, mutta tunne on vain se, että nämä liittyvät toisiinsa. Kiitän sinua jo etukäteen.
Kiitos katsannostasi. Niinpä ne liittyvätkin toisiinsa. Aikaa Sinulle on annettu, että opit ensin rakastamaan itseäsi. Auta muita vain sen verran,että se tuntuu hyvältä - pienikin velvollisuuden tuntoinen auttaminen, näkyy aurassasi velvollisuutena. Silloin et vedä puoleesi sitä lämmintä ja ihanaa rakkautta - koska energiasi viestii velvollisuutta. Rakasta ja helli itseäsi isoilla ja pienillä tavoilla - ja erityisesti tässä sanotaan, että ole tyytyväinen itseesi sellaisena kuin olet. Hyväksy itsesi. Sillä ihana vähän vanhempi, charmantti kosija on kyllä tulossa - itse vaikutat aikaan, mutta mahdollista jo elokuussa.
  Vastaa viestiin