| |  | |
12.08.12, 22:09
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | k/e oikeasti näkevälle
onko annos riittävä?
| |
| | |
12.08.12, 22:12
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
älä tee sitä. vaikka et piittaa itestäs niin ajattele lastas. tollanen teko voi pilata sen loppuelämän.
| |
| | |
12.08.12, 22:18
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
tämä on k/e kysymys, ei muita kommentteja kiitos!
| |
| | |
12.08.12, 23:12
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
idiootti olet jos jätät lapsen jälkeesi. Siis todella. Ja jos et ole tosissasi, niin huononpa provon keksit. Hae apua!
| |
| | |
12.08.12, 23:37
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja goodbye onko annos riittävä? | ------------------
| |
| | |
13.08.12, 19:47
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
....................
| |
| | |
14.08.12, 18:36
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
..................
| |
| | |
16.08.12, 21:08
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
..............
| |
| | |
19.08.12, 19:12
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
...................
| |
| | |
19.08.12, 20:35
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Sinulle
Olen sairaanhoitajana teholla ja hoidan myös intoksikaatioita eli myrkytyksiä. Ihmiset yrittävät ahdistuksessaan itsemurhaa ja eivät siinä yleensä onnistukkaan. Seuraukset ovat kamalat. Vakavia aivovammoja, vammaisuutta, munuaisten vajaatoimintaa jolloin joutuu käymään keinomunuaishoidoissa viikottain lopunelämäänsä. Olen nähnyt vakavia aivovammoja joissa potilas on jäänyt "kasvikseksi" tai muuten riippuvaiseksi muista. Eikö ole kamalaa jos vammautuu niin pahasti ettei edes pysty itse päättäämään päiväänsä vaikeasti vammaisena?
Harva lääkeaine tappaa...
Ihan oikeasti ei ole mitään sellaista asiaa johon ei ammattiapu ja aika auttaisi. Hae apua nyt HETI ja sitä saat kun kerrot aikeistasi. Älä tee läheisillesi sitä, eivät toivu koskaan.
Voimahali sinulle, ole tarpeeksi utelias katsomaan peli loppuun...
| |
| | |
19.08.12, 20:41
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sairaanhoitaja Olen sairaanhoitajana teholla ja hoidan myös intoksikaatioita eli myrkytyksiä. Ihmiset yrittävät ahdistuksessaan itsemurhaa ja eivät siinä yleensä onnistukkaan. Seuraukset ovat kamalat. Vakavia aivovammoja, vammaisuutta, munuaisten vajaatoimintaa jolloin joutuu käymään keinomunuaishoidoissa viikottain lopunelämäänsä. Olen nähnyt vakavia aivovammoja joissa potilas on jäänyt "kasvikseksi" tai muuten riippuvaiseksi muista. Eikö ole kamalaa jos vammautuu niin pahasti ettei edes pysty itse päättäämään päiväänsä vaikeasti vammaisena?
Harva lääkeaine tappaa...
Ihan oikeasti ei ole mitään sellaista asiaa johon ei ammattiapu ja aika auttaisi. Hae apua nyt HETI ja sitä saat kun kerrot aikeistasi. Älä tee läheisillesi sitä, eivät toivu koskaan.
Voimahali sinulle, ole tarpeeksi utelias katsomaan peli loppuun... | siksi kysynkin, en halua jäädä kitumaan,ja taidat sairaanhoitaja olla ihan väärällä palstalla nyt,kysymys ei ollut sinulle..
| |
| | |
19.08.12, 20:46
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja goodbye siksi kysynkin, en halua jäädä kitumaan,ja taidat sairaanhoitaja olla ihan väärällä palstalla nyt,kysymys ei ollut sinulle.. | Kyllä tällä palstalla on kaikennäköisiä ammattiryhmiä edustettuina...
90% varmuudella et saa henkeäsi pois vaan joudut päivystyksen kautta suljetulle osastolle tai tehon kautta vuodeosastolle ja sieltä suljetulle.
Teholla heräät hengistyskoneessa putki kurkussa ja kädet sidottuna, jotta et ota itse putkea pois. Omaisille on ilmoitettu sairaalassa olon syystäsi ja he tulevat sinua katsomaan kun makaat huonossa kunnossa, ehkä vakavasti loukkaantuneena vaipat jalassa. Ahdistus on suunnaton sekä sinulla että omaisillasi. 70% potilaista katuu itsemurha yritystään.
| |
| | |
19.08.12, 20:48
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
no täytyy sitten keksiä jokin 100% varma tapa!
| |
| | |
19.08.12, 20:51
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lisäksi sinulle on laitettu nenämaha letku jonka kautta laitetaan hiilet -> hiilet poistuvat mustana ulosteena vaippaasi.
Myös erilaiset rytmihäiriöt voivat vaivata sinua lopunelmään.
100% varmaa tapaa ei ole.
Hae sitä apua oikeesti.
| |
| | |
19.08.12, 21:00
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
älä unta nää et hakisin!sanoivat sitä paitsi etten voi tehdä mitään.
| |
| | |
19.08.12, 21:02
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ai miten ettet voi tehdä mitään? Mitä sillä tarkoitat?
| |
| | |
19.08.12, 21:45
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mielenkiintoisia tietoja, sairaanhoitaja! Kyllä luulisi tekstisi panevan itsemurhaa hautovat vähän miettimään. Tämän ketjun aloittaja ei kai ajattele pätkän vertaa omaisiaan. Heistä ja heidän loputtomasta surustaan me sitten kirjoitamme. Jokainen toimittaja, joka on kohdannut itsemurhan tehneen omaisen, muistaa sen lopun elämäänsä. Paljon suurempaa surua ja tuskaa ei ole. Syyllisyys ja kysymys siitä, mitä itse olisi voinut tehdä toisin, vaivaavat lopun elämää. Tällainen tuo valitettavasti mieleen ajatuksen siitä, että itsemurhan tekeminen on itsekkyyden muodoista kaikkein suurin.
| |
| | |
19.08.12, 21:58
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämän ketjun aloittaja haluaa huomiota. Ei kai kukaan kuvittele, että moraalinsa tunteva näkijä vastaisi tuollaisiin itsemurha-kysymyksiin.
Itse olen ollut syvästi masentunut, joskus mietin lähtemistä myös, ei kyllä tullut mieleenkään siitä huudella missään.
| |
| | | | |