Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 11.08.12, 22:14   #1 (linkki)
Sharon
(Vierailija)

Vaihtoja aitoja

Eli katson taroteilla sinulle; katsoisitko sinä minulle tähän hetkeen, mikä tahansa onkin tärkeää ja mitä annetaan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 22:32   #2 (linkki)
charlene
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sharon Näytä viesti
Eli katson taroteilla sinulle; katsoisitko sinä minulle tähän hetkeen, mikä tahansa onkin tärkeää ja mitä annetaan.
Työ nousee esiin minulle, seisot selin työhön. Oletko ilman työtä vai oletko kyllästynyt työhösi sitä en saa selvää. Näkisin että siirryt työssä johonkin uuteen ja jätät entisen taaksesi. Tämä työ hallitsee syksyäsi. Mutta sitten on aika ihmissuhteille, ja jonkinmoista vakiintumista tai tasaantumista ihmissuhteisiin saan.
Haasteellista aikaa tämä syksy on, mutta sen jälkeen tasaantumista.

Otan vastaan mitä korttisi kertovat; rakkaudesta toivoisin, mutta luulen että työstä kerrotaan :).
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 22:38   #3 (linkki)
Sharon
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja charlene Näytä viesti
Työ nousee esiin minulle, seisot selin työhön. Oletko ilman työtä vai oletko kyllästynyt työhösi sitä en saa selvää. Näkisin että siirryt työssä johonkin uuteen ja jätät entisen taaksesi. Tämä työ hallitsee syksyäsi. Mutta sitten on aika ihmissuhteille, ja jonkinmoista vakiintumista tai tasaantumista ihmissuhteisiin saan.
Haasteellista aikaa tämä syksy on, mutta sen jälkeen tasaantumista.

Otan vastaan mitä korttisi kertovat; rakkaudesta toivoisin, mutta luulen että työstä kerrotaan :).

Vähän metsään meni. Työ ei nyt ole ajankohtainen millään muotoa ja vakiintunutkin olen jo. Mutta katsotaan mitä kortit sinulle haluavat sanoa.

Tähän nousee jokin mies, jonka suhteen on epäonnea. Tässä on jotain esteitä voitettavana ja se tuottaa sinulle päänvaivaa. Annetaankin varoitus; katso pinnan alle ennen kuin teet mitään peruuttamatonta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 22:44   #4 (linkki)
charlene
(Vierailija)

Lainaus:
Vähän metsään meni. Työ ei nyt ole ajankohtainen millään muotoa ja vakiintunutkin olen jo. Mutta katsotaan mitä kortit sinulle haluavat sanoa.

Tähän nousee jokin mies, jonka suhteen on epäonnea. Tässä on jotain esteitä voitettavana ja se tuottaa sinulle päänvaivaa. Annetaankin varoitus; katso pinnan alle ennen kuin teet mitään peruuttamatonta.
Kiitos, miestä ei ole, ei edes ihastuksen tasolla. Työ ja opiskelu vievät aikaa, joten en usko että aivan heti ketään tulisi. Olen erittäin vaativa ja varovainen, ehkä siksi olenkin ollut 8 vuotta yksikseni.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.08.12, 23:04   #5 (linkki)
Pieni ihminen
(Vierailija)

Lainaus:

Lähelläsi oleva ihminen tulee tarvitsemaan tukeasi uuden alkamiseen, ota hänen tarpeensa huomioon. Tuohon yhtälöön liittyy mies, joka on huolestunut tilanteesta tai vaikka ei olisi mitään varsinaista huolen aihetta hän haluaa myös antaa oman panoksensa. Minulle tulee tästä kuviosta mieleeni perhe? Tämä siis tärkein viesti sinulle.

Katsotko mitä tarottisi kertovat minun työpaikan asioihin ja ihmissuhteisiin. Jokin siellä mättää ja pahasti? Minä tunnen joutuneeni jotenkin kuin syntipukin asemaan.
  Vastaa viestiin