| |  | | |
24.11.12, 20:49
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Bookyn toimitukset ja "asiakaspalvelu"
Ei bookya enää! Jos joku asia menee toimituksessa pieleen, asiakaspalvelu menee talviunille. Ei vastaa viesteihin ollenkaan. Ei ole mielestäni nykyaikaa tuollainen toiminta. Mieti siis kaksi kertaa ennen kuin tilaat täältä!
| |
| | |
27.11.12, 14:17
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Maksumuistutus vuosi sitten maksetusta laskusta.
Uskomatonta, tuli nyt (marraskuu 2012) huomautus eräpäivänä marraskuussa 2011 maksetusta laskusta, etteivät ole saaneet suoritusta. Onneksi verkkotiliotteelta löytyi maksu ja sain todistettua maksaneeni. Tuli vastaukseksi vain tyly viesti "Lasku näkyy maksettuna ja asia on kunnossa."
Ei kai tämä ole keino rahastaa ihmisiltä tuplasuorituksia... en kyllä uskalla tilata kyseisestä kaupasta enää mitään...
| |
| | |
28.11.12, 09:52
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Mikä oli maksutapasi?
Annoitko puhelinnumerosi postin ilmoitusta varten?
Itse olen tilannut tuolta muutamaan kertaan ja aina ollut ihan asiallinen palvelu, toimitusajat pitäneet ja tuotteet olleet mitä pitänytkin.
Tosin, olen kyllä kuullut, että toisille paketteja ei ole jostain syystä tullut, vaikka olisi pitänyt.. En osaa sanoa, onko vika postin vaiko lähettäjän... | joudun joskusa sioimaan tuon firman kanssa. Toiminta on sellaista etten yksityisesti sieltä mitänä tilaisi. Ostan Akateemisesta.
Posti ei tyri vaan se on booky, toimitusajat ovat myöskin anneetu eli esim. 5 päivää joka tarkoittaa sitä että paketti on asiakkaalla viiden päivän kuluttua siitä kun se on tullut heidän varastoon. Ja odotusaikaa saattaa olla esim. 5 viikkoa tai jotain muuta vastaavaa.
| |
| | |
28.11.12, 09:55
|
#29 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja emeliina Todennäköisesti tilaamasi teos julkaistaan vasta ensi vuoden puolella ja on jo nyt ollut ennakkomyynnissä - mahdoitko tarkastaa tämän tilausta tehdessäsi? Toinen vaihtoehto on tietysti se, että painos on ollut loppu ja uutta painosta ollaan ottamassa, mutta siinä tapauksessa toimitusaika olisi todennäköisesti nopeampi. Minä olen ainakin aina saanut bookysta kaiken, mitä olen tilannut ja erikseen viestin, jos jotain tuotetta ei ole pystytty toimittamaan. Tällöin olen saanut myös verkkopankin kautta maksamani rahat takaisin. Visa-ostostahan saat myös rahat takaisin, ellet saa tuotetta. | Jos painos loppuu, siitä pitäisi ehdottomasti tulla ilmoitus. En tiedä mitä tilailette mutta jos tilaa tietokirjoja niitä tarvitaan johonkin määrättyyn tarkoitukseen eikä niiden tuloa voi odottaa loputtomiin. Asiakaspalvelu siellä ei toimi.
| |
| | |
03.12.12, 15:46
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Hands OFF !!! This boutique sucks !!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Entinen asiakas Ei bookya enää! Jos joku asia menee toimituksessa pieleen, asiakaspalvelu menee talviunille. Ei vastaa viesteihin ollenkaan. Ei ole mielestäni nykyaikaa tuollainen toiminta. Mieti siis kaksi kertaa ennen kuin tilaat täältä! |
Tämä yhtijö teke raha asiakas palvelu puhelin maksu.
Ei mikä muu.
| |
| | |
19.12.12, 12:11
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei jouluksi kotiin
Järkyttävän huonoa palvelua ko. firman tiimoilta..
Tilasin kolme kirjaa 2.11.12, ilmoitettiin, että kaikki kirjat löytyvät varastosta.
Tänään, 19.12.12 otan jo hikeä kun pakettia ei vaan kuulu !!!!
Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin, eikä puhelimeen - yhtäkään ilmoitusta en ole saanut
tuotteiden viivästymisestä, vain ilmoituksen tekstiviestistäni, että tuotteet ovat postitettu
10.12.12 ja mukana lähetyskoodi seurantaa varten - jota tosin ei ole olemassakaan,
Itellan asiakaspalvelusta kerrottiin ettei ko. lähetyskoodia ole olemassakaan :(
Itse tilasin tuotteeni laskulla, joten en onneksi ole mitään menettänytkään!
IKINÄ en tilaa heiltä enää mitään enkä suosittele tämän firman palveluja kenellekään!
| |
| | |
28.12.12, 16:53
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | booky.fi
Itse ostan kirjani kaupasta ja jos ei satu olemaan pistetään tilaukseen.
Sen verran käytän nettiä, että saatan olla sen kautta yhteydessä kauppaan tai sitten puhelimella.
| |
| | |
09.01.13, 17:34
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | bookplus kirjakauppa
Itse olen kaksi kertaa yrittänyt tilata tuolta Bookplus kirjakaupasta kirjoja enkä koskaan ole mitään saanut. Toisella kertaa niitä ei ollut ja toisella tilauksessa oli kuulemma verkkohäiriö. En koskaan enää tilaa tuosta putiikista yhtään mitään.
| |
| | |
16.01.13, 19:15
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pysykää mahdollisimman kaukana tuosta firmasta.
| |
| | |
17.01.13, 09:59
|
#35 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Mikä oli maksutapasi?
Annoitko puhelinnumerosi postin ilmoitusta varten?
Itse olen tilannut tuolta muutamaan kertaan ja aina ollut ihan asiallinen palvelu, toimitusajat pitäneet ja tuotteet olleet mitä pitänytkin.
Tosin, olen kyllä kuullut, että toisille paketteja ei ole jostain syystä tullut, vaikka olisi pitänyt.. En osaa sanoa, onko vika postin vaiko lähettäjän... | vika se on tuossa tapauksessa. Kun hakee tuotetta, kannattaa katsoa tarkkaan mitä siinä lukee (siis kirja on löytynyt).
Toimitusaika on aina heillä siitä kun tuote on saapunut heille varastoon. Saattaa käydä niin että painos loppuu eikä sitä saakaan, mutta maksua ei saisi kyllä periä ennenkuin toimitus on varma.
Käytän työni puolesta bookya ajoittain, mutta suurasiakkaalla on kyllä eri säännöt. varman toimittajana en kyllä yritystä pidä, omat kirjani hankin Akateemisesta.
Olen saanut bookylta jonkun toisen asiakkaan lähetyslistan tuotten mukana..... sitä ihmettelin, tuote oli kyllä oikea sentään.....
| |
| | |
04.02.13, 13:30
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | booky
Vai vielä pikakirjakauppa, harmi kun tilasin sieltä kirjan, kun sillä oli vielä kiire...kyse opinnoista. Asiakaspalveluun ei päässyt puhelimitse.... tästä kaupasta ei kannata tilata yhtään mitään, epäluotettava pulju.
| |
| | |
04.03.13, 08:29
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) | Vain positiivisia kokemuksia
Oi, onpas monella ollut huonoja kokemukseksi. Mä oon niin mainostanut tätä kaikille kavereillekin kun omalle kohdalle on vaan tullut hyviä kokemuksia ko. lafkasta. Tosin oon itse tainnut tilata aina sellaisia tuotteita joten on olleet varastossa ja ne on aina tulleet parissa päivässä. Nyt itse asiassa on tilauksessa ekan kerran kirja jossa oli mainittu pidempi toimitusaika et katotaan milloin se tulee. Tilaan nykyisin kaikki kirjat bookyltä (mitkä sieltä löytyy), ykkössyy on hinta ja ettei oo toimituskuluja. Voi tilata kerralla vaikka vaan yhden kirjan ilman että pamahtaa päälle toimituskulut.
| |
| | |
05.04.13, 14:14
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) |
...kun kirjaa ei kuulu ja olette maksaneet laskun verkkopankin kautta?
| |
| | | | |