Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lime kesän auringossa kirjoitan sinulle. en tiedä luetko tämän milloin, mutta teki yhtäkkiä mieli kirjoittaa.
olen keväästä saakka touhuillut aika energisenä paljon pihassani kaikenlaista. vieraita käy ja kohta alkaa ajan vietto metsissä marjastamassa ja sienessä.
kuitenkin sekkainen surullinen pohjavire on koko ajan läsnä. olen aika iloton ja yksinäinen. ihan toisenlainen olen ihmisenä aina ollut. monesti ajan autoa ja itken. tällä viikolla on ollut erityisen hankalaa jostain syystä.
entisen mieheni kanssa ollaan oltu välillä yhteydessä, jos on ollut jotain asiaa, mutta ottaa koville hakea sieltä tavaroita. osan olen hakenut ja nyt kerään voimia ja aikaa hakea loputkin...
surullista ja vaikka minulla tavallaan menee hyvin, olen loputtoman alakuloinen....................
jos jossain vaiheessa tosiaan voit "tuupata" minua vähän, kiitos siitä.
kerron jatkossakin sinulle kuulumisiani, en ole unohtanut. aina välillä käyt mielessäni, oletkohan silloin "hääräillyt" lähettyvilläni? :)
toivon sinulle oikein antoisaa, kaunista ja ihanaa kesää, lämpöä ja rakkauttakin... <3
-lime |
Hei !
Tulin pitkästä aikaa katsomaan tänne kun tuli tunne että näin täytyy tehdä .
Olen varmaan tuntenutkin sinun alakulon ja surullisuutesi aina sillointällöin . On selvää että tunnet haikeutta menneeseen suhteeseen ja yhdessä elettyyn elämään mutta nämä kokemukset sinun on viellä käytävä läpi päästäksesi kokonaan irti entisestä , sen jälkeen olet valmis kohtaamaan uuden elämän ja sen mukana tulevan uuden suhteen .
Lähetän sinulle energiaa pienin sykäyksin aina kun saan siihen tarvittavan keskittymisrauhan .
Olet ollut ajatuksissani useinkin ja eilen illalla noin klo 23- 24 välillä olit jostain syystä erityisen vahvasti ajatuksissani .
Hyvää ja aurinkoista kesänjatkoa toivottaen <3
Eikku