Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 16.07.12, 19:02   #1 (linkki)
Vakituinen korteillaan
(Vierailija)

Vaihto

Mitä tuleman pitää? Raha-asiat vähän vaikeita miehen takia. Myös työssä tulossa muutoksia.
Kerro parisuhteesi laatu ja ikäsi + kysymyksesi. Niin vastaan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 19:11   #2 (linkki)
sinkkusirkka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakituinen korteillaan Näytä viesti
Mitä tuleman pitää? Raha-asiat vähän vaikeita miehen takia. Myös työssä tulossa muutoksia.
Kerro parisuhteesi laatu ja ikäsi + kysymyksesi. Niin vastaan.
Työssä muutoksia ja siitä nousua parempaan. Elintaso kohenee. Miehelle jokin opetus liekö raha-asioissa tulossa. Hän se oivaltaa. Neuvotaan älä sinä tähän asiaan puutu, mies oivaltaa sen itse ja oppii siitä paremmin.
Rakkaus on ylä ja alamäkeä, työtä haluatte sen eteen kuitenkin tehdä haasteista huolimatta.
Syvenee tämän nykyisen kanssa.

Minulle mitä näkyvissä: yksin asun. N40 v nainen ruskeet hiukset vihreet silmät. Rakkausasiat kiinnostaa onko sellaista nökyvissä edes jotain fyysistä jos ei muuta. Sitäki kaipaa ajoittain.
  Vastaa viestiin
Päiväys 16.07.12, 19:19   #3 (linkki)
Vakituinen korteillaan
(Vierailija)

Sirkkusirkka

Onkos sulla veljiä?

No, asiaan: kyselen kovasti miehestä, mutta minulle kerrotaan, että sinua vaaleampi naisystävä on vähäsen harmittavainen ja kiukuttelee tai valehtelee sinulle jostain mikä surettaa sitten sinua

kelailen eteenpäin aikaa ja tänne tulee sinua nuorempi mies, jonka olet aikeissa teilata nimenomaan ikäeron vuoksi (ikäero ei kuitenkaan ole päätä huimaava, ehkä sua vain pelottaa vähän) ja sitten kun taivut niin tähän tulee suhde. Mies on älykäs. Raha-asiat hänellä ok, ja pyrkimys eteenpäin. Jotain kumman selkkauksia kuitenkin koko ajan joka toisella lyönnillä ikään, mutta pari teistä kuitenkin tulee:)

Kiitän näkemyksestäsi. Se voisi olla totta ja tulla todeksi. Kiitos.
  Vastaa viestiin