Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Työ ja yhteiskunta > 50+
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.08.12, 10:05   #26 (linkki)
Kipinä
(Vierailija)

"En tilaa sanomalehtiä. Aamulla kuuntelen radiouutiset ja se riittää. Kokeneet toimittajat esittävät maailman tapahtumat helppotajuisesti ja minua hermostuttamatta. Olen yhtä herkkähipiäinen kuin säikyin ikääntynyt ihminen jossain missä lie."

Nautin täysin rinnoin aamusta, kahvista ja sanomalehden lukemisesta. Jos en aamulla ehdi lukea, niin sitten illalla Ilman sanomalehteä päivä on melkein pilalla. Sensijaan voin aivan hyvin hypätä yli TVeen uutisten luvun.
  Vastaa viestiin
23.08.12, 13:31   #27 (linkki)
"täysin rinnoin"
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinä Näytä viesti
"En tilaa sanomalehtiä. Aamulla kuuntelen radiouutiset ja se riittää. Kokeneet toimittajat esittävät maailman tapahtumat helppotajuisesti ja minua hermostuttamatta. Olen yhtä herkkähipiäinen kuin säikyin ikääntynyt ihminen jossain missä lie."

Nautin täysin rinnoin aamusta, kahvista ja sanomalehden lukemisesta. Jos en aamulla ehdi lukea, niin sitten illalla Ilman sanomalehteä päivä on melkein pilalla. Sensijaan voin aivan hyvin hypätä yli TVeen uutisten luvun.
Olen jo niin tottunut sanomalehdettömään ja telkkarittomaan elämään.
Miten aamukahvista nautitaan täysin rinnoin?

Luin aamun uutiset netistä. Kyllähän se oli pakko klikata auki uutinen Matin uusimmasta tempauksesta. Eipä noista uutisista paljon muuta jäänyt mieleen. Joku väittelee Joensuussa lakialoitteista. Syyriassa ei osata elää ihmisiksi ja suomalaiset tarkkailijat saivat hieman pahan mielen. Näin kuulin radiosta.

Ajatukseni harhailevat sinne tänne. Äly hoi järki älä jätä. Ehkä pitäisi kirjoittaa vain Metro-lehden tekstarisivulle.
  Vastaa viestiin
23.08.12, 14:38   #28 (linkki)
Kipinä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja "täysin rinnoin" Näytä viesti
Olen jo niin tottunut sanomalehdettömään ja telkkarittomaan elämään.
Miten aamukahvista nautitaan täysin rinnoin?

Ajatukseni harhailevat sinne tänne. Äly hoi järki älä jätä. Ehkä pitäisi kirjoittaa vain Metro-lehden tekstarisivulle.
Tietenkin lehtiä voi vain lukea, ilman järkeä tai ajattelua. En osaa sanoiin selittää miten nautin aamukahvista täysin rinnoin, mutta pystyn laulamaankin täysin rinnoin! Auttoiko?
  Vastaa viestiin
23.08.12, 15:43   #29 (linkki)
"täysin rinnoin"
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinä Näytä viesti
Tietenkin lehtiä voi vain lukea, ilman järkeä tai ajattelua. En osaa sanoiin selittää miten nautin aamukahvista täysin rinnoin, mutta pystyn laulamaankin täysin rinnoin! Auttoiko?
Hyvin auttoi, mutta taas kipinöi mielessä uusi kysymys. Minulla ainakin menisi paljon aikaa, jos lukisin aamulla kahvin kanssa Hesaria. Luin muuten uusimmasta Eeva-lehdestä, että että eräs naistoimittaja oli vastannut 90-luvun alussa sanomalehden henkilökohtaista ilmoitukseen ja muutaman tapaamiskerran jälkeen he menivät kihloihin.

Itseni jo melko hyvin tuntien yritän pysyä turvallisilla sivuilla. Mielestäni tällä palstalla kirjoittelu kuuluu noihin turvallisiin palstoihin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku