|
22.08.12, 12:23
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vaihtoa**
Teen uuden ketjun :)
Vaihtaisin laajemmin ja mahdollisesti pintaa syvemmältä. Kiinnostaa kaikki tunteet, ajatukset ja mitä irti nyt vain saa :) Energiat, aurat ja tarkat kuvat ovat tervetulleita.
*Olen 30vuotias nainen. Sinkku.
Ruumiiltani olen hoikka ja pituutta sopivasti(en pitkä,en lyhyt). Hiukset pitkät ja tummat.
Huumorintajuinen ihminen olen ja nautin syvällisistä keskusteluista.
Onko lähitulevassa näkyvissä mitään merkittävää? Rakkautta? Opiskelua yms.?*
Pyydän myös hiukan kuvausta itsestäsi ja katselen takaisin. Tarkennusta saa myös kysyä.
Voimassa toistaiseksi tämä ja ilmoitan kun lopetan katselun. Älä hätäile jos ei heti katsontaa takaisin tule, iltaisin paremmin aikaa ja vastaan kyllä katsojille :)
| |
| |
22.08.12, 14:13
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miriaz* Teen uuden ketjun :)
Vaihtaisin laajemmin ja mahdollisesti pintaa syvemmältä. Kiinnostaa kaikki tunteet, ajatukset ja mitä irti nyt vain saa :) Energiat, aurat ja tarkat kuvat ovat tervetulleita.
Ruumiiltani olen hoikka ja pituutta sopivasti(en pitkä,en lyhyt). Hiukset pitkät ja tummat.
Pyydän myös hiukan kuvausta itsestäsi ja katselen takaisin. Tarkennusta saa myös kysyä.
Voimassa toistaiseksi tämä ja ilmoitan kun lopetan katselun. Älä hätäile jos ei heti katsontaa takaisin tule, iltaisin paremmin aikaa ja vastaan kyllä katsojille :) |
Kiitos sinulle tuhannesti, eilisestä vaihdosta. Näit sopimuksen uusimista/jatkoa, no tänäänpä se sitten tapahtui ,sain jatkoa sopimukselleni En nähnyt sinulle eilen enempää mutta tänään illemmalla, kun olen koneen äärellä voin katsoa enemmänkin. Voinko turvallisin mielin jättäytyä pois siitä raskaasta työpaikastani? Tuleeko tämä työ mihin sain jatkoa, jatkumaan vielä ensivuonnakin? Vielä yksi kysymys koskien rakkautta, onko tämä mies minulle se oikea? Saa katsoa muutakin , jos näet. Kiitos sinulle olet enkeli :) <3
| |
| |
22.08.12, 21:10
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Katsoisitko? Kiitos sinulle tuhannesti, eilisestä vaihdosta. Näit sopimuksen uusimista/jatkoa, no tänäänpä se sitten tapahtui ,sain jatkoa sopimukselleni En nähnyt sinulle eilen enempää mutta tänään illemmalla, kun olen koneen äärellä voin katsoa enemmänkin. Voinko turvallisin mielin jättäytyä pois siitä raskaasta työpaikastani? Tuleeko tämä työ mihin sain jatkoa, jatkumaan vielä ensivuonnakin? Vielä yksi kysymys koskien rakkautta, onko tämä mies minulle se oikea? Saa katsoa muutakin , jos näet. Kiitos sinulle olet enkeli :) <3 |
Heippa :) Kiitos itsellesi vaihdosta <3 Katson sinulle huomenna. Olen tänään voinut pahoin ja energiat vähissä.
| |
| |
22.08.12, 21:14
|
#4 (linkki)
Voimassa toistaiseksi tämä ja ilmoitan kun lopetan katselun. Älä hätäile jos ei heti katsontaa takaisin tule, iltaisin paremmin aikaa ja vastaan kyllä katsojille :) |
kyllä rakkautta näkyy tulevassa. ja en näe opiskelua vaan joku mielenkiintoinen työ :)
katsotko olen 35v. lyhyet hiukset ja kovasti on haaveissamme vauva mutta ei ole tärpännyt alkaa epätoivo jo iskeä koska positiivinen uutinen ilmoittais tulostaan??
| |
| |
23.08.12, 11:33
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Katsoisitko? Kiitos sinulle tuhannesti, eilisestä vaihdosta. Näit sopimuksen uusimista/jatkoa, no tänäänpä se sitten tapahtui ,sain jatkoa sopimukselleni En nähnyt sinulle eilen enempää mutta tänään illemmalla, kun olen koneen äärellä voin katsoa enemmänkin. Voinko turvallisin mielin jättäytyä pois siitä raskaasta työpaikastani? Tuleeko tämä työ mihin sain jatkoa, jatkumaan vielä ensivuonnakin? Vielä yksi kysymys koskien rakkautta, onko tämä mies minulle se oikea? Saa katsoa muutakin , jos näet. Kiitos sinulle olet enkeli :) <3 |
Ensiksi onnittelut sopimuksesta :) Tunnet nyt helpotusta, mutta kuitenkin siellä sisälläsi repii erilaisia ajatuksia ja hämmennystä.
Tämä sinun tilanteesi on sinulle kuin opetus, koska opit kuuntelee omaa kehosia ja niiden viestejä. Juuri sitä tärkeintä, eli sydäntä :) alat toimimaan ja muokkaamaan itseäsi niin, että sydämesi kertoo aidon tunteen asiaan kun asiaan. Jos joku ei tunnu hyvältä, niin jätät sen kylmästi taakse ja mitä tuntuu hyvältä, siihen tulet menemään/pyrkimään. Näin myös kehosi alkaa voimaan hyvin ja saa rentoa oloa. Elämän pienet stressit jää ja saat myös nukutuksi paremmin :)
Älä siis huoli! Kaikki mitä nyt tapahtuu, on sinun elämällesi tärkeää ja oikeaa. Sinun työsi tulee jatkumaan. Saat vielä ainakin yhden sopimuksen ja tämän jälkeen pysyvämpää annetaan.
Vanha työ kyllä jää taakse. Tiedäthän sen itsekin, koska se tuottaa sinulle pahaa oloa ja vaikuttaa liiaksi moneenkin juttuun.
Ole huoleti.
Kyllä, mies on sinun sydämeesi valittu <3 Saan tunteen syvästä rakkaudesta. Sinä olet myös sisältäsi täynnä rakkautta ja sitä alat myös ulos näyttämään. Kun stressi takana, niin rakkaus sisälläsi kasvaa ja se on sitä juuri sydämen ääntä. Alat arvostamaan monia asioita ja moni pieni murhe jää taakse.
Kun tämä sinun stressi poistuu, niin rakkaus alkaa virtaa kehossasi voimakkaammin ja alat tuottamaan paljon rakkaudellista energiaa.
Oikeastaan ei tähän tarvitse muuta sanoa. Rakkaudellinen tarkoitus tällä ja kohtalosi polulle osuva rakkauden kokemus :)
| |
| |
23.08.12, 11:56
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja katsoja 9 kyllä rakkautta näkyy tulevassa. ja en näe opiskelua vaan joku mielenkiintoinen työ :)
katsotko olen 35v. lyhyet hiukset ja kovasti on haaveissamme vauva mutta ei ole tärpännyt alkaa epätoivo jo iskeä koska positiivinen uutinen ilmoittais tulostaan?? |
Kiitos :) Onko rakkauteen mitää tarkennusta sinun kauttasi?
Onko tässä ollut käyntiä lääkärissä tai aikeissa lähteä tutkimaan mistä tilanteenne johtuu?
Tälläinen minulle nousee. Kehosi alkaa valmistautua ja levätä tulevaa. Koska minulle nousee myös se, että lapsi on tulossa teille ja tämä on juuri se suuri rakkaus sisälläsi. Älä murehdi asiaa,vaikka vaikeaa se on.. niin tulet kyllä saamaan tämän ihanan vauvan ja poikana minulle näytetään. Kaikkea ihanaa sinulle ja enkelisi kyllä auttaa sinua. Pyydä ottamaan taakkasi ja stressisi pois, niin kehosi rentoutuu.
| |
| |
23.08.12, 15:41
|
#7 (linkki)
Kiitos taas :)
Nyt en saa mitään itsestäni irti mutta yritän illalla tai viimeistään huomenna.
| |
| |
23.08.12, 21:51
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Miriaz* Kiitos :) Onko rakkauteen mitää tarkennusta sinun kauttasi?
Onko tässä ollut käyntiä lääkärissä tai aikeissa lähteä tutkimaan mistä tilanteenne johtuu?
Tälläinen minulle nousee. Kehosi alkaa valmistautua ja levätä tulevaa. Koska minulle nousee myös se, että lapsi on tulossa teille ja tämä on juuri se suuri rakkaus sisälläsi. Älä murehdi asiaa,vaikka vaikeaa se on.. niin tulet kyllä saamaan tämän ihanan vauvan ja poikana minulle näytetään. Kaikkea ihanaa sinulle ja enkelisi kyllä auttaa sinua. Pyydä ottamaan taakkasi ja stressisi pois, niin kehosi rentoutuu. |
tosta rakkaudesta kysyit näen lunta ja aurinkoa eli vois tarkoittaa kevättalvea kun kohtaat miehen.. heti kyllä ensvuoden puolella..
kiitos tarkoitus on ollut että tilaamme uudestaan lääkärin kävin kyllä kokeissa olisko kolmisen viikkoa sitten.. mutta mitään hälyttäväää ei löytynyt
| |
| |
30.08.12, 10:42
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Halukkaita vaihtoon? Ketju voimassa :)
| |
| |
30.08.12, 11:17
|
#10 (linkki)
Alan sinulle katsella, teen sen toiseen ketjuun ettei oma lörpöttelyni tässä häiritse ja osittain katson korttien avulla. Palautetta toivon myös jos mahdollista.
Minä olen nainen, luovalla alalla, työ ehkä tärkeimpänä sydämelläni mutta katselmuksen suhteen olen ihan avoin, otan vastaan mitä viestiä tuleekin. Olen hieman ristiriitainen ihminen, levoton ja etsivä. Minua on uitettu tässä elämässä monenlaisissa liejuissa mutta noussut olen aina.. Perusyksinäinen olen ollut myös aina, suhteissa ja niiden ulkopuolella enkä muuta oikeastaan edes etsi, tällä hetkellä. Työhön asetan toivoni ja uskoni ja rakkauteni. Sielläkin väijyvät karikkonsa. Mitä tapahtuu työkuvioissani, se kiinnostaisi eniten.
| |
| |
30.08.12, 11:33
|
#11 (linkki)
Rakkautta kaipaat ja osittain rakkauden kautta olen käsitellyt oppiläksyjäkin. Muutama kipeämpikin kokemus taustalla mutta yhä sinun pitää palata tämän yhden asian eteen, niin kauan että sen opit, tulee sama tilanne eteesi, vielä ihmissuhteen kautta. Tämän lukeminen ei sinua välttämättä miellytä mutta kirjoitan sen kuitenkin, jotta osaat tarkkailla ja ottaa opiksesi etkä jää hakkaamaan ikuisesti päätäsi samaan seinään. Loppujen lopuksi toinen ihminen ei sitä onnea elämäämme tuo vaan se löytyy sisältä. Klisee, tietysti, mutta kun se on niin. Sinä olet äärimmäisen tunteellinen nainen, sinulta puuttuu suojausta, sydänchakra on kovin auki ja on jopa yliaktiivinen. Koet kaiken maailmassa hyvin voimallisesti. Kehotetaan että maadoitut paremmin, kuljeskelet ilman kenkiä, olet maan kanssa tekemisissä. Lähelläsi on vanhempi nainen, en tiedä miksi tämä näytetään, lähes valkohiuksinen ja jonkinlainen punertava/violetti kivi sormuksessa.
Näen ettet aina ole elänyt suojattua elämää vaan kompastellut väliin karikoissa. Herkkiä ihmisiä opetetaan välillä kovastikin, senhän tiedät, ja kun on lahjan saanut, on siitä saanut maksaakin. Osittain oma suojautumattomuutesi on ollut tässä tekijänä. Näyttää kuitenkin että valoisa ajanjakso on alkamassa.
Rakastut vuoden kuluessa johonkin, mutta hän ei ole se, joka pysyvästi viereesi jää, tärkeä henkilö tielläsi kuitenkin.
Jotain häikkää kurkkusi kohdalla? Voi olla flunssaa tulossa tai äänenkäytöllisiä ongelmia.
| |
| |
31.08.12, 09:48
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
josko olisit herännyt
| |
| |
01.09.12, 22:18
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sinun tulee opetella suojautumaan ja katkaisemaan siteet niihin joille katsot välittömästi kun olet katsonut. He vievät sinusta energiaa tahtomattaan, koska vastuu on sinulla. Sinun vointisi menee huonommaksi silloin kun olet kanavana koko ajan. Uuvutat itsesi.
Rakkaudessa on mies joka kiinnostaa ja viehättää. Vastakohta sinulle, loukkaa tietämättään sinua. Tunnistatko hänet? Kaunis energinen, tumma mies on sinulle tulossa. Hänellä on eroprosessi meneillään juuri nyt, mutta keväällä aurinko paistaa sinulle ja hänelle. Suuri rakkaus ja ymmärrys vallitsee välillänne.
Opinnot tulevat myöhemmässä vaiheessa. Nyt on keskityttävä arkeen. Ulkoiseen elämään ja riemuun.
Katson lyhyesti nyt. Aurasi on mielenkiintoinen, jos tahdot siitä myöhemmin kuulla.
Oma kysymys lyhyesti: eroammeko lopullisesti? Miksi tämä toinen mies kummittelee niin sitkeästi mielessäni ja sydämessäni? Mitä meille tulevaan?
Olen tumma, pienehkö itseään uudelleen löytävä immeinen.
| |
| |
02.09.12, 07:47
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Miriazille
Olet kiltti ja ystävällinen nainen, johon ihmiset luottavat. Ihmiset saavat sinulta positiivista energiaa ja siksi mielellään lähestyvät sinua. Huomaamattasikin väsyt luovuttamalla energiaa, siksipä sinun olisi oltava tarkkana keitä nämä energiasyöpöt ovat. Saattavat olla ihan mukavia ihmisiä mutta olla aina jonkin aikaa kauempana.
Kun tapaat kivan miehen. olet ystävällinen, mutta aivan kuin sulkisit niitä energialuukkujasi, etkä luovutakaan energiaan niin paljon.
Nähtävästi varaudut jonkin verran miesten seurassa, tämä ei ole huono asia oikeastaan parempi. etsit sitä oikeaa tulevina kuukausina, mutta työ tuo uutta ja ratkaistavia ongelmia, niin että rakkaus on taka-alalla.
Toki juttuseuraa löydät, mutta kuukauden lopulla ratkot jotakin ongelmia kiivaasti, ettei voimia riitä paljon muuhun.
Keväällä auvoisimpia aikoja ja juuri ennen kesää voi olla tällaisia ns. maata järisyttäviä kohtaamisia.
Opintoja tulevassa suunnittelet ja se tuo sinulle voimia lisää, et vielä ole puhjennut kukkaan mutta sekin aika on tulossa.
Katselisitko minulle aikuiselle pyöreähkölle naiselle syksyä? Askarruttaa työ ja työpaikan ihmissuhteet, opiskellakin pitäisi jaksaa, eikä sitä rakkauttakaan ole.Rahojen riittävyyskin murehduttaa varsinkin näin alkukuusta.
Yksin olen ollut vuosikausia, mitä nuo aikuistuvat lapsukaiset vielä pyörivät jaloissa.Minulla on lyhyethköt hiukset ja olen tällainen työpaikan västäräkki peruspositiivinen synkkinäkin päivinä, joita kyllä viime vuosina on riittänyt.
Kaikki mitä saat asioihini, otan kiitollisuudella vastaaan.
| |
| |
05.09.12, 13:57
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
nosto...
| |
| |
03.11.12, 21:54
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
tähän. Voisiko vilkaista nyt??
| |
| |
04.11.12, 18:56
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
pystyyn harva se päivä, mut edellisetkin vastaamatta.
| |
| |
05.11.12, 21:38
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voisitko edes palautetta antaa??
| |
| |
09.11.12, 13:14
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
muuten vain
| |
| |
30.01.13, 20:26
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Nostanpa muuten vain |
näinpä.
| |
| |
30.01.13, 21:16
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja levoton Alan sinulle katsella, teen sen toiseen ketjuun ettei oma lörpöttelyni tässä häiritse ja osittain katson korttien avulla. Palautetta toivon myös jos mahdollista.
Minä olen nainen, luovalla alalla, työ ehkä tärkeimpänä sydämelläni mutta katselmuksen suhteen olen ihan avoin, otan vastaan mitä viestiä tuleekin. Olen hieman ristiriitainen ihminen, levoton ja etsivä. Minua on uitettu tässä elämässä monenlaisissa liejuissa mutta noussut olen aina.. Perusyksinäinen olen ollut myös aina, suhteissa ja niiden ulkopuolella enkä muuta oikeastaan edes etsi, tällä hetkellä. Työhön asetan toivoni ja uskoni ja rakkauteni. Sielläkin väijyvät karikkonsa. Mitä tapahtuu työkuvioissani, se kiinnostaisi eniten. | En ole hetkeen täällä käynyt. Olen pahoillani ettei katsontaa ole tullut takaisin nopeasti. :(
Näen sinut hyvin tutkivana ihmisenä. Toisaalta tiedät mitä tahdot ja kuitenkin aina se jokin puuttuu. Osaat hyvin katsoa ihmisiä ja heidän tunteita. Tänne nousee jokin ihminen elämässäsi, joka ei kuin olisi rehellinen ja olet huomannut jotain erikoisia piirteitä hänestä.
Tämä selviää, kun katselet tarkasti tätä ihmistä ja hänen toimiaan.
Tänne nousee mies, joka on näkyvissä ja joka on ihastunut sinuun voimakkaasti. Yrittänyt ja yritystä lähestyä sinua. Sinä olet pitänyt välimatkaa ja ei ole tuntunut oikealta tunteelta sinulle.
Tänne tulee erikoisesti viestiä, että pitäisi koittaa tarttua tähän ja kokeilla mitä tämä antaisi sinulle :) Sieltä tulee esiin jotain yllättävää ja joka on täysin erilainen kuva mitä ajattelit.
Intohimoa herää :) Sitten samaa syssyyn nousee syyllisyyden tunteita tai että kokeilut ovat aiheuttanut ns.morkkiksen tunteita. Onko tämä vastoin sinun luonnettasi vai jostain syystä tälläinen tunne/kuva tulee. Syyllisyys vain pois, nauti ja anna mennä kaikessa mitä tahdot. Se mitä on tapahtunut, se mitä on kokenut ja elänyt, ne on todellisuutta. Niitä ei voi muuttaa ja jossittelutkaan ei tuo hyvää mieltä. Puhtaasti vain eteenpäin ja hymyä huuleen :)
Kesään tulee paljon uutta sinulle ja nautinnollisia hetkiä. En näkisi hetkeen vakavaa parisuhdetta tai rakkautta. Mutta nautintoa ja uusia ihmisiä elämääsi tulee.
Jokin matka, matkan merkitys nousee tänne ja jonka vietät ystävän kanssa.
Matka tuo uusia energioita, ideoita ja tämän myötä myös jokin kädellinen taito nousee erilailla esille.
| |
| |
30.01.13, 21:22
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja zenah Sinun tulee opetella suojautumaan ja katkaisemaan siteet niihin joille katsot välittömästi kun olet katsonut. He vievät sinusta energiaa tahtomattaan, koska vastuu on sinulla. Sinun vointisi menee huonommaksi silloin kun olet kanavana koko ajan. Uuvutat itsesi.
Rakkaudessa on mies joka kiinnostaa ja viehättää. Vastakohta sinulle, loukkaa tietämättään sinua. Tunnistatko hänet? Kaunis energinen, tumma mies on sinulle tulossa. Hänellä on eroprosessi meneillään juuri nyt, mutta keväällä aurinko paistaa sinulle ja hänelle. Suuri rakkaus ja ymmärrys vallitsee välillänne.
Opinnot tulevat myöhemmässä vaiheessa. Nyt on keskityttävä arkeen. Ulkoiseen elämään ja riemuun.
Katson lyhyesti nyt. Aurasi on mielenkiintoinen, jos tahdot siitä myöhemmin kuulla.
Oma kysymys lyhyesti: eroammeko lopullisesti? Miksi tämä toinen mies kummittelee niin sitkeästi mielessäni ja sydämessäni? Mitä meille tulevaan?
Olen tumma, pienehkö itseään uudelleen löytävä immeinen. | Kiitos <3 En ole käynyt täällä hetkeen ja pahoittelut etten ole vastannut. Kiireet ja arki :(
Oletko eronnut jo? Tähän tulee selkeästi tuo uusi tie ja olet tehnyt työtä tuon eteen.
Muutto nousee tähän voimakkaasti ja se on suuri askel elämässäsi. Myös omilla jaloilla seisominen tuo suurta iloa ja tyydytystä elämään. Kaikki menneet on jäämässä taakse ja se näkyy tänä miehenä joka ei tuo tyydytystä elämääsi.
Olet odottanut pitkään jotain merkkiä ja viestiä. Se merkin odotus on sitä, että tietäisit miten lähteä ja minne lähteä.
Turhautumista nousee ympärille paljon ja se on tainnut saada paljon hämmennystäkin aikaiseksi.
Tänne tulee heti perään tälläinen villikko :) Iloinen, nuorekas energia ja uusi alku.
Oikeastaan tämä on todella iloinen näky, koska itseänikin alkaa hymyilyttää ja tuo keveys on ihanan oloista <3
Hyppyä ilmassa, hyppyä tuntemattomaan ja nauttimista elämästä. Vaikka et löytäisi heti tietä, niin voit hetken olla ja leijallakin ;) Jos ymmärrät mitä tällä tarkoitan. Ole vain oma itsesi, nauti kaikesta ja koe kaikki tunteet rehellisesti. Ne ovat niitä merkkejä sinulle ja tulevalle.
Nuoruus tässä nousee kovasti, sellainen ensimäistä kertaa kotoa muuttamista ja jännitävää odotusta :)
Olet herämäässä tuolta talvipesästä ja se tulee sinulle elossa olemisen tunteena. Kevät tuo uusia muutoksia paljon. Muutut, annat itsellesi luvan nauttia kaikesta ja juuri tuosta rakkaudesta.
Seksuaalisuutta nousee paljon ja sitä näkyisi energioissa olevan mukana :) :)
En hetkeen näe tähän ketään todella vakituista miestä, mutta tuota rakkauden etsimistä tai oikeastaan sitä vain leijailee ympärillesi… Nautit näistä tunteista ja tuntemuksista.
Tähän tulee kuvaan lopulta nainen ja mies, jotka sitoutuu toisiinsa <3 Yksi varoittava kuva tähän tulee, se tulee menneestä ja se koittaa saada elämääsi järkkyy. Onnesi sortumaan, rakkautesi rikkomaan ja voisin nähdä tämän entisenä miehenä. Mustasukkaisuutta, ilkeyttä sinua kohtaan. Ohi menee, älä välitä ja se on ainoa avain tuosta eroon pääsemiseen.
| |
| |
30.01.13, 21:42
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja nukke pien Olet kiltti ja ystävällinen nainen, johon ihmiset luottavat. Ihmiset saavat sinulta positiivista energiaa ja siksi mielellään lähestyvät sinua. Huomaamattasikin väsyt luovuttamalla energiaa, siksipä sinun olisi oltava tarkkana keitä nämä energiasyöpöt ovat. Saattavat olla ihan mukavia ihmisiä mutta olla aina jonkin aikaa kauempana.
Kun tapaat kivan miehen. olet ystävällinen, mutta aivan kuin sulkisit niitä energialuukkujasi, etkä luovutakaan energiaan niin paljon.
Nähtävästi varaudut jonkin verran miesten seurassa, tämä ei ole huono asia oikeastaan parempi. etsit sitä oikeaa tulevina kuukausina, mutta työ tuo uutta ja ratkaistavia ongelmia, niin että rakkaus on taka-alalla.
Toki juttuseuraa löydät, mutta kuukauden lopulla ratkot jotakin ongelmia kiivaasti, ettei voimia riitä paljon muuhun.
Keväällä auvoisimpia aikoja ja juuri ennen kesää voi olla tällaisia ns. maata järisyttäviä kohtaamisia.
Opintoja tulevassa suunnittelet ja se tuo sinulle voimia lisää, et vielä ole puhjennut kukkaan mutta sekin aika on tulossa.
Katselisitko minulle aikuiselle pyöreähkölle naiselle syksyä? Askarruttaa työ ja työpaikan ihmissuhteet, opiskellakin pitäisi jaksaa, eikä sitä rakkauttakaan ole.Rahojen riittävyyskin murehduttaa varsinkin näin alkukuusta.
Yksin olen ollut vuosikausia, mitä nuo aikuistuvat lapsukaiset vielä pyörivät jaloissa.Minulla on lyhyethköt hiukset ja olen tällainen työpaikan västäräkki peruspositiivinen synkkinäkin päivinä, joita kyllä viime vuosina on riittänyt.
Kaikki mitä saat asioihini, otan kiitollisuudella vastaaan. | Kiitos <3 Pahoittelut että tämä on kestänyt. En ole täällä hetkeen käynyt :(
Sinä nouset voimakkaana naisena. Olet harkitsevainenkin, älykäs ja istut monen asian takana lujasti. Tarkoittaen, että omat tunteesi ja näkemykset ovat sinulle tärkeitä. Olet kyllä myös kiltti ihminen ja sinua saattaa olla helppo käyttää hyväksi. Iloinen nainen, joka antaa toisille niin paljon ja monesti itse jää saamatta.
Lempeys, se leijuu sinusta ja sinun intuitiosi on voimakas. Olet hyvä katsomaan asioita kokonaisuutena, jopa turhankin tarkasti tarkastelet ja se saattaa viedä jopa aikaasi liikaa ;)
Tänne tulee ja nousee jokin lyhehkö koulutus. Oikeastaan kurssin tyypinen luento, joka on sinulle antoisa ja josta pidät. Tämä antaa elämänviisauden nousta syvältä sisältäsi esiin ja täyteen vauhtiin.
Täytyy sanoa, että saan todella paljon erilaisia kuvia sinulle ja en tiedä mistä tarttua. Nousee kuvaan lähtemistä, olet kyllästynyt ja jätät jonkun tärkeän asian taakse. En saa selkoon mikä tämä on, mutta uupumusta tähän liittyy ja jopa kärsimystä.
Et vain jaksa ja tahdo enää rypeä. Siksi tämä on tehtävä, lähteminen on ainoa keino saada vapaus ja uusi tyydys elämääsi. Varmasti itse voit tähän saada selkeämmän tarkoituksen, että mitä tällä tarkoitetaan tai mikä lähteminen olisi sinulle se parhain asia. :)
Älä siis pidättäydy vanhoissa kaavoissa, sinusta on moneen ja niin paljon erilaisempaa elämään. Kun voit kaikin tasoin hyvin, niin elämäsi täyttyy ja uupumus häviää.
Rahallisesti tilanne näyttäisi pysyvän suht samanlaisena. Jonain hetkinä parempi ja toisena sitten tiukempi. Tämä myös nostaa painetta elämään ja kun menoja tuntuu olevan. Lapset tarvitsee kaikkea ja myös itsekin ansaitsisit nautintoa itsellesi. Muista hemmotella itsekkäästikin itseäsi. Sitä ansaitset ja tarvitset <3
Kyllä sinulle avautuu tänne pieni verho, jossa näkyy tulevassa paljon uutta ja ihanaa :) Aikoja en osaa sanoa, mutta siellä näkyy uusi työ, asuinpaikka ja parisuhde. Tämä suhde tulee minusta näiden kahden jälkeen ja tuon asuinpaikan myötä löytyvänä.
| |
| |
30.01.13, 22:19
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Miriaz* Kiitos <3 Pahoittelut että tämä on kestänyt. En ole täällä hetkeen käynyt :(
Sinä nouset voimakkaana naisena. Olet harkitsevainenkin, älykäs ja istut monen asian takana lujasti. Tarkoittaen, että omat tunteesi ja näkemykset ovat sinulle tärkeitä. Olet kyllä myös kiltti ihminen ja sinua saattaa olla helppo käyttää hyväksi. Iloinen nainen, joka antaa toisille niin paljon ja monesti itse jää saamatta.
Lempeys, se leijuu sinusta ja sinun intuitiosi on voimakas. Olet hyvä katsomaan asioita kokonaisuutena, jopa turhankin tarkasti tarkastelet ja se saattaa viedä jopa aikaasi liikaa ;)
Tänne tulee ja nousee jokin lyhehkö koulutus. Oikeastaan kurssin tyypinen luento, joka on sinulle antoisa ja josta pidät. Tämä antaa elämänviisauden nousta syvältä sisältäsi esiin ja täyteen vauhtiin.
Täytyy sanoa, että saan todella paljon erilaisia kuvia sinulle ja en tiedä mistä tarttua. Nousee kuvaan lähtemistä, olet kyllästynyt ja jätät jonkun tärkeän asian taakse. En saa selkoon mikä tämä on, mutta uupumusta tähän liittyy ja jopa kärsimystä.
Et vain jaksa ja tahdo enää rypeä. Siksi tämä on tehtävä, lähteminen on ainoa keino saada vapaus ja uusi tyydys elämääsi. Varmasti itse voit tähän saada selkeämmän tarkoituksen, että mitä tällä tarkoitetaan tai mikä lähteminen olisi sinulle se parhain asia. :)
Älä siis pidättäydy vanhoissa kaavoissa, sinusta on moneen ja niin paljon erilaisempaa elämään. Kun voit kaikin tasoin hyvin, niin elämäsi täyttyy ja uupumus häviää.
Rahallisesti tilanne näyttäisi pysyvän suht samanlaisena. Jonain hetkinä parempi ja toisena sitten tiukempi. Tämä myös nostaa painetta elämään ja kun menoja tuntuu olevan. Lapset tarvitsee kaikkea ja myös itsekin ansaitsisit nautintoa itsellesi. Muista hemmotella itsekkäästikin itseäsi. Sitä ansaitset ja tarvitset <3
Kyllä sinulle avautuu tänne pieni verho, jossa näkyy tulevassa paljon uutta ja ihanaa :) Aikoja en osaa sanoa, mutta siellä näkyy uusi työ, asuinpaikka ja parisuhde. Tämä suhde tulee minusta näiden kahden jälkeen ja tuon asuinpaikan myötä löytyvänä. |
Ihana Miriaz :)
Olet palannut, vaihdeltasko taas :) ?
Katsoisitko onkohan hakemani todella mielenkiintoinen paikka minun? Myymäläpäällikkö elintarvikekauppaan ?
Vai tuleeko tässä muutto etelään? :)
Miten talous?
Hirveesti kysymyksiä :)
Mitä sulle?
| |
| | | | |