| |  | |
04.07.12, 11:07
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Nudet/Ihonväriset stringit
Hei.
Nyt olisi hakusessa jotain niin seksikästä kuin nuden väriset stringit. Onko kellään tietoa, mistä moisia saa? Luulin, että olisivat helpot löytää, mutta en ole perusvaatekaupoissa niihin vielä törmännyt? Jos jollain on kokemusta kaupoista, mistä näitä saa, niin jaa tieto ihmeessä!
Ja kiitos vaan, en kaipaa nyt mielipiteitä siitä, sopivatko kenelläkään tai ovatko mukavat, ihan tieto saatavuudesta riittää.
| |
| | |
04.07.12, 11:57
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mus Hei.
Nyt olisi hakusessa jotain niin seksikästä kuin nuden väriset stringit. Onko kellään tietoa, mistä moisia saa? Luulin, että olisivat helpot löytää, mutta en ole perusvaatekaupoissa niihin vielä törmännyt? Jos jollain on kokemusta kaupoista, mistä näitä saa, niin jaa tieto ihmeessä!
Ja kiitos vaan, en kaipaa nyt mielipiteitä siitä, sopivatko kenelläkään tai ovatko mukavat, ihan tieto saatavuudesta riittää. |
Itse löysin ihan normaalikaupasta, ei ole sex shop kamaa. Ovat muuten aika sexyt biitsillä ja etelässä altaalla, kyllä katseet kääntyvät nuoremmiltakin miehiltä ;) että suosittelen vaihtelua tylsille mummo uikkareille. Ostin kahdet jos niitä ei kohta saa enää.
| |
| | |
04.07.12, 14:17
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sloggeja löytyy lähes joka marketista ja valikoimaan kuuluu myös beigen värisiä stringejä.
| |
| | |
04.07.12, 19:11
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hanky Pankyn nudet ovat ehdottomasti parhaat ja erittäin hyvin istuvat, en tiedä saako niitä Suomesta...?
Olen ostanut omani Lontoosta ja New Yorkista.
| |
| | |
05.07.12, 08:07
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos vastanneille.
Ostin omani nyt loppuen lopuksi Stockkalta. Ja ne eivät näy läpi valkoisesta mekosta, mikä oli tarkoituskin :)
| |
| | |
05.07.12, 09:25
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mus Kiitos vastanneille.
Ostin omani nyt loppuen lopuksi Stockkalta. Ja ne eivät näy läpi valkoisesta mekosta, mikä oli tarkoituskin :) |
Mutta eikö siinä tule silloin näkymä että sulla ei olisi kalsonkeja ollenkaan? :o
| |
| | |
05.07.12, 11:24
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ulla uteliaana Mutta eikö siinä tule silloin näkymä että sulla ei olisi kalsonkeja ollenkaan? :o | Sehän se juuri tarkoitus onkin, että näyttäisi siltä, että perseen peittona on vain tuo läpinäkyvä kesämekko. Joskus sitten voikin jättää nuo stringit pois ihan oikeesti, ja antaa kesätuulen huljutella paikkoja valtoimenaan.
| |
| | |
05.07.12, 12:21
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Euroblondi Sehän se juuri tarkoitus onkin, että näyttäisi siltä, että perseen peittona on vain tuo läpinäkyvä kesämekko. Joskus sitten voikin jättää nuo stringit pois ihan oikeesti, ja antaa kesätuulen huljutella paikkoja valtoimenaan. |
Hyi hiivatti, en halua ainakaan tuolla kaupungilla nähdä muiden ämmien römpsiä kun tulee tuulenpuuska. Tulisi jo talvi ja pakkanen niin ei ämmät kulkis persaus paljaana pitkin.
Jättäkää suosilla se hamekin ja paitakin pois, ottakaa oppia Tampereen Hervannan alastomasta miehestä joka pysäytti paikallisen linja-auton ollessaan täysin alasti.
O tempora o mores.
| |
| | |
08.07.12, 12:36
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tiina-62 Itse löysin ihan normaalikaupasta, ei ole sex shop kamaa. Ovat muuten aika sexyt biitsillä ja etelässä altaalla, kyllä katseet kääntyvät nuoremmiltakin miehiltä ;) että suosittelen vaihtelua tylsille mummo uikkareille. Ostin kahdet jos niitä ei kohta saa enää. | Oletko syntynyt v 62? Uskon että katseet kääntyy, mutta arvaatkos itse miksi?
| |
| | |
09.07.12, 10:28
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -------------- Oletko syntynyt v 62? Uskon että katseet kääntyy, mutta arvaatkos itse miksi? |
Jaa siellä taas joku kateellinen kimittää kun ei itse uskalla pukeutua naisellisesti ja seksikkäästi.
| |
| | | | |