| Ikuisiako ?
Ongelmanani on kaksi mustapäätä, toinen keskellä selkää ja toinen niskassa. Selässä oleva on ollut siellä jo ainakin 10 vuotta, niskassakin jo muutaman vuoden. Nuo patit eivät ole "normaalin" mustapään kokoisia, vaan todella isoja.
Selässä oleva on ajoittain todella kipeä, jo nojaaminen tuolin selkänojaan sattuu, saati sitten suora kosketus. Patti on niin pahassa kohdassa, etten ylety siihen mitenkään. Muutoin olisin jo vuosia sitten yrittänyt puristaa sen olemattomiin. Niskassa olevaan yletyn juuri ja juuri ja olenkin yrittänyt hävittää sitä useita kertoja, onnistumatta siinä. Olen puristanut sitä rystyset valkeina, puhkaissut neulalla siihen reikää ym., muttei auta, mitään ei tule sieltä ulos. Olen yrittänyt pehmittää sitä myös kaikkeen tepsivällä ilmastointiteipillä, ilman tulosta.
Lääkäriin meno tuntuukin ainoalta vaihtoehdolta, vaikkakin pelkään sitä todella paljon. En tiedä, suostuisiko lääkäri puuduttamaan alueen ennen toimenpidettä, vai alkaisiko vain puristaa pattia. Uskon, että jos lääkäri ne jotenkin saisi puristettua, niin ne pian kuitenkin täyttyisivät uudelleen. Tuntuu, että pattien leikkaus olisi omasta mielestäni ainoa mahdollisuus päästä niistä eroon, mutta luulen lääkärin kuitenkin vähättelevän ongelmaani, eikä suostuvan moiseen operaatioon.
Onko kellään ollut tällaista vaivaa ? En ainakaan tunne ketään kohtalotoveria. Jos joku tietäisi ratkaisun tähän ongelmaan, olisin tosi ONNELLINEN !
|