Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.08.12, 07:35   #1 (linkki)
uskon parempaan :)
(Vierailija)

jobinposti

Huomenta,
saisitko jotain tuntumaa tälle syksylle, kun tässä kituuttelen eteenpäin aika tiukilla. Työni on loppuu tämän kuun loppuun ja olen tehnyt sitä osa-aika tunnein. Haaveilen paremmasta työsuhteesta ja sitä myöten myös kunnollisesta palkasta, joka vaikuttaisi elämään kaikin puolin huojentavasti.
Olen kiitollinen, että olen saanut olla terve! Vaikka huolehdin asioista ja miten kaikesta selviän.
Olisin kiitollinen, jos jotain vastausta sinulta saisin.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 19:53   #2 (linkki)
§ PROFEETTA §

Käyttäjän jobinposti avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
NÄIN !

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uskon parempaan :) Näytä viesti
Huomenta,
saisitko jotain tuntumaa tälle syksylle, kun tässä kituuttelen eteenpäin aika tiukilla. Työni on loppuu tämän kuun loppuun ja olen tehnyt sitä osa-aika tunnein. Haaveilen paremmasta työsuhteesta ja sitä myöten myös kunnollisesta palkasta, joka vaikuttaisi elämään kaikin puolin huojentavasti.
Olen kiitollinen, että olen saanut olla terve! Vaikka huolehdin asioista ja miten kaikesta selviän.

jobinposti
Huomenta,

HUOMENTA VAINeen huoJENTAVASTI oloon autuaaseen täällä TELLUKSEN päällä & alla, kun oomme sekästeen ympäri pyörimme, kuin paholainen pesässänsä ¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤
NIIN sanokkin,et, et voi mittään sille ¤MURHETTUMISELLE¤ > sitten EI auta muu kuin
mennä itseensä & yrittää opetella Olematta ”MURHEEN MURTAMA, KUN seon aivan turhaa & SAIRASTAKIN hOmmOO > esim. jOs minä murhettuisin, niin Olis SE kamalan kauhian olotilaan tila ¤
¤¤¤¤¤¤¤
luoja antaa & ottaa sekästeen ”KIRUTTAA” &
pieksee” = kaikkia rakastettujaan & neet rakastelluut ovatten ME KAIKKI, myös eläimet & kasvit > maa < vesi >ilma > jne...¤
¤¤¤¤¤¤¤
ei täällä kannata ”mammonaa” keräillä > SESEON sairasta touhuu = vain kun on 2(kaksi) ihokasta > jonkinlainen katto pääkkön pienen päällä > sekästeen ¤KANAN MUNII > KAUROI > VOITA > suolaa < > pikkuriikkisen sokurii > hyvvää vettä < metsän marjoi = 300 grammaa/vrk > jugurttii/käsittelömätöntä maitoo = ”PASTORoituu #ei# saa juora > ruisleipää > jne...& näilläkin pärjää, kun syö vielä joka toinen päivä kallaa & joka toinen päivä kannaa = oikeeta kannaa, jokasteen maksoo 20,00 €/kg, ei siis mittään lääkkeillä 6 kasvuhormooneilla kasvatettuja :D 4
¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤jobi4444444

Viimeinen muokkaaja jobinposti; 12.08.12 00:00.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 22:24   #3 (linkki)
uskon parempaan :)
(Vierailija)

kiitos Jobille

Olet aivan oikeassa!
Kyllä se elämä koostuu paljon enemmästä kuin mammonan keräämisestä...vaikka se elämää hieman helpottaakin.
Pitää olla tyytyväinen että ruokaa on riittavästi ja koti <3. Itse ja lapset perheineen terveitä ja heidän elämät suurin piirtein mallillaan.
Pitäisi vaan jaksaa uskoa ja luottaa eikä turhaan murehtia. Ehkä se energia siksi onkin paikallaan, kun keskityn niin kovasti tähän olotilaan ja epäkohtiin.

On se hyvä, että joku avaa hieman silmiä ja herättelee katsomaan asioita realistisesti!
Kiitos sinulle!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku