Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Ajassa etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ajassa > Kotimaa
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.07.12, 11:58   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2006
Sijainti: risbane jaan ympäristökuntansa
Jumalautansa jätkät!,..eliin jokoonsa osuikin jaan korilleen kumminkin!

Lukasin neteistään, ettään jokuunsa tallukka oon erinäisillään joos teräaseillaan pannut kylmäkseen "kalakaverinsa" joon kohtaankin...Olein vielään nuotiossaan polttanut vainajansa joos mitään luitaan oleikin jäänyt jälelleen, olei paiskonut neen pisin mettäänsä vieläänkin. Noon kattotaampas tilannettaan, eliin,...lieköönkin tämäänsä joos tapettujaan tämäänsä meirään visvahuuli-altemme joon sittenkin?,...sillään kysymysmerkeilleen joon oon menevinään sikseen, eli:

- tapahtumapaikkansa lähentelee näitään visvansa kutuseutujaan.
- visvammehan oon hetikohta joos himoonsa kalamiehiään vaikkaan tämäänsä
joos suurein saaleitaan näiheenpäiviinsä astiin onkiintämä 15,2 senttinsä särki
joon kohtaankin, muttaan kalamies omastaan joos mielistään kumminkin.
- tapaus sattui jaan samoinaan heti aikoinaan alten katoamisenaikaan saiteiltaan.

Eliin näissäänsä "yhtälöissään" hetiinkin oon löytyvinään eli, näin täytensä kuitten aikoinaan siis tänään (hetikomiansa täysikuu brisinsä nurkillaan) otankin joon tuonsa "laskutikun" eliin ynnätäksenikin tämäänsä aikaeron kohtaankin, kattoppa saittirahvas, panenkin kellonsa soimaan jaan kuleksinkin linnojeni tuonneen joos pohjoiseensa osottavaan parvekkeelleen hihi, kiskaasen kituseni palkeet hetikohta joos täysilleen jaan karjaasen visvalleen hävittömät herjansa joon kumminkin hihihi! Tämäänsä ÄÄNIhän seen liikahtaakin seensä 320 metteriään sekunnissaan "raffisteen", eliin laskeskelenkin herätyksiään eliin karjumisensa ajan silleen, ettään paukkuukin joon visvahuulensa korvalehrilleen siinään pahalaisesnsa viirenjälkeen aamuistaan joon kumminkin, eliin joos oonkaan erees enään henkissään hetikohta joos kumminkin hihi, hihihi...Osi

Viimeinen muokkaaja Osi1; 03.07.12 12:03. Syy: ...
  Vastaa viestiin
04.07.12, 12:51   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Tervehdys Osi.

Kyllä altemme elossa on. Hän on alkanut tämän joka kesäisen elonsa niin sanottuna HYTTYSTEN SYÖTTINÄ.
Ajo-ohje Lapinlahdelta: Tietä etteenpäin kunnes tullaan Syvärin järvelle. Sitä sammaa santatietä edelleen isolle tielle, josta taas edelleen Porokylän suuntaan Nurmekseen vasemmalle. Siitä sitten oikealle Hirvivaaran mehtätielle reippaasti ennen Marjonvaaraa.
Sitä kun hissuksiin ja tovin, kyllä se plantaasinsa etteen näkyvästi tullee. Jo vaarinsa iso-isänsä pruukasi jättää kaikki arvokkaat tavarat kotiin, sen enempiä niitä pois heittämättä. Sukunsa perinteiseen kultturelliseen tyyliinsä; jos vaikka niitä joskus tarttis.
  Vastaa viestiin