Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten eteenpäin? Kuukausia ollut suhde vaalean miehen kanssa.Joudumme pitämään suhdetta yllä puheluin ja tekstarein kun emme pysty pahemmin näkemään.Tulisiko jo meille helpotusta vai kariutuuko kaikki.Itse olen joutunut suhteissani pahasti pettymään.Ja miten lapsillani,on tyttöä ja poikaa? |
Mies on kahden vaiheilla. Hänellä on toinen jalka jumissa ja toinen menossa luoksesi. Mikä muodostaa tämän jarrun? Näyttää kuin mies ei pahemmin ajattelisi tilannettasi, vaikka muuten lempeä osaakin olla. Tulevassa liikutte samassa kaupungissa yhdessä, kuva on yksittäinen. Kaikkineen syntyy sellainen vaikutelma että kaikki ei tule onnistumaan, vaikka tekisitte mitä. Kannattaa ottaa sielulla etäisyyttä mieheen ja katsoa miten hän reagoi. Olen pahoillani kun joudun toteamaan että yhteisen tulevaisuuden mahdollisuus on pieni. Lapsia en yleensä näe, joskus harvoin saan luonteenpiirteitä. Lapsien tuleva elää niin nopeasti ettei sitä saa kiinni. Voimaa ja mielen hallintaa toivon sinulle.