Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SimpsarSimpsarella Kaunista lauantaita!
Katsoisitko mitä minulle näkyy, kuuluu tai tuntuu, lomalaisen onnea ja rauhaa tällähetkellä joten voisin kuvitella että olen aika tasapainossa energioittenikin kanssa. Mitä vaan tulee esille?! Kiitokseni! |
ella;11259307]Kaunista lauantaita!
Katsoisitko mitä minulle näkyy, kuuluu tai tuntuu, lomalaisen onnea ja rauhaa tällähetkellä joten voisin kuvitella että olen aika tasapainossa energioittenikin kanssa. Mitä vaan tulee esille?! Kiitokseni![/QUOTE]
Simpsarella;11259307]Kaunista lauantaita!
Katsoisitko mitä minulle näkyy, kuuluu tai tuntuu, lomalaisen onnea ja rauhaa tällähetkellä joten voisin kuvitella että olen aika tasapainossa energioittenikin kanssa. Mitä vaan tulee esille?! Kiitokseni![/QUOTE]
Simpsarella;11259307]Kaunista lauantaita!
NYT ON taas maanantai & kOhta On tOrstai > tOivOa täynnänsä ?
¤¤¤¤¤¤¤
ESIIN TULEE kOkO NAINEN NAINEN vainen ¤
####
TASOSSA ENERGIAT Ovat nyt: MIINUS sOrttista = 65%:n verran & siten sitä + iOnii = 35%:n verran, et kyllä “TUNSIT” Oikein, mutta nyt TUNTUU + ENERGIAN NOUSU PILKOITTAMASSSA edustassasi = PIELUUKSISSSA, janOat nyt “MIESTÄ” rinnallesi = j-opasteen vielä “LÄHEMPÄÄN” EDUSTUSTOON ASTEN, niin On kOva hinku SAADA jOtain “KÄTTÄ PAREMPAA” = OIKIAA MIESTÄ, jOka hallittOO Sen nautinnOn ALUEEN, nO SE/HÄN On juuri “OVELLASI”, jOten tuumasta tOimeen ALA :D #
¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤