|
08.08.12, 17:06
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vaihtoa
mies yritti keskustelua avata viestein. mitä sillä on mielessä?mitä haluaa? meillä on pitkästi yhteistä historiaa taustalla ja tilanne on epäselvä. saatan kysyä lisäkysymyksiä, sinä voit myös kysyä. vastaan varmasti.
| |
| |
08.08.12, 17:49
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | vakkari Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari mies yritti keskustelua avata viestein. mitä sillä on mielessä?mitä haluaa? meillä on pitkästi yhteistä historiaa taustalla ja tilanne on epäselvä. saatan kysyä lisäkysymyksiä, sinä voit myös kysyä. vastaan varmasti. | ei pahalla viestiä laita.taitaa vaivata yksinäisyys ja haluaako sinulta lainata jotain?rahaasiat hänellä millaiset.sinä tiedät.jokin asia siellä kaihertaa yksinäisyys mutta myös rahaasia.
ihmissuhteita ajatuksen päällä sukuun nähden lähestymistä?entä mitä muuta lähiajassa työssäkään ei hirveästi voimavaroja entä harrastepuoli siellä virkistymistä?rakkautta ei viitsi edes kysyä? rentouttavaa iltaa.
| |
| |
08.08.12, 17:59
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nikiki ei pahalla viestiä laita.taitaa vaivata yksinäisyys ja haluaako sinulta lainata jotain?rahaasiat hänellä millaiset.sinä tiedät.jokin asia siellä kaihertaa yksinäisyys mutta myös rahaasia.
ihmissuhteita ajatuksen päällä sukuun nähden lähestymistä?entä mitä muuta lähiajassa työssäkään ei hirveästi voimavaroja entä harrastepuoli siellä virkistymistä?rakkautta ei viitsi edes kysyä? rentouttavaa iltaa. |
ei varmasti pahalla, päinvastoin tod.näköisemmin.
sukuasiat pehmenee vähitellen ja sen eteen joudut näkemään vaivaa. hankala nainen on poikkitein. terveyteen tulee harmia, pieni sairasloma joka helpottaa uupumustas. ei vakava, mutta kivulias asia. harrastuksiin ei synny näkymää.
| |
| |
08.08.12, 18:12
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari mies yritti keskustelua avata viestein. mitä sillä on mielessä?mitä haluaa? meillä on pitkästi yhteistä historiaa taustalla ja tilanne on epäselvä. saatan kysyä lisäkysymyksiä, sinä voit myös kysyä. vastaan varmasti. |
Mielestäni mies haluaisi teille tasapainon välillenne välillemme asiat selvälle tolalle. Suoraan ei tule toivooko suhdetta, sanoisin ettei vaikka oletkin hänelle tärkeä. Haluaisi mielenrauhaa.
Odotanko turhaan puhelua vanhasta työpaikastani johon olin yhteydessä, vai enkö ole sitä mitä nyt hakevat? Soitan sinne kyllä uudelleenkin mutta mikä mättää, menikö ohi?
| |
| |
08.08.12, 18:30
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari mies yritti keskustelua avata viestein. mitä sillä on mielessä?mitä haluaa? meillä on pitkästi yhteistä historiaa taustalla ja tilanne on epäselvä. saatan kysyä lisäkysymyksiä, sinä voit myös kysyä. vastaan varmasti. |
Mies ei pääse sinusta yli. Kyllä on vielä kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Tarvitsee myös jollakin tasolla tukeasi tai apuasi. Olisi varmaankin aiheellista keskustella tarkemmin hänen kanssaan ja selvitellä asioita. Se auttaa sinuakin.
Minulle voitko katsoa miten tämä ja ensi vuoden kuviot menevät. Näkyykö jotakin erityistä perheeseen tai työhön liittyen? Tai jos nousee jotakin muuta? Perheellinen olen ja toiminut pitkään vaativissa tehtävissä työelämässä, mutta nyt vuoden verran vapaalla.
| |
| |
08.08.12, 19:19
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | vakkari Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari ei varmasti pahalla, päinvastoin tod.näköisemmin.
sukuasiat pehmenee vähitellen ja sen eteen joudut näkemään vaivaa. hankala nainen on poikkitein. terveyteen tulee harmia, pieni sairasloma joka helpottaa uupumustas. ei vakava, mutta kivulias asia. harrastuksiin ei synny näkymää. | tämä on tärkeä ihmissuhde sinulle vaikka ei elämänkumppaniksi nouse viereesi mutta se on se lanka joka ei katkea.
ei sitä sairaslomaa haluaisi vaan ajattelin jos jokin kiva ajanviete mahdollisuus tulisi ja sitä kautta uutta puhtia työhön ja muuhunkin elämään.kuka hankala nainen on minua vanhempi vai nuorempi?
| |
| |
08.08.12, 19:58
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yks vastannut. Ei huvittaisi jäädä ilman toista vastausta jo tänään.
| |
| |
08.08.12, 20:00
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja senjaliini Mielestäni mies haluaisi teille tasapainon välillenne välillemme asiat selvälle tolalle. Suoraan ei tule toivooko suhdetta, sanoisin ettei vaikka oletkin hänelle tärkeä. Haluaisi mielenrauhaa.
Odotanko turhaan puhelua vanhasta työpaikastani johon olin yhteydessä, vai enkö ole sitä mitä nyt hakevat? Soitan sinne kyllä uudelleenkin mutta mikä mättää, menikö ohi? |
soitto tulee ja siitä seurauksena tulee uudistusta sinulle. et saa ehä sitä, mitä hait mutta tilalle tulee uutta. yhteyttä ei ole tullut koska keskustelua aiheutuu valinnasta.
| |
| |
08.08.12, 20:26
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Linnea- Mies ei pääse sinusta yli. Kyllä on vielä kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Tarvitsee myös jollakin tasolla tukeasi tai apuasi. Olisi varmaankin aiheellista keskustella tarkemmin hänen kanssaan ja selvitellä asioita. Se auttaa sinuakin.
Minulle voitko katsoa miten tämä ja ensi vuoden kuviot menevät. Näkyykö jotakin erityistä perheeseen tai työhön liittyen? Tai jos nousee jotakin muuta? Perheellinen olen ja toiminut pitkään vaativissa tehtävissä työelämässä, mutta nyt vuoden verran vapaalla. |
työ jatkuu lähes ennallaan, uuden työhenkilön myötä tullut yksittäiseen asiaan uudistusta mikä vaikuttaa sinun työhön kans. sinä viihdyt omissa ajatuksissa ja oloissa, katsot asioita ulkopuolisena, on tarve rajata toisten lähelle tuloa, tunnut olevan erokkavaiheen tarpeessa. en osaa kuvata hyvin mitä näen. se ei ole masennusta tai ahdistusta, jotain kipua henkisellä puolella, kyllästymistä tai uuden haluamista, urautumisen pelkoa. tämä on ajanjakso mikä mee ohitse aikanaan.
| |
| |
08.08.12, 20:35
|
#10 (linkki)
Mies on tunnustellut maaperää, eli mitä ajattelet ja tunnet. Hänellä on halua kokeilla onko tässä eväitä vielä johonkin. Mutta en oikein tunne, että suoraan haluaisi jotain sinusta. Haluaa kuulua jollakin tavoin elämääsi.
Minä yllättäen kaipaan tummaa miestä. Merkitseekö tämä syksy meille jotain? Mitä mies tuumiskelee tästä tilanteesta?
| |
| |
08.08.12, 20:36
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja nikiki tämä on tärkeä ihmissuhde sinulle vaikka ei elämänkumppaniksi nouse viereesi mutta se on se lanka joka ei katkea.
ei sitä sairaslomaa haluaisi vaan ajattelin jos jokin kiva ajanviete mahdollisuus tulisi ja sitä kautta uutta puhtia työhön ja muuhunkin elämään.kuka hankala nainen on minua vanhempi vai nuorempi? | en näe kaikkia asioita, yleensä enemmän ihmiseen vaikuttavat asiat tulee esille. ei varmasti hauskaakaan puutu elämästäs. nainen tuntuu vähän yli nelikymppiseltä ja vaalealta, hiukset korvan taakse vedetyltä.
sanotko minulle, mitä mies tuntee minua kohtaan?
| |
| |
08.08.12, 20:50
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaus Mies on tunnustellut maaperää, eli mitä ajattelet ja tunnet. Hänellä on halua kokeilla onko tässä eväitä vielä johonkin. Mutta en oikein tunne, että suoraan haluaisi jotain sinusta. Haluaa kuulua jollakin tavoin elämääsi.
Minä yllättäen kaipaan tummaa miestä. Merkitseekö tämä syksy meille jotain? Mitä mies tuumiskelee tästä tilanteesta? | ehdottomasti merkitsee. en saa kiinni, mitä itse haluat. suuri lämpö ja yhteys välillänne on selkeä. paljon yhdessä olemista ja jakamista. taisi tulla teille molemmille yllätyksenä nämä käänteet.
| |
| |
08.08.12, 20:52
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari ehdottomasti merkitsee. en saa kiinni, mitä itse haluat. suuri lämpö ja yhteys välillänne on selkeä. paljon yhdessä olemista ja jakamista. taisi tulla teille molemmille yllätyksenä nämä käänteet. |
Kiitos. Yllätyksenä tulivat käsittääkseni molemmille.
| |
| | | | |