Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.08.12, 17:58   #1 (linkki)
Ruskeat hiukset
(Vierailija)

Kuvankatsoja

Paljon on sinulla kysymyksiä, mutta kokeilen onneani jos minullekin katsoisit.

Mitä näytetään rakkauteen minulle? Olen ollut vuodesta -04 sinkkuna. Pieniä romansseja on ollut toki, mutta ei mitään sellaista, joka olisi voinut johtaa vakavampaan. Näkyykö minulle kumppania? Sitten kysyisin vielä, että mikä on se syy miksi mies, joka on tuttu vuosien takaa, ei vastaa mitään viestiini?
  Vastaa viestiin
12.08.12, 18:06   #2 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruskeat hiukset Näytä viesti
Paljon on sinulla kysymyksiä, mutta kokeilen onneani jos minullekin katsoisit.

Mitä näytetään rakkauteen minulle? Olen ollut vuodesta -04 sinkkuna. Pieniä romansseja on ollut toki, mutta ei mitään sellaista, joka olisi voinut johtaa vakavampaan. Näkyykö minulle kumppania? Sitten kysyisin vielä, että mikä on se syy miksi mies, joka on tuttu vuosien takaa, ei vastaa mitään viestiini?

Rakkaudessa näytetään outo symboli, joka silloin tällöin näkyy, eli sellainen kuin rakkaasi olisi jo mennyt ns. käsiesi läpi, ts. hän olisi menneessä. Voi tarkoittaa sitä että sydämesi on osin menneessä. Sellainen vaikutelma syntyi. Tulevassa on kuitenkin ristiverinen, joka tulee elämääsi aika rehvakkaana miehenä, mutta en tiedä onko hänestä sitten loppupeleissä sulhaseksi. Mies vuosien takaa haluaa säilyttää lievän ylimielisen etäisyyden. Osin hän pelkää jotakin.
  Vastaa viestiin
12.08.12, 18:18   #3 (linkki)
Ruskeat hiukset
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvankatsoja Näytä viesti
Rakkaudessa näytetään outo symboli, joka silloin tällöin näkyy, eli sellainen kuin rakkaasi olisi jo mennyt ns. käsiesi läpi, ts. hän olisi menneessä. Voi tarkoittaa sitä että sydämesi on osin menneessä. Sellainen vaikutelma syntyi. Tulevassa on kuitenkin ristiverinen, joka tulee elämääsi aika rehvakkaana miehenä, mutta en tiedä onko hänestä sitten loppupeleissä sulhaseksi. Mies vuosien takaa haluaa säilyttää lievän ylimielisen etäisyyden. Osin hän pelkää jotakin.

Kiitos nopeasta vastauksesta. Eli tuo rakkaani ei palaa sieltä menneestä enää tulevaisuuden rakkaaksi? Harmillista, että sellainen on päässyt livahtamaan käsien läpi. Tuo mies, jolle viestiä laitoin, osaa kieltämättä hyvin pitää etäisyyttä. Sitten, kun haluaa olla yhteyksissä niin ottaa itse yhteyttä. Pelko voisi osittain liittyä hänen työkuviohinsa ja siellä oleviin yhteisiin tuttuihin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku