Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Työ ja yhteiskunta > 50+
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.11.12, 11:34   #26 (linkki)
Ankelika
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chouette Näytä viesti
"Eikö siis mikään muu media kuin televiso mukamas vaikuta ihmiseen vai eikö niitä ole tuon tutkimuksen perusteella olemassakaan ? Ilmeisesti ei."

Katson tv-ohjelmia vain netistä. Yritän olla valikoiva katsomisen suhteen.
Kaipa kaikki vaikuttaa ihmiseen. Kuuntelin eilen illalla radiosta tähtisumua ja heräsin aamulla siihen, että päässäni soi ihana musiikki. Hetken miettimisen jälkeen päättelin, että kyseessä on ko. ohjelmassa soitettu kappale tai vastaava. Tuttu laulu, jossa sanotaan ettei aina käy kuin haaveillaan.

Kävelin eilen juna-asemalla pienen pojan perässä. Poika selitti jo junassa isälleen monen monta asiaa. Asemalaiturilla hän heti huomasi pylväsmainoksen Spidermanin. Naapurin pojalla on kuulema samanlainen. Junassa jo sain kuulla, että Lordi asuu Rovaniemellä kalliolla. Äiti on kuulema kertonut.

Minustakin tuntuu, että Lordi on ihan oikea satuhahmo. Enhän ole koskaan nähnyt miestä naamion takaa.

Mutta tottapuhuen joskus tuntuu, että olen itsekin satuhahmo. Olen jymähtänyt rooliin, joka ei taatusti istu minulle. Ehkä olen lukenut liikaa median huttua. Telkkaria ei voi syyttää. Se lähti kierrätykseen vuonna 2007 joulun hujakoilla.

Tutkijoilla on aina 3 prosentin virhemarginaali. Ehkä kuulun tuohon marginaalijoukkoon.

Katsoin eilen netistä Enbusken haastattelemaa Mikael Jungleria ip-lehden vinkkinä. Mies puhui kiiltokuvista. Jos olisin naamakirjassa tai twiittaisin kävisin peukuttamassa ko. henkilöä. Kommentoin nyt omaan viestiini sohvalla älypuhelimella.
  Vastaa viestiin
18.11.12, 14:52   #27 (linkki)
et ole ainoa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankelika Näytä viesti
Kommentoin nyt omaan viestiini sohvalla älypuhelimella.
Se on varmaan tärkeä tieto, että kommentoi ihan älypuhelimella.
Vähän kuin lapset hiekkalaatikolla. Mullapas on.
On minullakin, mutten tunne tarvetta ilmoittaa millä milloinkin kommentoin netissä.
ps. Etkö osaa aloittaa uutta keskustelua. En muista yhtään aloitusta sinulta.
  Vastaa viestiin
18.11.12, 15:59   #28 (linkki)
En
(Vierailija)

varsinaisesti samaistu, mutta joitakin kivoja hiusmalleja/värejä saatan kokeilla.
  Vastaa viestiin
20.11.12, 16:17   #29 (linkki)
aloitus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja et ole ainoa Näytä viesti
Se on varmaan tärkeä tieto, että kommentoi ihan älypuhelimella.
Vähän kuin lapset hiekkalaatikolla. Mullapas on.
On minullakin, mutten tunne tarvetta ilmoittaa millä milloinkin kommentoin netissä.
ps. Etkö osaa aloittaa uutta keskustelua. En muista yhtään aloitusta sinulta.
Olen aloittanut muutaman ketjun elleissä. Ei vain ole nykyään tarvetta aloittaa uusia puheenaiheita. Aloitan sitten uuden ketjun, kun kommentoin elleissä kenkäpuhelimellani Maxwell Smith tv-hahmoa matkien.
  Vastaa viestiin
20.11.12, 16:34   #30 (linkki)
Aloituksia kaivataan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aloitus Näytä viesti
Olen aloittanut muutaman ketjun elleissä. Ei vain ole nykyään tarvetta aloittaa uusia puheenaiheita. Aloitan sitten uuden ketjun, kun kommentoin elleissä kenkäpuhelimellani Maxwell Smith tv-hahmoa matkien.
Ennenkun joku käy kimppuusi niin korjataan heti tuo hahmo Maxwell Smartiksi mikäli tarkoitit sitä salaista agenttia 86?
  Vastaa viestiin

21.11.12, 21:27   #31 (linkki)
Smart
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aloituksia kaivataan Näytä viesti
Ennenkun joku käy kimppuusi niin korjataan heti tuo hahmo Maxwell Smartiksi mikäli tarkoitit sitä salaista agenttia 86?
GET SMART - Episode 1 - Mr. Big (1965 TV Show) part 1 of 3 - YouTube

Max soittaa tässä klipissä siivouskomerossa.
  Vastaa viestiin
26.11.12, 20:14   #32 (linkki)
Miten lie
(Vierailija)

En ole muistanut panna TV:tä kahteen kuukauteen edes seinään, se on vain unohtunut. Onkohan nyt käynyt niin, etten enää ole, vai olenko minä senkin edestä. Olemassa, meinaan.

Ensi yö menee miettiessä tätä.
  Vastaa viestiin
26.11.12, 20:57   #33 (linkki)
Ankelika
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten lie Näytä viesti
En ole muistanut panna TV:tä kahteen kuukauteen edes seinään, se on vain unohtunut. Onkohan nyt käynyt niin, etten enää ole, vai olenko minä senkin edestä. Olemassa, meinaan.

Ensi yö menee miettiessä tätä.
Luin eilen Helsingin Energia Helen lehdestä, että taulu-tv ja tietokone ovat kovia syömään sähköä.
Joten jos vietät ensi yön telkkaria miettien niin ehkä kannattaa iloita sähkön säästöstä.
Sille rahalle löytyy varmasti parempaakin käyttöä kuin salkkareiden tai muiden ohjelmien katsominen.
  Vastaa viestiin
26.11.12, 22:24   #34 (linkki)
Miten lie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankelika Näytä viesti
Luin eilen Helsingin Energia Helen lehdestä, että taulu-tv ja tietokone ovat kovia syömään sähköä.
Joten jos vietät ensi yön telkkaria miettien niin ehkä kannattaa iloita sähkön säästöstä.
Sille rahalle löytyy varmasti parempaakin käyttöä kuin salkkareiden tai muiden ohjelmien katsominen.
Kiitos! Tämähän jo nollasikin ilomurhetasapainoni stabiiliin unitilaan :)

Käyttö on kyllä jo löytynyt, kun olen sortunut viime aikoina turhan usein Huuto-Netin kirjavarastoille, eipä siis tarvitse valvoa ensi yötä miettimässä, mihin sen rahansäästöni tunkemalla tunkisin.

Hetkinen, niin, jaa, olenhan minä sittenkin TV:n katsomisen uhri eli roolimallin omaksuja, sieltä muinaisemmilta ajoilta vaan. Pitkät piuhat ja hidas sytytys. Kun siellä TV:n laatikossahan se istui kirjahyllynsä ääressä se Donner, joka väitti, että lukeminen kannattaa aina. Riippuu vähän siitä, moneenko huutokauppaan lankeaa, se kannattaminen...
  Vastaa viestiin
27.11.12, 18:35   #35 (linkki)
kirjoista
(Vierailija)

https://kirja.elisa.fi/ekirja/tools-onnen-tyokalut

Olin kirjoittanut kesällä käyneeni kirjakaupassa. Myyjän suosittelema kirja on Onnen työkalut.
Donner käveli kerran vastaan kadulla. Viisas ja tyhmä tulivat vastaan. Minä tietenkin olen se tyhmä tyyppi.

Kuuntelen nyt radiosta juttua leipäjonoista. Toisi kovia elämäntarinoita.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku