Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 10.07.12, 22:15   #1 (linkki)
mietteliäs matilda
(Vierailija)

Vaihtoja-vastailen keskiviikkona

Terveys on heikko ja hoidot uuvuttavat. Takana paljon vastoinkäymisiä. Olen yrittänyt pysyä toiveikkaana. Mitäpä tähän hetkeen ja tulevaan näkyy. Vastailen keskiviikon aikana.
  Vastaa viestiin
Päiväys 10.07.12, 23:46   #2 (linkki)
minusta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs matilda Näytä viesti
Terveys on heikko ja hoidot uuvuttavat. Takana paljon vastoinkäymisiä. Olen yrittänyt pysyä toiveikkaana. Mitäpä tähän hetkeen ja tulevaan näkyy. Vastailen keskiviikon aikana.

Ei nyt ole vaihtokaveriksi, mutta lähettelin tuossa sinulle energiaa. Hyvää jatkoa sinulle! :)
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 02:21   #3 (linkki)
pikku lamppu
(Vierailija)

vaihtaria

Lähetän myös energiaa sinulle ja katson myös. Hoidot painavat mieltäsi ja tässä on jotain odottelua ja epävarmuutta ollut myös. Edestakaista matkaa ja runsaasti vastaanottoja. Asioissa tulee käännös ja hoito paranee jotenkin konkreettisesti. Vielä pitää jaksaa, mutta helpompaa on sinulla jo ensi tammikuussa, sitten ensi kesälle olet hymy kasvoilla, joten toivon sinulle sinnikyyttä ja voimakasta tahtoa etenemiseen. Ole toiveikas, sillä voimia ja parannusta on tulossa. Matkaa vielä on, mutta lopputulos palkitsee sinut. Ota voimavärisi nyt käyttöön myös, anna sydämesi täyttyä valoisasta keltaisesta ja oranssista, ne antavat lisävoimaa tummien pilvien ollessa kohdallasi, mutta tulos on hyvä, joten energiaa ja voimaa alan kohta sinulle lähettämään tueksesi.

jos jaksat vastailla, niin terveys on heikko myös minulla ja yksinäisyys painaa myös mieltäni. Näihin helpotusta mieluusti toivon, mutta kerro mitä näet vaan..
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 14:52   #4 (linkki)
mietteliäs matilda
(Vierailija)

pikku lamppu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku lamppu Näytä viesti
Lähetän myös energiaa sinulle ja katson myös. Hoidot painavat mieltäsi ja tässä on jotain odottelua ja epävarmuutta ollut myös. Edestakaista matkaa ja runsaasti vastaanottoja. Asioissa tulee käännös ja hoito paranee jotenkin konkreettisesti. Vielä pitää jaksaa, mutta helpompaa on sinulla jo ensi tammikuussa, sitten ensi kesälle olet hymy kasvoilla, joten toivon sinulle sinnikyyttä ja voimakasta tahtoa etenemiseen. Ole toiveikas, sillä voimia ja parannusta on tulossa. Matkaa vielä on, mutta lopputulos palkitsee sinut. Ota voimavärisi nyt käyttöön myös, anna sydämesi täyttyä valoisasta keltaisesta ja oranssista, ne antavat lisävoimaa tummien pilvien ollessa kohdallasi, mutta tulos on hyvä, joten energiaa ja voimaa alan kohta sinulle lähettämään tueksesi.

jos jaksat vastailla, niin terveys on heikko myös minulla ja yksinäisyys painaa myös mieltäni. Näihin helpotusta mieluusti toivon, mutta kerro mitä näet vaan..
Kiitos energiasta ja tulkinnasta, josta sain jo itsessään paljon voimia. En ole katsonut pitkään aikaan, joten otathan varauksella tämän tulkintani.

Terveys: Tulee tunne, että olet etsinyt monenmoisia keinoja kohentaa terveyttäsi. Se on hyvä asia, ja sitä kannattaa jatkaa myös tulevaisuudessa. Sinulla liene vaikea vaihe, ikään kuin ilmassa olisi paljon ärräpäitä ja protestointia, mikä sinällään ihan luonnollista. Voimavarasi näyttäisivät olevan hyvissä kantimissa, sinulla taistelutahtoa riittää ja haluatkin tasapainottaa elämääsi kevyempään ja humoristisempaan suuntaan. Lähitulevaisuudessa tiellesi asetetaan este..se on jokin merkittävä valintakysymys liittyen terveyteesi. Paljon tulet pohtimaan rohkenetko lähteä tähän ehdotukseen mukaan. Näkisin, että tämän esteen ylittäminen kannattaa ehdottomasti. Sen ylittäminen tuo sinulle kohennusta terveyteesi ja tuo elämääsi mielihyvää.

Yksinäisyys: Yksinäisyydestä huolimatta näkisin, että olet liikkuvainen ihminen ja sinusta on ikään kuin vaikea saada otetta. Sinulla näkyisi olevan myös suojamuuri ympärilläsi, jota on vaikea rikkoa. Sinun pitää palata menneisyyteen ja etsiä sieltä ne syyt, miksi pelkäät päästää toista ihmistä lähelle. Tässä kehotetaan tekemään tämä menneisyyden katsominen yhdessä jonkun toisen kanssa, ystävän, terapeutin tms. Ihan turhaan pelkäät katsoa sinne menneisyyteen, sillä kun sen teet se onkin paljon helpompaa kuin ikinä olisit kuvitellutkaan. Yksinäisyyteen liittyvät asiat tulevat näin selkiintymään ja ymmärrät sen jälkeen myös entistä paremmin itseesi liittyviä käyttäytymismalleja.

Toivon saavani palautetta :D
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 14:54   #5 (linkki)
mietteliäs matilda
(Vierailija)

minusta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta Näytä viesti
Ei nyt ole vaihtokaveriksi, mutta lähettelin tuossa sinulle energiaa. Hyvää jatkoa sinulle! :)
Kiitän energialähetyksestä ja mukavaa kesänjatkoa!!
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 15:04   #6 (linkki)
valonvoima
(Vierailija)

Lainaus:
Terveytesi on nyt heikko, siksi ohjaa kaikki energiasi nyt omaan hyvinvointiisi. Kaikki toiset lähelläsi ja kauempana pärjäävät kyllä. Hoito jatkuu pidempään, mutta näen lähelläsi valoa en mustaa synkkyyttä. Tulet selviämään kyllä, luota siihen saat parhaan mahdollisen avun.
Näin lyhyesti sinulle ja voimia!

Jos jaksat katsoa myös minulle aivan lyhyesti tulevaa? Työ, terveys ja rakkaus mihin näistä saat parhaiten kiinni? Työssä olen, mutta muutosta tulossa, terveydessä ongelmia, rakasta kaipaan elämääni.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 15:57   #7 (linkki)
mietteliäs matilda
(Vierailija)

valonvoima

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valonvoima Näytä viesti
Terveytesi on nyt heikko, siksi ohjaa kaikki energiasi nyt omaan hyvinvointiisi. Kaikki toiset lähelläsi ja kauempana pärjäävät kyllä. Hoito jatkuu pidempään, mutta näen lähelläsi valoa en mustaa synkkyyttä. Tulet selviämään kyllä, luota siihen saat parhaan mahdollisen avun.
Näin lyhyesti sinulle ja voimia!

Jos jaksat katsoa myös minulle aivan lyhyesti tulevaa? Työ, terveys ja rakkaus mihin näistä saat parhaiten kiinni? Työssä olen, mutta muutosta tulossa, terveydessä ongelmia, rakasta kaipaan elämääni.
Kiitän katsauksesta.

Sinulla lienee menneisyydessä kipeitä asioita, joista olet käsittelemällä päässyt voitolle. Olethan siis kiitollinen tästä hetkestä ja siitä mihin olet päässyt. Enkelitkin riemuitsevat tästä kanssasi. Anna arvo itsellesi ja ponnisteluillesi. Jostain syystä tähän nousee esille maapallo jne. Oletko suunnitellut pitempää reissua maailmalle? Sellaista tässä sinulle suositellaan eli matkaa kaukomaille. Näissä maissa tapahtuu maanjäristyksiä, mutta niistä ei kannata olla huolissaan. Hollanti olisi myös maa, jossa vierailemalla saisit paljon voimia. Olet nyt ns. jumissa,mutta näkisin että ongelmat toisensa perään ratkeavat kyllä vauhdilla sitten kun on sen aika.

Toivon palautetta.
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 16:09   #8 (linkki)
tässä vielä yksi...
(Vierailija)

Lainaus:
...jos nimittäin jaksat, sillä näen sinut aika väsyneenä ja ensimmäisenä ajatuksena oli, että miten voisin piristää sinua. Koeta nauttia kesän antimista; mansikoista, mustikoista, uusista perunoista jne. ne vahvistaisivat sinua vitamiineilla. Myös hiukan ulkona oleilua voimien mukaan. tämä terveysasia hallitsee sinua noin 3-4 kuukautta ja sitten alkaa sellainen tervehtyminen sekä henkinen että fyysinen. Valoa on tunnelin päässä, mutta älä luovuta, vaan aseta itsellesi pieniä tavotteita. Selkeästi sinulla on ns. hyviä ja huonoja hetkiä. Mutta ymmärrät niiden kuuluvan asiaan. Joku ihminen nousee tässä sinulle tärkeäksi, et ole ennen havainnut häntä, on ollut sivulla tai huomaatta, mutta sairastelun aikana hän nousee "esiin".
Minulle, jos siis jaksat, rakkaus terveys ja raha. Eli monia vuosia yksin olen ollut, rankka avioero vei voimat ja tuntuu välistä etten vieläkään ole täysin voimissa. Terveydessä ei ole isoja asioita, enemminkin kiusallisia, tämä kesä on tällaista tilapäistä tiukkaa aikaa miten selviän tästä kuusta laskuista yms? Voimia sinulle!
  Vastaa viestiin
Päiväys 11.07.12, 16:33   #9 (linkki)
mietteliäs matilda
(Vierailija)

tässä vielä yksi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä vielä yksi... Näytä viesti
...jos nimittäin jaksat, sillä näen sinut aika väsyneenä ja ensimmäisenä ajatuksena oli, että miten voisin piristää sinua. Koeta nauttia kesän antimista; mansikoista, mustikoista, uusista perunoista jne. ne vahvistaisivat sinua vitamiineilla. Myös hiukan ulkona oleilua voimien mukaan. tämä terveysasia hallitsee sinua noin 3-4 kuukautta ja sitten alkaa sellainen tervehtyminen sekä henkinen että fyysinen. Valoa on tunnelin päässä, mutta älä luovuta, vaan aseta itsellesi pieniä tavotteita. Selkeästi sinulla on ns. hyviä ja huonoja hetkiä. Mutta ymmärrät niiden kuuluvan asiaan. Joku ihminen nousee tässä sinulle tärkeäksi, et ole ennen havainnut häntä, on ollut sivulla tai huomaatta, mutta sairastelun aikana hän nousee "esiin".
Minulle, jos siis jaksat, rakkaus terveys ja raha. Eli monia vuosia yksin olen ollut, rankka avioero vei voimat ja tuntuu välistä etten vieläkään ole täysin voimissa. Terveydessä ei ole isoja asioita, enemminkin kiusallisia, tämä kesä on tällaista tilapäistä tiukkaa aikaa miten selviän tästä kuusta laskuista yms? Voimia sinulle!
Väsymys ja kivut painavat päälle. Ravitsemukseen olen kiinnittänyt huomiota jo pitemmän aikaa. Ulkoillut olen päivittäin pyörätuolilla.

Näkisin, että vielä vähän aikaa menee, kun kamppailet tuon eron aiheuttamien tunnetilojen kanssa. Tässä kesän aikana tapahtuu kuitenkin jonkinlainen läpimurto ja saat ohjattua itsesi vuolaammille kirkkaimmille vesille. Kesä muutenkin piristää sinua..näen, että jaksat taas enemmän huolehtia itsestäsi, pieni turhamaisuus on nyt paikallaan ;) Kesä tulee olemaan taloudellisesti tiukka, mutta sinun on vain kestettävä se. Tilanne tulee kyllä kohenemaan myöhemmin ihan merkittävästikin.
  Vastaa viestiin
Päiväys 12.07.12, 00:44   #10 (linkki)
valonvoima
(Vierailija)

Lainaus:
Kiitän katsauksesta.

Sinulla lienee menneisyydessä kipeitä asioita, joista olet käsittelemällä päässyt voitolle. Olethan siis kiitollinen tästä hetkestä ja siitä mihin olet päässyt. Enkelitkin riemuitsevat tästä kanssasi. Anna arvo itsellesi ja ponnisteluillesi. Jostain syystä tähän nousee esille maapallo jne. Oletko suunnitellut pitempää reissua maailmalle? Sellaista tässä sinulle suositellaan eli matkaa kaukomaille. Näissä maissa tapahtuu maanjäristyksiä, mutta niistä ei kannata olla huolissaan. Hollanti olisi myös maa, jossa vierailemalla saisit paljon voimia. Olet nyt ns. jumissa,mutta näkisin että ongelmat toisensa perään ratkeavat kyllä vauhdilla sitten kun on sen aika.

Toivon palautetta.
Kiitos paljon sinulle. Ja tässä palaute: Olen totta kiitollinen siitä että olen jaksanut käsitellä kipeitä asioita ja lisäksi kiitän jokaisesta päivästäni. Minulla on haave päästä kaukomaille, jonnekin missä voisin levätä ja nauttia auringosta, lämmöstä ja hyvästä ruoasta yms. sopivan kaverin kanssa. Toivottavasti tuo kaveri vielä ilmaantuu, oli hän sitten nais- tai miespuolinen, molemmat yhtä hyviä vaihtoehtoja.
Hyvin sait kiinni minun tilanteestani.
  Vastaa viestiin