| |  | |
01.08.12, 21:24
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ennustajat ei kerro rahasta?
Oma "hoviennustajani" kertoi joskus että ei kerro tai ei näe jos on tulossa rahaa, jos kumminkin tulee "työtapaturma" eli ennustus ei toteudu. Yhdelle asiakkaalle sanoi joskus että ei hän näe mitään isompaa rahantuloa ja asiakas voitti viikon päästä ison summan. Mullekin on sanonut usein ettei näe mitään isompaa muutosta raha-asioissa. Viime kerralla näki että muutaman kuukauden päästä uudistan kotia, matkustan ym 'pientä'. Kun asiaa ajattelen ja tiedän rahatilanteeni joka on kädestä-suuhun -elämistä niin en pysty mihinkään ylimääräiseen pitkään aikaan, palkat menee lainoihin ja elämiseen. Sanoisiko ennustaja jos on nähnyt rahantulon asian vähän kiertäin eikä suoraan, eli ostan sitä sun tätä/matkustelen?
| |
| | |
01.08.12, 21:35
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuka kertoisi? =) Oma "hoviennustajani" kertoi joskus että ei kerro tai ei näe jos on tulossa rahaa, jos kumminkin tulee "työtapaturma" eli ennustus ei toteudu. Yhdelle asiakkaalle sanoi joskus että ei hän näe mitään isompaa rahantuloa ja asiakas voitti viikon päästä ison summan. Mullekin on sanonut usein ettei näe mitään isompaa muutosta raha-asioissa. Viime kerralla näki että muutaman kuukauden päästä uudistan kotia, matkustan ym 'pientä'. Kun asiaa ajattelen ja tiedän rahatilanteeni joka on kädestä-suuhun -elämistä niin en pysty mihinkään ylimääräiseen pitkään aikaan, palkat menee lainoihin ja elämiseen. Sanoisiko ennustaja jos on nähnyt rahantulon asian vähän kiertäin eikä suoraan, eli ostan sitä sun tätä/matkustelen? |
on kerrottu raha-asiatkin, siis tulevat ja menevät :D Ehkäpä joku on aikoinaan hoviennustajasi luvattua pottia tuhlaillut liikaa odotellessaan sitä pottia ja mitään ei tullutkaan, joten vahingosta viisastuneena ei enää kerro (kiukkunen asiakas varmaan tuollaisen jälkeen :D) ... Osa ei halua kertoa kuolemaan liittyviä asioita ja osa terveyteen...
Muista, että aikakin heittää, se muutama kuukausi voi olla muutama vuosi (itselleni käynyt useinkin näin). Silloin voi sinun taoutesi olla jo kohentunut "luonnollisestikin".
| |
| | |
01.08.12, 22:54
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä mulle on kerrottu raha-asiatkin, siis tulevat ja menevät :D Ehkäpä joku on aikoinaan hoviennustajasi luvattua pottia tuhlaillut liikaa odotellessaan sitä pottia ja mitään ei tullutkaan, joten vahingosta viisastuneena ei enää kerro (kiukkunen asiakas varmaan tuollaisen jälkeen :D) ... Osa ei halua kertoa kuolemaan liittyviä asioita ja osa terveyteen...
Muista, että aikakin heittää, se muutama kuukausi voi olla muutama vuosi (itselleni käynyt useinkin näin). Silloin voi sinun taoutesi olla jo kohentunut "luonnollisestikin". |
No mulla ei ole mitä tuhlaisi etukäteen :D
Aivan, jotkut ei kerro kuolemia jotkut jotain muuta, mutta sekin on sovittavissa ennen istuntoa. ja niinpäin että itse en halua kuulla kuolemiin liittyviä sillä hänelläkin on tullut virheitä siinä asiassa, ei mulle mutta muille asiakkaille.
Tiedän tuon ajanheitonkin, mutta mulle ei ole heittänyt kuin muutaman viikon-kuukauden. ennustajani ei näe tai ei kerro vuosien päässä tapahtuvia, no tuleepa käytyä usein luonaan =)
| |
| | |
05.08.12, 12:12
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Luvattu Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.. No mulla ei ole mitä tuhlaisi etukäteen :D
Aivan, jotkut ei kerro kuolemia jotkut jotain muuta, mutta sekin on sovittavissa ennen istuntoa. ja niinpäin että itse en halua kuulla kuolemiin liittyviä sillä hänelläkin on tullut virheitä siinä asiassa, ei mulle mutta muille asiakkaille.
Tiedän tuon ajanheitonkin, mutta mulle ei ole heittänyt kuin muutaman viikon-kuukauden. ennustajani ei näe tai ei kerro vuosien päässä tapahtuvia, no tuleepa käytyä usein luonaan =) |
on luvattu monta kertaa lottovoittoa.Annettu numerotkin mulle! Kuulemma pari vuotta lotota samoilla numeroilla,jo alkaa tulla mania:)
| |
| | |
05.08.12, 12:27
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | linssiin :D Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myös köyhä on luvattu monta kertaa lottovoittoa.Annettu numerotkin mulle! Kuulemma pari vuotta lotota samoilla numeroilla,jo alkaa tulla mania:) |
ei kukaan oikeaaan näkijä näe noin tarkkaan, numeroita siis :D
| |
| | |
07.08.12, 20:29
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | ok.Mut haluan tietää,onko muita,joille on annettu Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sua on pissitty ei kukaan oikeaaan näkijä näe noin tarkkaan, numeroita siis :D |
lotto tai muita numeroita???
Varmaan on. Ootteko voittaneet mitään?
Kivaa iltaa...
| |
| | |
07.08.12, 21:06
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap lotto tai muita numeroita???
Varmaan on. Ootteko voittaneet mitään?
Kivaa iltaa... |
ei mulle, mutta tiedän yhden hyväuskoisen, joka tilasi tältä joku vuosi takaperin Suomessakin mainostaneelta ranskalaiselta Marie:lta, vai mikä ikinä olikaan/mistä ikinä tulikaan, numerot,
- siis vuosi piti lotota niillä antamillaan numeroilla, siis joka viikolle oli omat numerot :DDDDD. Mitään ei voittanut... Jännä juttu.
| |
| | |
08.08.12, 00:21
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Minulle nähty rahaa
Minulle on nähty rahan tuloa oikeasti. Eräs näkijä sanoi, että näkyy että rahapussiasi koristellaan mikä tarkoittaa ylimääräistä rahaa. No sain piakkoin lähemmäs kymmenen tuhatta euroa - en lotossa vaan muuten. Sama näkijä näki tämän vuoden alussa, että tulee ylimääräistä rahaa, ilman että itse vaikutat asiaan. Pian tämän jälkeen töissä pomoni huomasi, että minulla on lähes kuukauden verran ylitöitä ja sain siitä korvauksen. Samaan syssyyn voitin lotossa lähes pari tuhatta. No lottoon tietty itse vaikutin, mutta olen lotonnut vuosia ilman isompaa voittoa. Tämä näkijä on töissä unilinilla ja näkee asiat symbolien kautta.
| |
| | |
08.08.12, 08:03
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulle suositeltiin erästä kadulla ennustajaa ja kun kohdalle osuin pyysin halvimman ja pienimmän ennustuksen. Hän sanoi mm. että saan parin päivän sisällä tiedonannon pienestä summasta rahaa. Sanoi hetken kuluttua että se on kuitenkin todella vähäpätöinen summa siihen nähden mitä tulen saamaan parin kuukauden kuluttua.
Tulin kotiin muutaman tunnin kulluttua ja kuulin puhelimen soivan jo ennen kuin sain oven auki. Työnanatajani ilmoitti pienen pienestä palkankorotuksesta. Parin kuukauden kuluttua tuli täytenä yllätyksenä todella rahakas työsopimus.
| |
| | | | |