Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Työ ja yhteiskunta > Kahvitunnilla
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.08.12, 08:55   #1 (linkki)
skeptinen
(Vierailija)

Aamukaffilla tässä lomalla

luin jo NYT-liitteenkin ja siinä oli eri alojen työläisten mietteitä asiakkaistaan. Ei mitään yllättävää minulle. Myyjät putiikeissa arvostelevat ja arvottavat asiakkaitaan, kuten otos (kuinka suuri se olikaan, lehtihän voi poimia mietteet siihen malliin kuin tahtoo antaa kuvan asiasta) liitteessä kertoi.
Olen sisarelleni antanut vihjeitä kuinka toimia, itsestään liikaa luulevan leidin (joka hassaa reppanamihensä rahoja) kanssa. Nyt hänella pokka pettää, kun oikea knääkkä tulee narisemaan ja hän muistaa ohjeeni.

Poliisin asenteen tiesin 100% :n tarkkuudella, uutta oli se että heidän asenteensa somaleihin poikkeaa muka kansan asenteesta. Ei pidä paikkaansa, päättäjäthän hyysäävät näitä, samoin kuin romanian mustalaisia. Helsingissä heille hankitaan uusi talo, kun entinen kävi sopimattomaksi ;D
Me tavikset saamme pelätä koska lähtee lompakko ja koska tulee turpaan.
Onko tehty tutkimuksia millainen ihminen hakeutuu poliisiksi, pelkään että heissä on paljon sadisteja.

Täytyy tässä kyllä kiittää erästä poliisia joka soitti meille kotiin noin 15- vuotta sitten. Lapseni oli 14v ja kokoontuivat luokkansa kanssa jossain kahvilassa. Asemalla porukan yllätti poliisi, joka haistoi jotain. Porukassa osa pössytteli muuta kuin tupakkia.
Poliisi soitti siis meille kotiin, että porukassa pössyteltiin ja vaikka poikanne ei pössytellyt olkaa vanhempina tarkkoina huumeiden kanssa. Muistaaksesin lapset kuvaattiin, en tiedä kuvaattiinko poikanikin. Jäin vaivaamaan, mutta shokissa en älynnyt kysyä.

Ei se kuitenkaan pilannut lapseni tulevaisuutta, päinvastoin. KIITOS POLIISIN, me herättiin, ettei kukaan ole suojassa huumeilta. Ei voi ajatella, ettei se meidän kullannuppu...
Olin onnellinen, kun en itse voi valvoa, poliisi valvoo sen taisin poliisille heti sanoakin.

Lääkärin toimista minulla on jopa tietoa, ns. empiiristä tutkimusta. Ei terveyskeskuksissa suinkaan raadeta, päinvastoin.
Luppoaikaa on kaikilla, ajanvaraus piipittää aikaa kuluu, jos puhelu yhdistetään kerrotaan että seuraava aika on 3:n kuukauden kuluttua. Kun olet napakka, et anna periksi, kas aika löytyykin jo heti.

Valokuvaajan kommentii minut yllätti, koska sen luulisin sen olevan ammatti josta saa jotain myös itse?
  Vastaa viestiin
10.08.12, 10:32   #2 (linkki)
ex-tilaaja
(Vierailija)

Lopetin Hesarin tilaamisen juuri sen takia, että jutuista tulin skeptiseksi.

Kannattaa lukea muitakin lehtiä.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 11:53   #3 (linkki)
Aikuinen nainen
(Vierailija)

NYT-liite on teinilehti, jonka juttuja ei kukaan yli 30-vuotias voi ottaa vakavasti. En oikeastaan luekaan siitä muuta kuin elokuva- ja ravintola-arvostelut (vaikka niitäkin lukiessa pitää ottaa huomioon, että ne on kirjoitettu teineille). Jos voisin, tilaisin Hesarin ilman sitä, mutta valitettavasti viikon tv-ohjelma on kakara-NYTin liitteenä.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 13:29   #4 (linkki)
Luen ja kirjoitan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen nainen Näytä viesti
NYT-liite on teinilehti, jonka juttuja ei kukaan yli 30-vuotias voi ottaa vakavasti. En oikeastaan luekaan siitä muuta kuin elokuva- ja ravintola-arvostelut (vaikka niitäkin lukiessa pitää ottaa huomioon, että ne on kirjoitettu teineille). Jos voisin, tilaisin Hesarin ilman sitä, mutta valitettavasti viikon tv-ohjelma on kakara-NYTin liitteenä.
Minä luen aina NYT-lehden ja samoin luin City-lehden paperiversiota, harmi kun se lopetettiin.

Kyllä vain, nuorille tarkoitettuja, mutta pidän niiden journalistisesta tyylistä Ei tiukkista tanttatyyliä. Letkeää kerrontaa, monella lehdellä olisi tyylistä oppimista.

Lehtien ja kirjojen lukemisella voi ola muitakin syitä kuin että ovatko aiheet omalle ikäkaudelle sopivia.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 09:51   #5 (linkki)
skeptinen
(Vierailija)

Luen ko. lehtiä, että pysyn nuorison mukana ;D

Mielestäni NYT-liitteen taso laski kun sitä uudistettiin, pidin aiemmasta versiosta.
Poliisi vetäisi muuten herneen nenuun, ja aikoo penkoa esiin henkilön joka kertoi poliisin toimista.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 11:41   #6 (linkki)
Heh heh
(Vierailija)

Olisko ollut valepoliisi, tai kesäheinän kaverin kaveri. Jäänyt taas toimittajalta taustat tarkistamatta?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku