Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.08.12, 22:14   #1 (linkki)
Häiden huumaa...
(Vierailija)

Mitä pitää tehdä?!?!

Vietin eilen ihanan illan miehen (minua muutaman vuoden vanhempi vaalea mies, itse olen tumma) seurassa, jonka olen tuntenut jo vuosia. Meillä oli mukavaa ja puhuimme kaikesta ja... No ilmassa oli jotain. Olimme jo melko lähellä suudelmaa, mutta sitten minä vetäydyin tilanteesta. Teinkö oikein? Säästinkö itseäni ja sydäntäni oikein? Tämä mies on ollut minusta aina valloittava, mutta jotenkin vain en uskaltanut. En tiedä oliko hetki hänen kannaltaa saman tuntuinen kuin minusta mutta... Haluaisin tietää, että mitä minun pitäisi tehdä? Toisaalta haluaisin tehdä aloitteen hänen kanssaan, mutta samalla kuitenkin uskon, että hän kokisi sen ehkä vähän uhkaavana ja vetäytyisi kuoreensa... Auttakaa...
  Vastaa viestiin
20.08.12, 19:54   #2 (linkki)
xwz
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häiden huumaa... Näytä viesti
Vietin eilen ihanan illan miehen (minua muutaman vuoden vanhempi vaalea mies, itse olen tumma) seurassa, jonka olen tuntenut jo vuosia. Meillä oli mukavaa ja puhuimme kaikesta ja... No ilmassa oli jotain. Olimme jo melko lähellä suudelmaa, mutta sitten minä vetäydyin tilanteesta. Teinkö oikein? Säästinkö itseäni ja sydäntäni oikein? Tämä mies on ollut minusta aina valloittava, mutta jotenkin vain en uskaltanut. En tiedä oliko hetki hänen kannaltaa saman tuntuinen kuin minusta mutta... Haluaisin tietää, että mitä minun pitäisi tehdä? Toisaalta haluaisin tehdä aloitteen hänen kanssaan, mutta samalla kuitenkin uskon, että hän kokisi sen ehkä vähän uhkaavana ja vetäytyisi kuoreensa... Auttakaa...
Pyydä apua täältä:

Ennustukset - Plazan keskustelut – Plaza
  Vastaa viestiin
25.08.12, 22:24   #3 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Aika on sinun kanssasi; se vain tarvitsee läheisyyttä ja kokemusta hänen kanssaan mitä voikaan tuleva olla. Tyhjennä mielesi ja ole ilman ennakkoajatuksia menneen tai tulevan ; ole siis tässä ja nyt läsnä hänen kanssaan jos vain mahdollista, se mihin sitten energioissa kiinnityt on oleva se joka vahvistaa sitä mitä olette toisianne kohtaan yhteisesti.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku