Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ihmissuhteet > Uusia ystäviä?
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.07.12, 15:01   #1 (linkki)
yksinäinen
(Vierailija)

Uusia kavereita Salon seudulta

Heipparallaa! Löytyykö kohtalontovereita? Tuntuuko sinusta että tallustat täällä suuressa maailmassa ilman oikeita kavereita? Minusta tuntuu siltä useinkin, livekavereita mulla ei ole ollut yläasteen jälkeen :( olen ollut erittäin huono tutustumaan ihmisiin, mutta nyt olisi paikka livekaverille :) löytyisikö täältä ketään mahdollisesti ketään vaikka shoppailemaan, leffaan? tai vaikka ihan lenkkeilemään? baareista en pahemmin välitä. Ikää multa löytyy 26-vuotta, joten suunnilleen samanikäisistä ihmisistä olisi kiva saada kavareita :)
Olen muuttanut Paimioon puolisen vuotta sitten enkä sieltäkään ketään tunne, joten uudet kaverit olisi erittäin tervetulleita :) aika tuppaa tulemaan pitkäksi kun kotona yksikseen kököttää päivät pitkät. Eikä kaupungillakaan pyöriminen yksikseen niin mukavaa ole
Luonteeltani olen rehellinen, luotettava, rauhallinen, ujous vaivaa ajoittain. Jos nyt edes jotakuta kiinnostaisi uudet kaverit niin laittakaa postia tulemaan osoitteeseen lonely_girl85@hotmail.fi. Vaihdellaan vaikka maileja tai jutellaan Facessa, nimeni saat sieltä :) Innolla yhteyden ottoja odotellen yksinäinen tyttö.
En hae seurustelu suhdetta, joten miehet älkäät vaivautuko.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku