| |  | |
17.07.12, 00:37
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012
|
............
Viimeinen muokkaaja Paju-58; 17.07.12 01:47.
| |
| | |
17.07.12, 09:15
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012
|
Voihan tuosta jatkaa jos tahtoo, millainen on kenenkin mielestä oikea profetia/kanavointi?
Poistin alkuperäisen, koska arvelin sen olevan liian provokatiivinen.
| |
| | |
17.07.12, 09:23
|
#3 (linkki)
| | § PROFEETTA §
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
| NÄIN ! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paju-58 ............ | ???????¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
17.07.12, 10:01
|
#4 (linkki)
| | § PROFEETTA §
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jobinposti ???????¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | VIELÄ TOTUUDET PROFETOIMISESTA: "KUKAAN EI TIEDÄ > KUKAAAS On PROFEETTA, KUN niitä On 7 ( SEitSEmän) KERRALLANSA TELLUKSEN MAAPERÄLLÄ, nO "SEn" OIKIAN TIETÄÄ 80%:n tOdennäkÖisyydellä JÄLKIÄSPÄITEN, et OnkOOs neet PROFETIAT Olleet & tOteutuneet & AIJANJAKSOLLA Ei Ole niinkään merkitystä, vaan SEn "ASIASISÄLLÖSTÄ" pääpiirteittäin ¤ ¤¤¤¤¤¤ KUN TAJUAA, et tekee sitä "HUVIKSEEN/ANSAITA MIELESSÄ = "SE" SUURTA HUIJAUSTA; ITSENSÄ & MUITTEN PETTÄMISTÄ, siis pitää # VILPITTÖMÄSTI # > USKOA ITSE > EI siis minkäänlaista EPÄRÖINTIÄ SAA OLLA & "SE" RAHAN taikka TAVARAN KERÄILY pitää Olla NOLLA (0) = muutOin On KAIKKI NAINEN OMANARVON TUNTO MENNYTTÄ SEn SILJAN TEIN = MUSTAAN AUKKOHON & sinne päätyy SEn "VÄÄRÄN" PROFETIAN SEPUSTAJAKIN = jOs jO "ALKUTILANTEESSA" EI USKO, et On PROFEETTA (mahdOlliSEsti), siis EPÄRÖITTEE, sillOin On parasta Olla ENNUSTAMATI mittää "OMAA" taikka ENKELIN SANOMAA, siis MEITÄ JOHDETAAN = jOitain SIELUJA & taas jOkkut Ovat mielestään vain "ITE" Ohjaimissa, eikästeen mitää "SUUREMPAA > YLEVÄMPÄÄ Ole Olemassakaan, kuin vain "HÄN On & #TOIMII OMASTA TAHDOSTANSA # > mmikästeen On aivan ajatukSEnakin "METIKÖSSÄ" = LOPPU PELISSÄ = AINA LUOJALLA On SE viimeinen SANA & TEKONEN & SEON SE KOHTALO, vaikka miten päiten KIEMURTELISITTE siitä IRKI & vaikka "PAPISTO" mitä sanOisisi & PYHÄ HENKI On sitä SUURTA ENERGIAA > jOkasteen TULEE AURINGOISTA = kullakin "AURINKOKUNNALLA "ERIKSEEN" & GALAKSEISSA YHDESSÄ & niitä On "LASKEATON MÄÄRÄ, kUN EI Ole AIKAA > eikästeen MÄÄRIÄ, jne.. ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
17.07.12, 10:45
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jumala on rakkaus ja totuus. Henk. kohtainen sanoma on aina totuudessa rakkaudellinen, lohduttava ja kunnioittava. Vain Jumala tietää tulevaisuuden, Hänestä tullut profetia toteutuu aina.
| |
| | |
17.07.12, 15:37
|
#6 (linkki)
| | § PROFEETTA §
| NÄIN On ! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja .......... Jumala on rakkaus ja totuus. Henk. kohtainen sanoma on aina totuudessa rakkaudellinen, lohduttava ja kunnioittava. Vain Jumala tietää tulevaisuuden, Hänestä tullut profetia toteutuu aina. | RAKKAUS ON PYHÄÄ HENKIEÄ & PYHÄ HENKI = SÄHKÖMAGNETISMIA & SEON KAIKKIVOIPAINEN ENERIA = jOlla kOkO MAAILMAN KAIKKEUS On RAKENNETTU LUOJAN tOimesta, siis SE RIITTÄÄ KAIKKEEN SellaiSEen, missä vain ENERGIAA & HYVÄÄ TAHTOA tarvitaan > SE SUOJAA KAIKEN, mikä suOjattavissa On, KUN SINÄ RAKASTAT PYYTEETTÖMÄSTI & VILPITTÖMÄSTI = mitään "HARHA" ajatuksia taikka epärÖintejä SE RAKKAUS EI HYVÄKSY & KAIKKI NAINEN SUVAITSEVAISUUS On Oltava "JAA" ASENNOSSA & ketään EI saa # TUOMITA # = EI edes PEROFIILEJÄ > EI siis ketään, KUN vain LUOJALLA On "SE" Oikeus, tämät täällä TELLUKSELLA tehdyt RANGAISTUS PÄÄTÖKSET Ovat vain HARHAA & esim. minut tuOmittiin KORKOIMMASSA OIKEUDESSA aivan "VÄÄRIN", KUN jO aliOikeus & HOVIOIKEUS Olivat tehneet aivan tOiSEnlaiSEn päätÖkSEt & neet Olivat NE OIKIAT, mutta "KORKEINMAALLINENOIKEUS" laittOi ylitte 300.000,- €:n kOrvaukSet kOnkurssi pesälle, vaikka Olin tehnyt vastaavat RAHALLISET palvelukSEt nimenOmaan "PESÄLLE" tekemällä tuOtteita ylitte 350.000,- EDESTÄ PESÄN OLEMASSA OlOn AIKANA, vaikka YRITETTIIN kaikin vOimin = "VOROTTAJA", jOka pelkäsi, et KONKURSSI RAUKEAA, niinkuin Olisi PITÄNYTKIN, KUN RAHAA Olisi jäänyt käytännÖssä sillä hetkellä ylitte 150.000,- €imenOmaan minulle, KUN KAIKKI VELAT OLISI PÄÄLTÄ MAKSETTU pOies, siis NÄIN minua kOhdeltiin, mutta SE Oli LUOJAN TARKOITUS, KUN minä EN mitään tarvii tässä # AUTTAJAN # tOimessa, KUNKASTEEN KAIKKI On minulle laitettu valmiiksi & KAIKKI "KULUT" maksaa LUOJANI täsmälliSEsti & siitä Olen erittäin ONNELLINEN = EN tarvii enää muuta kuin RAKKAUTTA & SE tulee "AUTOMAATTISESTI" > kuin tää "NÄPYTTELYKIN", KUN mitään EI tarvii AJATELLA Sen tekemi SEKSI = Olen jO kirjOittanut ylitte 3.000 vastausta tänne & ylitte 5.600 vastausta yhteensä muualle > mm. LEHTIIN = siis AIVAN muunlaiSilla nimimerkeillä & "SISÄLTÖ" On tietty Ollut kuin ERI PERSOONASTA = ERI ENKELIN KERTOMAA, en minä mitään Oasisi kirjOitella, enkääs mitään TULEVAA TIETÄISI, mutta LUOJA On tään NÄIN "AJATELLUT" meneväksi & TULEVILLE AJOILLE SOPIVIKSI MUUNNELLUT = pieniäkin yksityiskOhtia myÖden ¤ ¤¤¤¤¤¤¤ PARI KIRJAAKIN OON VÄSÄNNYT, nO neet Ovat nimellä, jOnka vain ENKELINI & LUOJANI TIETÄÄ, kOska siinä On niin paljOn materiaalia "USKONNOISTA" & LUOJA EI vielä halua minua sinne TAIVAISIHIN = käsky käynyt, et vuOnna 2022 sinne "ASTUN" & Olin jO siellä "PORTEILLA" 1997, mutta antOivvat tään "PROFEETAN" tehtävän, jOlla samalla ENKELINI RiemuiSella On minut APURINA, KUN "KARSINOIDAAN" IHMISET ERI "LUOKKIIN", kuin KOULUSSA ikään laitetahan, KUN KOHTA SE EROTTELU tapahtuu & meemme 2049 vuOnna sinne PARATIISIHIN = siis melkO nOpeeta tää MUUTOS TÄÄLLÄ TELLUKSELLA, mutta USKOKAA SEON tOdella mukavata tOUhua = tässä & nyt EDESPÄITEN, siis SUOMEENKAAN EI TULE # UUTTA # YDINVOIMALAA & SE tulee "YHTEISKUNNAN KÄYTTÖÖN" EROTTELUTILANA & USKONNOLLISIA tilaisuuksia VARTEN, mm. SAKSASSA AJETAAN ALAS kOvaa vauhtia YDINVOIMALOITA & muut Seuraavat PERÄSSÄ Z> >><< UUSI MUOTO ON AURINKO kaikenkaikkiaan = sieltä ME KAIKEN TARVITTAVAN SAAMME & SEON > SEKIN "ATOMIVOIMALOITA" täynnÄnsä, muuta EI SAASTUTA KETÄÄN, KUN On nuOt SUOJA KERROKSET ILMAKEHÄSSÄ, niin Oli IHMINN TYHMÄ, tOki LUOJAN tOimesta, KUN TÄMMETTIÄ MUITA ENERGIA MUOTOJA meille "KEKSI" :D # ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
19.07.12, 16:14
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
No Jobi ainakaan ei ole mikään profeetta kun ei "suvaitse" rahastusta :) Joten turha leuhottaa sillä asialla enää täällä, sitä paitsi niitä profeettoja on paljon enemmän kuin 7 .
" KUN SINÄ RAKASTAT PYYTEETTÖMÄSTI & VILPITTÖMÄSTI = mitään "HARHA" ajatuksia taikka epärÖintejä SE RAKKAUS EI HYVÄKSY & KAIKKI NAINEN SUVAITSEVAISUUS On Oltava "JAA" ASENNOSSA & ketään EI saa # TUOMITA # = EI edes PEROFIILEJÄ >"
Tähän vaan muistuksena oma lauseesi, että turha alkaa kiemurrella ja sanoja väännellä taas.
| |
| | |
19.07.12, 17:32
|
#8 (linkki)
| | § PROFEETTA §
| NYT SINÄ JUURI TUOMITSIT Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paljastus No Jobi ainakaan ei ole mikään profeetta kun ei "suvaitse" rahastusta :) Joten turha leuhottaa sillä asialla enää täällä, sitä paitsi niitä profeettoja on paljon enemmän kuin 7 .
" KUN SINÄ RAKASTAT PYYTEETTÖMÄSTI & VILPITTÖMÄSTI = mitään "HARHA" ajatuksia taikka epärÖintejä SE RAKKAUS EI HYVÄKSY & KAIKKI NAINEN SUVAITSEVAISUUS On Oltava "JAA" ASENNOSSA & ketään EI saa # TUOMITA # = EI edes PEROFIILEJÄ >"
Tähän vaan muistuksena oma lauseesi, että turha alkaa kiemurrella ja sanoja väännellä taas. | LUE & YMMÄRRÄ LUKEMASI = Olen sanOnut ENKELEIN KAUTTA, et KUKAAN EI TIEDÄ, et kukaas On PROFEETTA, vain SEn perusteella vOipi "ARVAILLA", jOs jOku HENKILÖ On KAIKKI TULEVAT ENNUSTANUT OIKEIN, niin SESEON SE TODISTE & 7 (SEitSEmän On kerrallansa PROFEETTOJA TELLUKSELLA, nO niitä vOipi Olla MAAILMAN KAIKKEUDESSA vaikkapa 100 miljaardia HENKILÖÖ, SESEON taas ERI juttu > tää meitin "VUOKRALLA" Oleva TELLUS On pikku pÖlyhiukkanen > suhteutettuna TELLUKSEEN, siis jOtta YMMÄRRÄT = RANTAHIETIKON 1 (yksi) "pikku jyvänen" > kautta < TELLUS > siinä SEON, SE suhdeluku melkOOnen :D ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
19.07.12, 21:07
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
No älä sitten leuhota enää ja itteäs korosta.
| |
| | |
19.07.12, 21:36
|
#10 (linkki)
| | § PROFEETTA §
| MÄÄ VAAN NÄEN & KUULEN :D Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paljastus No älä sitten leuhota enää ja itteäs korosta. | ÄLÄ VAAHTOA > vaan LUE # KAIKKI # kirjOittamani teksti ensin täältä "KANALASTA" > sitten annan UUSIA KOHTEITA = EI KUKAAN PYSTY KAIKKEA kirjOittaMAANI lukeakkaan = saati jOtta YMMÄRTÄISI siitä jOtain = aivan turha LUKIA > KUN SE On niin vaikia YMMÄRTÄÄ ENKELTEN SANOMIA = RAAMATTUKIN niin vaikee, et sitäkään EI kukkaan TÄYDELLISESTI KÄSITÄ ¤ ¤¤¤¤¤¤¤ SIIS minä EN itteeni kOrOsta, vaan OOn sanOnunna mOneen kertahan, et OOn HULLU > AIVOT TYHJENNETTY UUDESTISYNTYNYT ¤ siis mulla EI OO mitään OMAA järkee, vaan teen niinkkuin ENKELINI minua OOKAILOO > OOn siis tavallaan ROBOTTI & tiiän AINA ETUKÄTEEN mitä mulle tulee tapahtuvaksi = niin Oli SE JEESUKSENKIN KOHTALO = HÄN teki & tiesi KAIKKI EDELTÄ & siksi HÄN "KEHOITTAA meitäkin TELETTÄMÄÄN TAIVAISIHIN: " TAPAHTUKOON SINUNTAHTOSI = niin MAAN päällä, kuin TAIVAISSAKIN" & SE tarkOittaa, et meillä EI OO mitään Omaa TAHTOA, kuin vain LUULEMISEN TASOLLA ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
31.07.12, 11:35
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Henget täytyy joka kerta koetella, niin sanotaan. Aina ei osu oikeaan, koska ihminen se on kanavoijakin. Mutta jos osuu, se on iloinen asia! Silloin ilo lähtee sydämestä eikä se ole mustaa = ilkeyden sävyttämää. Rehellisesti hyväntahtoinen profetia osoittaa lähteen ja se synnyttää kuulijalleen aidon ilon :)
| |
| | |
31.07.12, 11:59
|
#12 (linkki)
| | § PROFEETTA §
| ILO On "SE", et EI ITE tarvii "SEpusteluja" > TEHÄ > vaan SEON ENKELIN HALLUSSA :D Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hymy Henget täytyy joka kerta koetella, niin sanotaan. Aina ei osu oikeaan, koska ihminen se on kanavoijakin. Mutta jos osuu, se on iloinen asia! Silloin ilo lähtee sydämestä eikä se ole mustaa = ilkeyden sävyttämää. Rehellisesti hyväntahtoinen profetia osoittaa lähteen ja se synnyttää kuulijalleen aidon ilon :) | MINÄ EN KANAVOI ¤ MINÄ EN "OSU" ¤ MINÄ Olen ILOINEN ¤ MINÄ Olen "ILKEÄ" ¤ MINÄ OLen #REHELLINEN# ¤ M^^^^I^^N^Ä Olen "PROFEETTA" > KUN Olen :D ¤ MINÄ en tee = ENKELINI TEKEE ¤AIDON¤ILON¤ LÄNNELLÄ EI Ole mitään tekemistä "PROFETIOIHIN" ¤ IDÄSTÄ tulee lOunatuuli ¤ AURINGOSTA tulee "AURINKOTUULI" = ¤PYHÄ HENKI¤ J U M A L A > vain #ON# ¤ JEESUS > TULEE KOHTA MEIDÄT PELASTAMAAN ¤ ¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
31.07.12, 13:02
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Juu sanotaan niinpäin, että kaikki mikä tulee ihmisen kautta pitää koetella.
Ihmisen ego voi olla "ilkeä", mutta valon lähde ei koskaan eikä mitenkään :)
Kiitos ilostakin, jota on toisinaan tullut kauttasi Jobi :)
| |
| | |
31.07.12, 14:19
|
#14 (linkki)
| | § PROFEETTA §
| JOO ! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hymy Juu sanotaan niinpäin, että kaikki mikä tulee ihmisen kautta pitää koetella.
Ihmisen ego voi olla "ilkeä", mutta valon lähde ei koskaan eikä mitenkään :)
Kiitos ilostakin, jota on toisinaan tullut kauttasi Jobi :) | JOO, ILOITAAN niin kauan, kuin On siihen syytä, TUSKASTA (tuhkasta) SE Oikia IHANA > ILOISUUS tullOO ? ¤¤¤¤¤¤¤ ONNEE EI KANNAT¤TANE, siis kannat tane suurii puita TUPPASEES, viritäkkÖÖS > VALKEEN, vaikOOs vikkÖÖs net "PUUT" SAUNAHAN ? ¤ Siis TOIVOT vain ¤TASAPAINOISTA¤ ELÄMÄTÄ #ELÄKÄ ELÄMÖI#, kOska vain KOHTALOON USKOVAT ovatteet vapaat KAIKISTA "KAHLEISTA" & ELÄ pyyä missään nimissä ¤ENERGIOO¤ = LISSÄÄN > VUAN keskekää #JOBILOITTEESEEN# = TASAPAINOTTAMAAN "SE", SE vain On Oikia tOimenpide = KERTOKEE TÄMÄ KAIKILLE #ENERGIAN# kanssa PAINIVILLE KANSSA SISARILLENNE = TOSSUN KULJETTAJILLE RAKKAILLE pOlOisille piipanOille, jOkka SYNNISSÄÄN PALVOO #RAHHOO# = MUSTA AUKON LUMOO, SE tOuhu = PIRUSTA KOTOOSIN ¤ ¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | |
31.07.12, 20:12
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja paljastus No Jobi ainakaan ei ole mikään profeetta kun ei "suvaitse" rahastusta :) Joten turha leuhottaa sillä asialla enää täällä, sitä paitsi niitä profeettoja on paljon enemmän kuin 7 .
Tähän vaan muistuksena oma lauseesi, että turha alkaa kiemurrella ja sanoja väännellä taas. |
Mee hiiler kottiis...Ainakun joku puhuu vääristä profeetoista tai energiahäriköinnistä sää aktivoidut. Niin kun kertoo sun toiminnastas.
| |
| | |
31.07.12, 20:41
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Noniin.. ny rauha maahan tasapuolisesti kaikille tähän keskusteluun. Jookosta.
| |
| | |
31.07.12, 21:52
|
#17 (linkki)
| | § PROFEETTA §
| KUKAAN MEISTÄ pOlOisista TOSSUNKULJETTAJISTA #EI# TIEDÄ KUKA = "PRO"/KUKA On ? ¤ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hymy Noniin.. ny rauha maahan tasapuolisesti kaikille tähän keskusteluun. Jookosta. | EI VISSIIN MÄÄ KAALIHIN, et #EI# KUKKAAN tiiÄ <> KUKAAS NE 7 (SEitSEmän) = & On ? ¤¤¤¤¤¤¤ MEILLE = NYT ELÄJILLE SElviää > vain = KUKA #EI# Ole, neet KUKKA Ovat "TIENNEET" TULEVAISUUDEN > TIEDETÄÄN VASTA ¤HISTORIAN KIRJOISTA¤ ¤¤¤¤¤¤¤ HYVÄÄ YÖTÄ RAKKAAT YSTÄVÄT & ENNEN KAIKKEA, NEET, JOKKA #EI# YMMÄRRÄ ELÄMÄSTÄ MITÄÄN = EET OVATTEEN HERRAN OMAT & TAIVAISTEN VALTAKUNTA KUTSUU HEITÄ "TIETÄMÄTTÖMIÄ" = LAPSEN OMAISIA & 4 - 8 VUUEN TASOLLA "SE" KEHITYS, vaikkakeen OVATTEEN > YLITTE > 30 vuOtiaita ns. "ONNLLISIA YKSILÖITÄ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤ | |
| | | | |