Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.08.12, 22:21   #1 (linkki)
ghjkl
(Vierailija)

Mitä liikuntaa suosittelisitte mulle?

Oon sellanen ns. laihaläski. Oon laiha, lihasta ei oo juuri ollenkaan ja vyötäröllä on hieman ylimääräistä. Haluaisin saada pienet jenkkikset ja pömppiksen pois, peppua kiinteämmäksi ja lihasta hieman jalkoihin+peppuun. Salilla mahdollisuus käydä vain 1krt viikossa mutta sielä käyminen tuntuu niin ärsyttävältä koska mulla ei oo tarpeeksi lihasta tekemään niillä laitteilla.
  Vastaa viestiin
22.08.12, 23:16   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sun pitäis käydä vähintään 3 kertaa viikossa, jotta tulis tuoksia. Jos et salilla voi käydä, niin hommaa kotiin käsipainot, jumppavideoita ym.
  Vastaa viestiin
23.08.12, 14:12   #3 (linkki)
Run
(Vierailija)

Juoksu.
  Vastaa viestiin
27.08.12, 14:13   #4 (linkki)
sesam, ei kirj.
(Vierailija)

Juoksu on hieno harrastus ja erinomaista terveysliikuntaa, mutta ei erityisen hyvä keino parantamaan laihaläskiyttä. Tänäkin vuonna minulla on juoksukilometrejä reilusti toista tuhatta takana, toinen mokoma pyöräiltynä ja ja silti kehoni kuva on hyvin lähellä sitä laihaa läskiä (165/57) :D. Toisaalta voi olla kysymys myös siitä, että tosisilla lihakset ei vaan kehity kovin herkästi.

Parhaiten kehoa timmimpään suuntaan kehittävät erilaiset lihaksia kehittävät harjoitteet: kuntosali, punttijumpat jne. Kuten edellä todettiin, punttijumppaa voi tehdä myös kotona. Myös astanga-joogaa voin suositella, mutta sillä ei välttämättä kehity kovin isoja lihaksia.

Joka tapauksessa suosittelisin kaikille valitsemaan sellaisia liikuntalajeja, joista itse nauttivat. Silloin liikuntaharrastusta on helpointa ylläpitää.
  Vastaa viestiin
10.09.12, 16:04   #5 (linkki)
Miksikähän
(Vierailija)

naisilla pitäisi olla ylipäätäänkään isot lihakset. Riittää kun on kiinteät, se on naisellista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku