Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenvire Paljon on nyt minun elämässäni näitä tuulenvireitä, työssä, rahassa, rakkaudessa.
Olen keskiikäinen tumma nainen.
Olen tässä aamusella koneella ja sitten taas iltasella. Katson selvänäöllä ja käytän myös kortteja apuna, tuo heilurikin heiluu. |
Tuo työn vaihto taitaa olla mielessä. Tuntuu että sinä et ole ommimmillasi nykyisin. Noin puolen vuoden kuluessa tulee työhön muutoksia, jotka ovat sinulle mieleisiä.
Rahan kanssa saat olla tarkkana, sekin vasta helpottaa työn muutosten myötä tai hiukan jälkikäteen. En näe sinulle mitään yllätystuloa vaan taloutesi vahvistuu omin ideoin ja omilla töillä. Rakkaudessa tunnen jonkinlaista epävarmuutta, mitä tunnet ja ketä kohtaan, tai jonkin muunlaista epävarmuutta. Siihenkin tulee muuutoksia, joita toisaalta pelkäätkin, mutta toisaalta olet odottanutkin. Kokonaisuutena saan sinusta kuvaa sellaisena epävarmana tällä hetkellä, monen asian epävarmuus painaa mieltäsi, päätöksiä pitäisi tehdä, eikä tiedä mihin päätökset johtavat. Haluaisit elää varman päälle, eikä siihen ole nyt mahdollisuutta. Pitää luottaa vain siihen että elämä kantaa.
Minulla on tuolla ketju, johon ei kukaan ole valitettavasti vastaillut. Toivottavasti viitsit vastata. Kiitos.