Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.08.12, 20:59   #1 (linkki)
apujaaa
(Vierailija)

Mitä hiutaleita ihohuokosissa? miten niistä eroon?

nenän iholla sellasia valkoisia hiutaleita, jotka ei lähde pois edes kuorintavoiteella?? ei ole siis ihomato eikä näppylä vaan sellasia hiutaleita jotka kiinni ihohuokosissa. siis nenän joka huokosessa oleva vaalea "tulppa", joka irrotessaan jättää selvän aukinaisen huokosen ihoon. ne vielä oikein korostuvat jos meikkaa.

Luulin mustapäiksi ja ostin niille tarkoitettua puhdistusainetta ja iho kuivui niin paljon että alkoi jo hilseillä. minulla pintakuiva sekaiho ja coperosa. ikääkin yli 30v. Käytän herkän ihon puhdistus tuotteita ja Biothermin kosteuttavaa päivä ja yövoidetta jotka sekaiholle tarkoitettu.

Millä nuo "hiutaleet" saa edes sen verran vähemmäs että ilkeää edes meikata?
  Vastaa viestiin
09.08.12, 22:52   #2 (linkki)
Sama mulla!
(Vierailija)

Minulla on noita suupielissä leuan molemmin puolin, ja ohimoilla siinä missä kulmakarvat loppuvat. Noin 10-30 erottuvaa per alue joka pesun jälkeen. Ensin luulin niitä ihokarvoiksi, mutta ovat ihoa eikä karvaa. Jos sellainen häviää niin uusi tulee tilalle suht pian.
Muutama löytyy nenän molemmin puolin myös.

Jotkut ostamani mikrokuorinnat ovat auttaneet vähän (esim. Dermalogica), mutta iho on punoittanut ja kiristänyt jonkin verran. Minulla on sekaiho eli kesällä rasvoittuu ja talvella pintakuivuu. Nuo "liuska-ihoproput" ovat silti siinä vuodenajasta riippumatta. Tuntuu siltä että pitäisi laittaa jotain vahaa tai teippiä jotta lähtisivät jotenkin repäisemällä pois.
  Vastaa viestiin
10.08.12, 17:35   #3 (linkki)
Cherry
(Vierailija)

Kuivaa ihoa, epäpuhdasta ja huonokuntoista ihoa? Itselläni alkaa "hilseillä" kasvot, jos unohdan kosteutuksen. Älä hyvä ihminen revi ihoasi, vaan hoida, kosteuta ja kuori kerran viikossa. Yö- ja aamuvoiteet käyttöön. Vaiha meikkivoiteesi ihoa hoitavaan esimerkiksi bb-voiteeseen.
Bodyshopista saa halvalla sellaisen pienen käsivoidepurnukan näköisen E-vitamiinivoiteen joka varmasti auttaa ihosi kuntoon myös.
  Vastaa viestiin
17.08.12, 16:42   #4 (linkki)
alkuperäinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cherry Näytä viesti
Kuivaa ihoa, epäpuhdasta ja huonokuntoista ihoa? Itselläni alkaa "hilseillä" kasvot, jos unohdan kosteutuksen. Älä hyvä ihminen revi ihoasi, vaan hoida, kosteuta ja kuori kerran viikossa. Yö- ja aamuvoiteet käyttöön. Vaiha meikkivoiteesi ihoa hoitavaan esimerkiksi bb-voiteeseen.
Bodyshopista saa halvalla sellaisen pienen käsivoidepurnukan näköisen E-vitamiinivoiteen joka varmasti auttaa ihosi kuntoon myös.

Jaa, en tiedä mitä ovat. kosteusvoidetta olen käyttänyt ja yöllä yö-voidetta- meikannut en ole koko kesänä juuri ollenkaan. ihon kuorinnan jälkeen niitä vähemmän ja ovat pienempiä mutta muutaman päivän jälkeen ovat ennallaan.
  Vastaa viestiin
17.08.12, 18:21   #5 (linkki)
^^
(Vierailija)

Kuorinta

Talia varmaan. Auttaisiko puhdistusaine, joka on hieman kuoriva? Ihan päivittäiseen käyttöön sopiva. Lidlissä on hyvä ja halpa Cien merkkinen mutta joku Lumene varmaan myös käy.
  Vastaa viestiin
20.08.12, 10:00   #6 (linkki)
alkuperäinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ^^ Näytä viesti
Talia varmaan. Auttaisiko puhdistusaine, joka on hieman kuoriva? Ihan päivittäiseen käyttöön sopiva. Lidlissä on hyvä ja halpa Cien merkkinen mutta joku Lumene varmaan myös käy.

Valitettavasti tuo ei käy herkälle pintakuivalle sekaiholle. kasvojen vesipesu kuivattaa hurjasti ihoa, siksi kasvojen puhdistukseen pakko käyttää puhdistusemulsiota.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku