| |  | |
24.07.12, 18:54
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Tarot kortti viidelle
Nostan viidelle yhden kortin tähän hetkeen. En tarvitse lisätietoa, vain kuittaus että kortin haluat. Kortti nousee kyllä siihen asiaan mihin tarkoitus on.
| |
| | |
24.07.12, 18:57
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon Nostan viidelle yhden kortin tähän hetkeen. En tarvitse lisätietoa, vain kuittaus että kortin haluat. Kortti nousee kyllä siihen asiaan mihin tarkoitus on. |
Kiitos!
| |
| | |
24.07.12, 18:58
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
minulle voit nostaa kortin. : )
| |
| | |
24.07.12, 18:59
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos Sinulle! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon Nostan viidelle yhden kortin tähän hetkeen. En tarvitse lisätietoa, vain kuittaus että kortin haluat. Kortti nousee kyllä siihen asiaan mihin tarkoitus on. | MItä minulle halutaan viestittää.....
| |
| | |
24.07.12, 18:59
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sussu Kiitos! | Sinulle nousi Täyttymyksen kortti. Tämä tahtoo sanoa, että kaikki mitä tarvitset ollaksesi onnellinen on ulottuvillasi. Saat kaiken tarvittavan juuri oikeaan aikaan.
| |
| | |
24.07.12, 19:01
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja NennA minulle voit nostaa kortin. : ) |
Narri kortti nousi ja sinulle halutaan viestittää, että sinulla on valmiutta hypätä; ottaa riski. Mahdollisuus merkittävään elämänmuutokseen. Luota itseesi.
| |
| | |
24.07.12, 19:03
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulle, kiitos!
| |
| | |
24.07.12, 19:03
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Freesia MItä minulle halutaan viestittää..... |
Sinulle nousee julmuutta; lähinnä julmuutta itseäsi kohtaan. Anna sen mennä. Jos olet jollain tasolla nyt marttyyri, niin lopeta itsesi vähättely.
| |
| | |
24.07.12, 19:04
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | shannon Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon Nostan viidelle yhden kortin tähän hetkeen. En tarvitse lisätietoa, vain kuittaus että kortin haluat. Kortti nousee kyllä siihen asiaan mihin tarkoitus on. |
kiitos kortista.
| |
| | |
24.07.12, 19:05
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja almond' Minulle, kiitos! | Sinulle nousee intohimoa; olet melkoisen luova tai puhkeamassa kukkaan sillä saralla. Päästä vanhoista peloista eroon ja anna intohimon kukkia!
| |
| | |
24.07.12, 19:07
|
#11 (linkki)
kiitos
| |
| | |
24.07.12, 19:07
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja iloluontoinen kiitos kortista. |
Sinulle nousi myös Julmuuden kortti, mikä usein viittaa sydämettömyyteen itseäään kohtaan. Se on kuitenkin ihan turhaa.
| |
| | |
24.07.12, 19:08
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos Shannon Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon Sinulle nousee julmuutta; lähinnä julmuutta itseäsi kohtaan. Anna sen mennä. Jos olet jollain tasolla nyt marttyyri, niin lopeta itsesi vähättely. |
Mielenkiintoinen. Suuressa mittakaavassa en osaa noita itseeni yhdistää, mutta tottahan toki viestissä on oikea sisältö. Keskityn taas uudestaan arvostamaan ja hoitamaan itseäni.... Kiitos Sinulle.
| |
| | |
24.07.12, 19:08
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Viisi korttia on nyt nostettu, palaute on aina tervetullutta; koskettiko kortti elämääsi millään tavalla?
| |
| | |
24.07.12, 19:09
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon Sinulle nousee intohimoa; olet melkoisen luova tai puhkeamassa kukkaan sillä saralla. Päästä vanhoista peloista eroon ja anna intohimon kukkia! |
Kiitos :)
| |
| | |
24.07.12, 19:10
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Freesia Mielenkiintoinen. Suuressa mittakaavassa en osaa noita itseeni yhdistää, mutta tottahan toki viestissä on oikea sisältö. Keskityn taas uudestaan arvostamaan ja hoitamaan itseäni.... Kiitos Sinulle. | Kiitos palautteesta!
| |
| | |
24.07.12, 19:11
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
en ehtinyt ajoissa mutta jos nostat useammalle niin minä olen täällä odottamassa...
| |
| | |
24.07.12, 19:15
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
mullekin suapi nostaa :)
| |
| | |
24.07.12, 19:17
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | shannon Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon Sinulle nousi myös Julmuuden kortti, mikä usein viittaa sydämettömyyteen itseäään kohtaan. Se on kuitenkin ihan turhaa. |
kiitos.olen yrittänyt pitää huolta itsestäni en kai tarpeeksi? hiukan kai epäilen itseäni ja viehätysvoimaani onko sitä ja miltähän se tuntuisi jos joku sanoisikin jotain mukavaa :-)) ja tykkäisi seurastani.
| |
| | |
24.07.12, 19:21
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja iloluontoinen kiitos.olen yrittänyt pitää huolta itsestäni en kai tarpeeksi? hiukan kai epäilen itseäni ja viehätysvoimaani onko sitä ja miltähän se tuntuisi jos joku sanoisikin jotain mukavaa :-)) ja tykkäisi seurastani. |
Kyllä sellainenkin aika vielä tulee, älä huoli. Kiitos palautteesta!
| |
| | |
24.07.12, 19:30
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos vielä mullekin nostat kortteja puuttuvaan rakkauteen.
Kiitos
| |
| | |
24.07.12, 19:50
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos vielä nostelet kortteja niin kiitos, minullekin voi nostaa.
| |
| | |
24.07.12, 21:00
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon Sinulle nousi Täyttymyksen kortti. Tämä tahtoo sanoa, että kaikki mitä tarvitset ollaksesi onnellinen on ulottuvillasi. Saat kaiken tarvittavan juuri oikeaan aikaan. |
Kiitos! Tämä kuulostaa lupaavalta :)
| |
| | |
24.07.12, 21:03
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sussu Kiitos! Tämä kuulostaa lupaavalta :) |
Muutoksia tulossa elämääni, mutta monet asiat vielä kysymysmerkkejä. Siihen nähden tämä on rauhoittava ja hyvä kortti.
| |
| | | | |