Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.08.12, 10:41   #1 (linkki)
Asunnoton
(Vierailija)

Hei Mielikuvia

Hei,

minulla on tässä tiukka tilanne asumisen suhteen. Nyt tuli eräs puutalo tarjolle ja menenkin sitä katsomaan. Minun on pakko löytää asunto täältä, koska erossamme poika jäi isälle, mutta nyt on tilanne se, että poika voi todella huonosti ja haluaa pois. Ristiriidat ovat syntyneet sen jälkeen, kun isä löysi uuden kumppanin. Poika on masentunut ja pyysi isovanhemmiltakin, jos voisi muuttaa heille. He ovat aika vanhoja kuitenkin.

Yritän nyt ratkaista tilannetta, että paikkakunnalta tosiaan saisin asunnon ja muuttaisin sinne myös. Poika tätä myös toivoo.

Näetkö meidän saavan asuntoa ja saavan takuut tässä tilanteessa järjestymään. Kaikkia vaihtoehtoja tässä käyn läpi. Kellertävä on tämä asunto, jota nyt olen menossa katsomaan. Jos ei tärppää, niin vaihtoehtoja tulee varmasti muitakin, mutta näin täytyy nyt kuitenkin toimia.
  Vastaa viestiin
22.08.12, 11:02   #2 (linkki)
MLK
(Vierailija)

Tässä on puutalo, jonne johtaa korkeahkot ulkoportaat. Sinne kiipeätte ja sen saisitkin. Tässä on kuitenkin yksi hyvin tärkeä seikka. Sinä itse!! Minusta on erittäin suuri vaara, että pistät itsesi nyt väärään paikkaan ja sen myötä menetät elämänhaluasi. Ota oma hyvinvointi nyt johtavaksi teemaksi tässä asiassa. Muuten, pojallasi on myös jonkinlaista uhmaa menossa, eikä välttämättä koe elämäänsä niin huonoksi kuin sanoo. Semmoista minä näkisin.
Mieti itsesi kannalta tätä asiaa myös. Olisiko mitään muuta ratkaisua kuin uhrata itsensä muuttamalla sinne?
  Vastaa viestiin
22.08.12, 13:24   #3 (linkki)
Kiitos Mielikuvia
(Vierailija)

Jos saamme asunnon, niin minulla on ajatuksissa ihan uusi työkin, joka muuton myötä olisi mahdollista toteuttaa. Kyllähän siinä työtä ja matkustusta riittää, varsinkin kun on ihan uutta, mutta kokonaisuutena uskon, että tämä saattaa olla erittäin hyväkin ratkaisu. Myös minun kannaltani.

En oikein näe tässä jotenkin muita vaihtoehtoja, eli toivotaan, että onnistuu tämä asia parhainpäin kaikin puolin:)

Jos valitsisin vanhan ja valkoisen puutalon, niin silloin koen, että saattaisin uhrata asioita ja jopa ahdistua.

Näkyikö sinulle talosta väriä, koska kummatkin ovat puutaloja, mutta niiden välillä on todella huomattava etäisyys?
  Vastaa viestiin
23.08.12, 10:22   #4 (linkki)
nostan
(Vierailija)

Tuossa yllä oli vielä viesti sinulle katsomaasikin.

Vielä kysäisisin siis, että näkyikö sinulle kellertävä vai valkoinen talo?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku