Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset > Vaihdot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
Päiväys 17.08.12, 14:59   #1 (linkki)
Kiinnostunut
(Vierailija)

minkälainen seurakunta meitä täällä palstalla vaihtelee?

Hei kaikki vaihtajat!

Alkoi mietityttää, että minkälainen seurakunta meitä täällä palstalla vaihtelee :) ?. Tohditteko valottaa yhtään itsestänne, historiaa vaihtajana / näkijänä yms? Erityisesti kiinnostaa, että kauanko olette pallolla pyörineet ja kuinka avoimesti muussa elämässä näistä asioista puhutte.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 15:02   #2 (linkki)
Kiinnostunut
(Vierailija)

Itse olen tällainen keski-ikäinen nainen, joka täällä silloin tällöin vierailee. Löysin pallon joskus viitisen vuotta sitten ja aloitin kysyjänä, mutta pikkuhiljaa uskaltauduin myös vaihtelemaan. Hyvääkin palautetta olen välillä saanut.

Intuitiota on ja jo lapsesta asti olen välillä tiennyt, mitä toiset ajattelevat. Sinänsä ei mitään historiaa näkijänä enkä näistä asioista julkisesti puhu, mutta läheisiä vähän välillä ihmetyttää, kun jatkan heidän lauseitaan tai aloitan puhumaan asioista, joista ovat juuri aikeissa kertoa.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 17:09   #3 (linkki)
Katsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostunut Näytä viesti
Hei kaikki vaihtajat!

Alkoi mietityttää, että minkälainen seurakunta meitä täällä palstalla vaihtelee :) ?. Tohditteko valottaa yhtään itsestänne, historiaa vaihtajana / näkijänä yms? Erityisesti kiinnostaa, että kauanko olette pallolla pyörineet ja kuinka avoimesti muussa elämässä näistä asioista puhutte.

Olen nelikymppinen. Katson myös muualla ja pallolla ollut vuosia. Henkiset asiat ovat tärkeä osa elämääni.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 17:35   #4 (linkki)
Rax
(Vierailija)

Eikö jokainen tiedä, minkälainen seurakunta meitä täällä palstalla vaihtelee?

Jos haluat ns. parempaa laatua, etsi muualta äläkä tule tänne ilmaispalstalle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 17:48   #5 (linkki)
Miriam.
(Vierailija)

MInä olen kolmikymppinen nainen. Käyn joskus täällä vaihtelemassa, joskus katson tuolla ennustukset --puolella. Useita hyviä näkijöitä on täällä kohdalleni ilokseni osunut. Olen saanut palstalta paljon tukea omiin asioihini.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 18:06   #6 (linkki)
Rax
(Vierailija)

Siis

annatte vastauksia tyyliin "vastaan täällä", mutta kukaan ei kyseenalaista omaa näkemisen taitoaan. Tällä palstalla on niin paljon keskinkertaisia, jollei mitättömiä vastaajia. Henkilöitä, jotka eivät yksinkertaiseti näe.

Kysyjä "Kiinnostunut" kysyi vastaajien tasoa.

Minkä tason näkijöitä olette te nimimerkit Katsoja ja Miriam?

Näettekö vai ettekö näe, kuten oletan, vai oletteko henkilöitä, jotka ovat käyneet Reiki I ja II:n?

Jos olette käyneet, niin olette varmasti näkijöitä!
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 18:27   #7 (linkki)
Pax
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rax Näytä viesti
annatte vastauksia tyyliin "vastaan täällä", mutta kukaan ei kyseenalaista omaa näkemisen taitoaan. Tällä palstalla on niin paljon keskinkertaisia, jollei mitättömiä vastaajia. Henkilöitä, jotka eivät yksinkertaiseti näe.

Näettekö vai ettekö näe, kuten oletan, vai oletteko henkilöitä, jotka ovat käyneet Reiki I ja II:n?

Reiki ja näkeminen ovat kaksi eri asiaa tosin moni näkijä myös välittää energiaa. Minä olen kyllä Reiki kurssit käynyt mutta ei se mitään vaikuttanut näkemiseeni.

Minä teen tätä työkseni ja pysyn kyllä leivässä joskus jopa lohta ja kaviaaria ; )
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 18:28   #8 (linkki)
älä viitsi provota
(Vierailija)

kun et itsekään osu oikeaan.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 18:31   #9 (linkki)
Joskus vaihtoa
(Vierailija)

Lainaus:

Olen jo vanhempi ja parikymmentä vuotta näkemisen juttujakin harrastunut, en työkseni
tehnyt. Katson täällä välillä harjoituksen vuoksi, taidot ruostuvat jos ei niitä käytä ja harjoita.
En ole tiennytkään, että Reiki kurssit jotenkin tekevät näkijöitä, päinvastoin mielestäni, Reiki voi avata vääriä tietokanavia ja olla melko tuhoisakin huonon itsetuntemuksen omaavalle.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 18:47   #10 (linkki)
Rax
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pax Näytä viesti
Reiki ja näkeminen ovat kaksi eri asiaa tosin moni näkijä myös välittää energiaa. Minä olen kyllä Reiki kurssit käynyt mutta ei se mitään vaikuttanut näkemiseeni.

Minä teen tätä työkseni ja pysyn kyllä leivässä joskus jopa lohta ja kaviaaria ; )
Moni on kirjoittanut täällä, että näkijät saattavat heidät jopa perikatoon! He ovat siis oikeassa.

Pysy alalla, kun työ tuo sinulle "lohta ja kaviaaria".

Minkä tason näkijä olet, vai kysytäänkö tällä näkijöiden alalla ylipäätään tasoa?

Uskoisin, ettei lainkaan.

Mitä muuten Pax höpötät asiakkaillesi?
  Vastaa viestiin

Päiväys 17.08.12, 18:55   #11 (linkki)
verenperintö
(Vierailija)

korteilla katson, joskus osun, joskus varmasi menee huti tulkinnat.

Reiki ei tee kenestäkään näkijää. Moni reikikurssin käynyt luulee niin, uskottelee itselleen, kursseja voi käydä jopa skypen kautta tänä päivänä (ja maksaa maltaita) ja kuvitella itsestään tään jälkeen vaikka mitä. Ainoa joka hyötyy on rahat saanut "ohjaaja". Toinen on totuus siitä mitä ihmisestä kurssin jälkeen tulee.
  Vastaa viestiin
Päiväys 17.08.12, 20:32   #12 (linkki)
Pax
(Vierailija)

Lainaus:
Moni on kirjoittanut täällä, että näkijät saattavat heidät jopa perikatoon! He ovat siis oikeassa.

Pysy alalla, kun työ tuo sinulle "lohta ja kaviaaria".

Minkä tason näkijä olet, vai kysytäänkö tällä näkijöiden alalla ylipäätään tasoa?

Uskoisin, ettei lainkaan.

Mitä muuten Pax höpötät asiakkaillesi?
Ruuvappas vähän sillä reikillä muttereitas nyt ei ole säädöt kohdallaan. Sinähän kursseja käyneenä tiedät mihin tuo paha sisu lopulta iskee.

Siunausta sinulle.
  Vastaa viestiin