Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Koti > Sisustus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.09.12, 23:12   #1 (linkki)
Julia Backman
(Vierailija)

SISUSTUSBLOGIT! Linkittäkää...

Linkittäkää tänne erilaisia sisustusblogeja! Tsekkaan kaikki, mitä tänne linkitetään!

Olen 23-vuotias ja olen aina tykännyt sisustamisesta. Ostin viime keväänä kaksikerroksisen omakotitalon, joka alkaa jo pikkuhiljaa näyttää kodilta, mutta kaipaisin ehkä joitakin kivoja yksityiskohtia. :) käykäähän tsekkaamassa blogiani osoitteessa Julia Backman

Saa toki liittyä lukijaksi, kommentoida ja antaa hyviä vinkkejä ja ideoita, mitä voisin vielä lisätä johonkin huoneeseen. Kaikki ideat ovat tervetulleita. :) linkittäkää myös omia sisustusblogejanne, jossa sisustatte omaa kotia. :)
  Vastaa viestiin
05.09.12, 06:14   #2 (linkki)
ih me ja ku mma
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia Backman Näytä viesti
Linkittäkää tänne erilaisia sisustusblogeja! Tsekkaan kaikki, mitä tänne linkitetään!

Olen 23-vuotias ja olen aina tykännyt sisustamisesta. Ostin viime keväänä kaksikerroksisen omakotitalon, joka alkaa jo pikkuhiljaa näyttää kodilta, mutta kaipaisin ehkä joitakin kivoja yksityiskohtia. :) käykäähän tsekkaamassa blogiani osoitteessa Julia Backman

Saa toki liittyä lukijaksi, kommentoida ja antaa hyviä vinkkejä ja ideoita, mitä voisin vielä lisätä johonkin huoneeseen. Kaikki ideat ovat tervetulleita. :) linkittäkää myös omia sisustusblogejanne, jossa sisustatte omaa kotia. :)

Eikös näille blogeille ole ihan omakin mainostuskanava?
  Vastaa viestiin
05.09.12, 13:36   #3 (linkki)
Julia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ih me ja ku mma Näytä viesti
Eikös näille blogeille ole ihan omakin mainostuskanava?

On hyvinkin mahdollista!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku