Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Yliluonnolliset ilmiöt
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.06.12, 14:56   #1 (linkki)
heebo
(Vierailija)

Kuntauudistus suomen henkinen murros?

Kuntauudistus koskettaa meitä kaikkia. Se myös herättää tunnereaktioita monissa ihmisissä. Tulee mieleen ajatus että se voisi olla meidän itse luomamme yhteiskunnallinen ja henkinen murrostapahtumamme jonka kautta me siirrymme uuteen valoisaan aikakauteen, uudenlaisen ajattelun piiriin. Mitkä energiat ko prosessissa ovat mukana, onko kellään mielipiteitä?
  Vastaa viestiin
29.06.12, 16:43   #2 (linkki)
We are One
(Vierailija)

No kyllähän kuntien yhteen liittäminen heijastelee sitä että "olemme yhtä" :) Enempää en itse ole ehtinut asiaa funtsia.
  Vastaa viestiin
29.06.12, 18:07   #3 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Mutta kun tuossa on se vaara jotta pikkupaikoista lähtee kaikki palvelut uuteen keskustaan 50 km:n päähän.
29.06.12, 18:15   #4 (linkki)
Sem.
(Vierailija)

Ainoa pysyvä asia on muutos, jota kokoajan tapahtuu, myös pikkuhiljaa tämänkin asian suhteen. Varmasti vaikeuttaa asioiden ja elämisen kulkua mutta me olemme luoneet ja rakennamme tätä yhteiskuntaa sen jäseninä. Se mitä energioita se virrattaa on meidän jokaisen kansalaisen käsissä. Jokainen voimme siihen osasena vaikuttaa ja niin olemme tehneet vaalien ja äänestämisen kautta, ja erityisesti niiden jälkeen kuinka olemma valmiita itse omanamme kasvamaan ja kehittymään.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku