Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Liikunta ja terveys > Kilot kuriin
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.08.12, 13:35   #1 (linkki)
Pullukka
(Vierailija)

Mikä tarkoitus

Olen tällä viikolla olut kaalikeittodieetillä ja siinä on yhden päivän lisäravinnoksi merkitty peräti 5-8 banaania. Mikä merkitys näin paljolla banaanin syönnillä on laihduttaessa?
Eikös banaani ole kuitenkin eniten energiaa sisältävä hedelmä?
Olen löytänyt googlesta monta eri kaalikeittodieetin ohjetta ja kaikissa on tämä banaani päivä.
Pitääkö minun tosiaan syödä noin paljon banaania vai korvaanko keitolla?
  Vastaa viestiin
31.08.12, 20:29   #2 (linkki)
vastaaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullukka Näytä viesti
Olen tällä viikolla olut kaalikeittodieetillä ja siinä on yhden päivän lisäravinnoksi merkitty peräti 5-8 banaania. Mikä merkitys näin paljolla banaanin syönnillä on laihduttaessa?
Eikös banaani ole kuitenkin eniten energiaa sisältävä hedelmä?
Olen löytänyt googlesta monta eri kaalikeittodieetin ohjetta ja kaikissa on tämä banaani päivä.
Pitääkö minun tosiaan syödä noin paljon banaania vai korvaanko keitolla?

Tuona päivänä on käsittääkseni tarkoitus saada keiton lisäksi reilusti hiilihydraatteja, ja banaanissa niitä on enemmän kuin muissa hedelmissä tai missään kasviksissa. Siksi ei kannata vaihtaa niitä keittoon tai kasviksiin.

Yksi muu päivä samassa dieetissä sisältää useita satoja grammoja lihaa keiton lisäksi. Silloin tarkoituksena on painottaa proteiinia. Keitto itsessään on niin vähäkalorinen, että noina päivinä suurin osa energiasta tulee näistä lisäruoista, eri päivinä erilaisista ja eri ravintoaineitta sisältävistä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku