| Uudella työpaikalla olo
Minä olen aikuinen nainen ja minä olen kauniina pidetty ja hyvin naisellinen nainen. Olen parhaillaan yhdessä työpaikassa jonkun aikaa sijaisena. Olen saanut huomata jälleen kerran, että muuta naiset eivät halua jutella minun kanssani, paitsi pakollisista työasioista. Lisäksi naiset ovat supatelleet minusta jotakin ja kaiken huipuksi he ovat nimitelleet minua yksinkertaiseksi !
Minulla on hyvä, asiallinen käytös, en ole mikään vamppi tyyppi enkä ala flirttailemaan miesten kanssa työpaikalla. Tämä on tietenkin hyvin loukkaavaa, vaikka tiedän itse olevani älykäs ihminen ihan kaikin tavoin, minun älyssäni ei ole mitään vikaa. Eräs mies sanoi kerraan, että minä olen hänen mielestään erittäin älykäs, ksoka minun kanssani voi keskustella mistä tahansa asioista, esim. yhteiskunnallista asioista, sillä minä seuraan päivittäin aina ajankohtaiset uutiset, sillä se kuuluu mielestäni sivistykseen.
Tällaisesta nimitelystä tulee erittäin ikävä mieli, eikä tällaisten ihmisten kanssa enää teekkään mieli jutella eikä mitään ystäviä tällaisista ihmisistä saa koskaan !
|