Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Ennustukset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.08.12, 20:21   #1 (linkki)
lasikello*
(Vierailija)

Kuvankatsojalle

Näetkö minua lähiaikoina työssä vai opiskelemassa? Pelkään ettei minulla riitä voimia selviytyä kummastakaan, mutta saisinko kuitenkin itseni koottua ja elämääni parempaan järjestykseen?
  Vastaa viestiin
10.08.12, 19:04   #2 (linkki)
nostan
(Vierailija)

... mutta ehkä ei tähän noussut mitään?
  Vastaa viestiin
10.08.12, 19:07   #3 (linkki)
Kuvankatsoja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nostan Näytä viesti
... mutta ehkä ei tähän noussut mitään?

Näkisin sinulle väistämättömän lepotauon. Sen jälkeen pitää miettiä työtä ja koulua tarkemmin. Näen sinut kyllä työssä, jossa olet aika äärirajoillasi. Lepoa suositan lämpimästi.
  Vastaa viestiin
11.08.12, 23:18   #4 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Kiitos vastauksesta! Aloin pohtia, että voisiko tämä olla menneisyyden näkymä? Vai onko vointini edelleenkin noin huono... olen aiemmin ollut työssä, jossa olin äärirajoilla, kuten sanoit. Se ei niinkään johtunut itse työstä (joka tosin sekin oli pakkopullaa) vaan työyhteisöstä, jossa tulin suoraan sanoen kiusatuksi.

Olen nyt pitänyt taukoa pitemmän aikaa ja tehnyt freelancerina töitä kotona ja silloin tällöin satunnaisia muita hommia. Nyt on ollut tunne, että jaksamiseni olisi parantunut, mutta ehkä yliarvioin sitä. Olisi kiinnostavaa jos voisit tuota menneisyys-tulevaisuus-akselia vielä kommentoida, jos ehdit, mutta ymmärrän toki hyvin jos et ehdi. Kiitokset joka tapauksessa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku